![]() |
|
![]() |
פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
טמפ' חום מנוע בטמפרה 94 מעל 90 מעלות!
שלום חברי הפורום היקרים.
בבעלותי פיאט טמפרה 94, 1.6. בימי הקיץ במאוחד שמתי לב שמד חום מנוע עובר את קוו ה-90. ומתייצב 1.5 – 2 קווים מעל ה-90. (באזור 97 – 100 מעלות) כל זה קורה רק כאשר הרכב עומד מונע בפקקים או נסיע עד 20 קמ"ש בעליות של חיפה (לרוב הילוך ראשון) חייב לציין כאשר מזגן מופעל (מאוורר פעל קבוע) מד חום על 90 ומטה! וכאשר מזגן לא פועל מאוורר נדלק ונסגר לאחר פרק זמן וחום מנוע עומד על 100. בזמן לסיעה רגילה מד חום נמצא 90 ומטה גם כן. לפי דעתי המצב לא תקין, לא מזמן הוחלף תרמוסטט בחדש והבעיה לא נפטרה. מאוד מודה מראש לכל מי שניתקל בתופעה זו, ויוכל לעזור לי |
|
|
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
אם למאוורר הנ"ל יש 2 מהירויות (באונו עם מזגן מקורי זה כך), אז בדוק שהמהירות הנמוכה עובדת.
אם לא, בדוק את היוניט שמפעילה את המאוורר, אולי היא מזייפת/ תקולה. אפשרות נוספת הוא לשעון חום מזייף בלוח השעונים. |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
זהו דגם עם מזגם ישראלי, ויש לו רק מהירות אחת.
איך אפשר לבדוק אם זהו זיוף של מד חום? בזמן שמזגן פועל זה מתייצב על 90 , אז לא נראה לי שיש זיוף |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
מצטרף לשאלה אצלי יש אותה בעיה ואותו סוג אוטו בדיוק אשמח לתשובה
|
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
AmitGlam יש לי מספר שאלות :
איזה שנה הרכב שלך? יש לך מזגן דיגיטאלי או רגיל? האם עשית משהו בשביל לפטור את הביעה? וכמה שנים יש לך את הרכב ואת התופעה? |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
על סמך מה טמפרטורה של נוזל קרור אשר מגיעה ל 100 מעלות נראת לכם לא תקינה???
|
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
חום מנוע
הטמפ' שתוארו הנן בסדר וכמובן שבנסיעה מהירה מהירות הרוח מקררת יותר את הרדיאטור והחום יורד או כשהמזגן מאלץ את מאורר הרדיאטור לפעול זמן ארוך יותר.
בברכה - רפי לין ![]() |
![]() |
#8 |
Guest
הודעות: n/a
|
רפי, זה עולה 2 ולפעמים 2.5 קווים מעל 90, זה קרוב מאוד לקו
"גדול" ומייד אחריו תחום אדום! המצב הזה בסדר? |
![]() |
#9 |
Guest
הודעות: n/a
|
האם אתה מוסיף נוזל קרור לפעמים? (כתוצאה מחוסר או "בריחה")
באיזה נוזל קרור אתה משתמש? ![]() במ"ע סגורה נוזל קרור אשר מגיע ל 96,100 מעלות, עדיין לא רותח כי ישנו לחץ במערכת. |
![]() |
#10 |
Guest
הודעות: n/a
|
מחוון קרוב מאוד לתחום האדום, אני מפחד שלא יגרם נזק לראש מנוע.
יש לי מד חום תעשייתי עד 150 מעלות, חשבתי לבדוק טמפ' במיכל העיבוי, רק שיש בזה שני בעיות. אין לחץ (המעגל לא סגור) והמים יכולים להתחיל לרתוח, המים במנוע חמים יותר. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד