מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ווקס לכבוד הגשם


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 25-12-07, 16:41   #1
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
חוט הארקת מחשב הצתה

וכמובן שחוט הארקה נוסף שהותקן למחשב ההצתה דיג'יפלקס מתחבר אל כבל או נעל כבל המינוס של המצבר.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 25-12-07, 16:53   #2
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
מוזר, אני זוכר שהכבל דווקא היה מחובר אל הפלוס...
אולי החיבורים הפוכים?

נערך לאחרונה על ידי stio : 14-06-08 ב 16:15. סיבה: הסרת תמונה
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-12-07, 17:17   #3
Eddie
מומחה טכני
 
האווטאר של Eddie
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
אתה מתחיל להפוך את העיניין הזה ליום לימודים ארוך.
כמה מסובך כבר יכול להיות להסתכל על המצבר ולהבדיל בין קוטב "+" ל "-". זה כתוב עליו. הקוטב "+" תמיד יותר עבה , מהקוטב "-" החוט תמיד יחובר לגוף הרכב.
חוטים הפוכים? נו באמת! אם החוטים היו הפוכים אז איך הרכב הניע בעבר ונסע?
סה"כ ניקוי קוטבי מצבר, כמו שהסברתי. לא מסובך , לא מסוכן ולא קשה.
בנוסף תבדוק תקינות של הקו הראשי של "+" , שהולך מהמצבר למתנע ולאלטרנטור.
בדוק תקינות מגעים, סופיות חוט.

ואם אתה לא מסוגל לעשות את זה, אז תגרור את הרכב למוסך שיעשו בשבילך.
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm
not sure about the universe.
Albert Einstein

נערך לאחרונה על ידי ניר בן טובים : 25-12-07 ב 18:41. סיבה: מלל
Eddie מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 28-12-07, 13:45   #4
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
צטט:
במקור פורסם על ידי רפי לין צפה בהודעה
וכמובן שחוט הארקה נוסף שהותקן למחשב ההצתה דיג'יפלקס מתחבר אל כבל או נעל כבל המינוס של המצבר.
בברכה - רפי לין
רפי אתה כמובן צודק, החוט של המחשב הצתה מחובר למינוס.
בדקתי את הקטבים, הם מחוזקים אל המצבר כמו שצריך כמו שצריך ולא זזים.
ניקיתי פחות או יותר את הקטבים מבלי לפרק אותם אבל לא כ"כ התנקה, אני יעבוד על זה בהמשך. בכל מקרה התקלה לא חזרה מאז ואולי היא תסתדר מעצמה ולא תחזור יותר.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיית חשמל gili בראבו - טכני 1 15-10-07 16:48
בעיית איבוד כוח מנוע בפיאט אונו 45 פורום הגראז' 5 25-07-07 20:45
בעיית ידית אורות בפיאט אונו ( 1992 / 70S ) פורום הגראז' 1 17-04-07 18:44
בעיית חימום בפיאט אונו. פורום הגראז' 2 28-12-06 10:47
בעיית שמן בפיאט אונו פורום הגראז' 9 01-02-06 17:23


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:01.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד