מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > מועדון פיאט ישראל - גרסה קודמת > פורום הגראז'
עקוב אחרינו ב-RSS

פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד..

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

איפה האונו שלי?
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-12-06, 15:45   #1
Guest
 
הודעות: n/a
טמפ' חום מנוע בטמפרה 94 מעל 90 מעלות!

שלום חברי הפורום היקרים.
בבעלותי פיאט טמפרה 94, 1.6.
בימי הקיץ במאוחד שמתי לב שמד חום מנוע עובר את קוו ה-90.
ומתייצב 1.5 – 2 קווים מעל ה-90. (באזור 97 – 100 מעלות)
כל זה קורה רק כאשר הרכב עומד מונע
בפקקים או נסיע עד 20 קמ"ש בעליות של חיפה (לרוב הילוך ראשון)
חייב לציין כאשר מזגן מופעל (מאוורר פעל קבוע) מד חום על 90 ומטה!
וכאשר מזגן לא פועל מאוורר נדלק ונסגר לאחר פרק זמן וחום מנוע עומד על 100.
בזמן לסיעה רגילה מד חום נמצא 90 ומטה גם כן.

לפי דעתי המצב לא תקין, לא מזמן הוחלף תרמוסטט בחדש והבעיה לא נפטרה.
מאוד מודה מראש לכל מי שניתקל בתופעה זו, ויוכל לעזור לי
 
ישן 09-12-06, 16:05   #2
Guest
 
הודעות: n/a
אם למאוורר הנ"ל יש 2 מהירויות (באונו עם מזגן מקורי זה כך), אז בדוק שהמהירות הנמוכה עובדת.

אם לא, בדוק את היוניט שמפעילה את המאוורר, אולי היא מזייפת/ תקולה. אפשרות נוספת הוא לשעון חום מזייף בלוח השעונים.
 
ישן 09-12-06, 16:36   #3
Guest
 
הודעות: n/a
זהו דגם עם מזגם ישראלי, ויש לו רק מהירות אחת.
איך אפשר לבדוק אם זהו זיוף של מד חום?
בזמן שמזגן פועל זה מתייצב על 90 , אז לא נראה לי שיש זיוף
 
ישן 09-12-06, 17:28   #4
Guest
 
הודעות: n/a
מצטרף לשאלה אצלי יש אותה בעיה ואותו סוג אוטו בדיוק אשמח לתשובה
 
ישן 09-12-06, 17:44   #5
Guest
 
הודעות: n/a
AmitGlam יש לי מספר שאלות :

איזה שנה הרכב שלך?
יש לך מזגן דיגיטאלי או רגיל?
האם עשית משהו בשביל לפטור את הביעה?
וכמה שנים יש לך את הרכב ואת התופעה?
 
ישן 09-12-06, 20:21   #6
Guest
 
הודעות: n/a
על סמך מה טמפרטורה של נוזל קרור אשר מגיעה ל 100 מעלות נראת לכם לא תקינה???
 
ישן 09-12-06, 20:39   #7
Guest
 
הודעות: n/a
חום מנוע

הטמפ' שתוארו הנן בסדר וכמובן שבנסיעה מהירה מהירות הרוח מקררת יותר את הרדיאטור והחום יורד או כשהמזגן מאלץ את מאורר הרדיאטור לפעול זמן ארוך יותר.
בברכה - רפי לין
 
ישן 09-12-06, 21:32   #8
Guest
 
הודעות: n/a
רפי, זה עולה 2 ולפעמים 2.5 קווים מעל 90, זה קרוב מאוד לקו
"גדול" ומייד אחריו תחום אדום! המצב הזה בסדר?
 
ישן 10-12-06, 10:24   #9
Guest
 
הודעות: n/a
האם אתה מוסיף נוזל קרור לפעמים? (כתוצאה מחוסר או "בריחה")
באיזה נוזל קרור אתה משתמש?

במ"ע סגורה נוזל קרור אשר מגיע ל 96,100 מעלות, עדיין לא רותח כי ישנו לחץ במערכת.
 
ישן 10-12-06, 20:18   #10
Guest
 
הודעות: n/a
מחוון קרוב מאוד לתחום האדום, אני מפחד שלא יגרם נזק לראש מנוע.
יש לי מד חום תעשייתי עד 150 מעלות, חשבתי לבדוק טמפ' במיכל העיבוי,
רק שיש בזה שני בעיות. אין לחץ (המעגל לא סגור) והמים יכולים להתחיל לרתוח,
המים במנוע חמים יותר.
 
 


חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:33.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד