מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > אונו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 24-12-07, 20:17   #1
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
בעיית חשמל בפיאט אונו

שלום רב

עכשיו חזרתי מנסיעה קצרה עם האוטו, החנתי וכיביתי מנוע.
איך שיצאתי מהרכב הבחנתי שיש רעשים משונים מתחת למכסה המנוע. פתחתי את מכסה המנוע והאזעקה ציפצפה. (מדובר ברמקול מיוחד שמתחיל לפעול רק כאשר לא מגיע מתח, הוא פועל ממש חלש ולא מדובר באזעקה עצמה).
בדקתי צרכני מתח וכלום לא עובד. אין סטרטר, אין אורות בלוח השעונים, איתות, אור תקרה, נעילה מרכזית- בקיצור הכל מת קומפלט, מערכת החשמל מתה.
חיכיתי כמה דקות ולא עזר, איך שהזזתי את הכיסא כדי להגיע לפיוזים האור בתקרה התחיל להידלק והצפצפוף מהאזעקה הפסיק.
בדקתי וכל החשמל חזר לאוטו והיה אפשר להניע. יש לציין שהשעון התאפס ל- 0:00 וכל התחנות ברדיו נמחקו מהזיכרון!

מה יכולה להיות הבעיה? והאם למישהו יש המלצה לחשמלאי רכב באיזור שלי? אני מתכוון באיזור יוקנעם- רמת ישי- צ'ק פוסט וכ' (לא בקריות).

תודה מראש,
גיא.
stio מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 24-12-07, 21:27   #2
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
תקלת חשמל

מהמצבר יוצא כבל + עבה אדום אל המתנע (סטרטר) ומאותו קוטב + של המבר יוצא גם חוט אדום היורד למטה ועקוב אחריו עד הכנסו לתוך מחבר פלסטיק מרובע. יש לנתק את המחבר ולראות אם המגע אינו שרוף בתוך בית הפלסטיק ואם כן אז פשוט לחתוך את 2 החוטים הנגדיים, לקלף מעט את בידודם, לחברם ביחד ולהלחים היטב ע"י הלחמת בדיל ולבודד טוב.
כמובן שיתכן שרק מגע נעל כבל המצבר החיובי (+) אינו טוב, פרק ונקה.
נא עדכן בתוצאות וממצאים.
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-12-07, 14:15   #3
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
רפי שלום,

על נעל כבל המצבר הפלוס יש הרבה מאוד קורוזיה עקשנית שלא רוצה לרדת בשום אופן. איך אני מנקה את זה? כנראה שמכאן הבעיה, בנוסף כבל הארקה של הדיג'יפלקס 2 מחובר לשם אז אני חושב שלמעשה הלכלוך והקורוזיה בעצם ניטרלו את הארקה ומכאן הבעיות ההנעה.

איך מנקים את זה? וגם במינוס יש לכלוך אבל הרבה פחות.

תודה מראש.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-12-07, 14:40   #4
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
מישהו פעם המליץ על כוס מים עם סודה לשתיה בתוכה יש להשרות את החלק עם הקורוזיה. אינני יכול להמליץ על כך מנסיון אבל זה נשמע הגיוני.
מעבר לכך, אני מאמין שיש חומרים ייעודיים לנושא אך קטונתי.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-12-07, 14:43   #5
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
נסה קודם כל עם מים חמים.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-12-07, 15:16   #6
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
אתה מתכוון לשפוך מים חמים על החלק? זה לא יהרוס את המצבר?
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-12-07, 15:26   #7
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
אתה חייב לנתק את נעל הכבל מהמצבר על מנת לנקות את אזור המגע ולא רק את החלק החיצוני.

את הנעל השרה בכוס מים עד שהג'יפה תתרכך ואז נקה אותה אותה עם סמרטוט ו\או נייר שיוף.

את המצבר אתה יכול לנקות באותה הדרך.

לאחר חיבור נעל הכבל חזרה למקום יש למרוח חומר למניעת קורוזיה. משיטוט באתרים הבנתי שוזלין עושה את העבודה אחלה, אך במוסכים משתמשים בחומר אחר (גריז דק או משהו שאיני זוכר).
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-12-07, 15:28   #8
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
תודה.
האם אתה יודע איך אני מנתק את החלק מהכבל העבה?
ואם אני רוצה לפרק גם את המינוס, באיזה סדר לנתק את המצבר ובאיזה סדר להחזיר כדי לא להרוס שם משהו?

תודה מראש.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-12-07, 15:40   #9
raanan_t
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של raanan_t
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
לא צריך לנתק אותו מהכבל העבה. כמובן, אם אתה רואה שהחיבור שם לא טוב, כבל קרוע וכדומה יש צורך לבדוק איך לתקן.

סדר ניתוק, לא יודע אם יש לזה חשיבות, אבל המתן לתשובות מלומדות משלי.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010)
raanan_t מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 25-12-07, 15:57   #10
Eddie
מומחה טכני
 
האווטאר של Eddie
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: AR 164
הודעות: 143
צטט:
במקור פורסם על ידי stio צפה בהודעה
רפי שלום,

על נעל כבל המצבר הפלוס יש הרבה מאוד קורוזיה עקשנית שלא רוצה לרדת בשום אופן. איך אני מנקה את זה? כנראה שמכאן הבעיה, בנוסף כבל הארקה של הדיג'יפלקס 2 מחובר לשם אז אני חושב שלמעשה הלכלוך והקורוזיה בעצם ניטרלו את הארקה ומכאן הבעיות ההנעה.

איך מנקים את זה? וגם במינוס יש לכלוך אבל הרבה פחות.

תודה מראש.
מים רותחים , לשפוך על המצבר, אך תמנע מלנשום את האדים.
לאחר מכן, בעזרת נייר זכוכית לנקות את קוטבי המצבר ואת הנעל כבל.
לגרז את הקוטבים, אם אין גריז לפחות למרוח עליהם שמן מנוע.
לסגור הכל חזרה וזהו.
לא משנה הסדר של ניתוק המצבר, על כל מצב תשאיר דלת אחת פתוחה ברכב על מנת לא ליצור מצב של דריכה עצמית של האזעקה.
__________________
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm
not sure about the universe.
Albert Einstein

נערך לאחרונה על ידי Eddie : 25-12-07 ב 17:08.
Eddie מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיית חשמל gili בראבו - טכני 1 15-10-07 16:48
בעיית איבוד כוח מנוע בפיאט אונו 45 פורום הגראז' 5 25-07-07 20:45
בעיית ידית אורות בפיאט אונו ( 1992 / 70S ) פורום הגראז' 1 17-04-07 18:44
בעיית חימום בפיאט אונו. פורום הגראז' 2 28-12-06 10:47
בעיית שמן בפיאט אונו פורום הגראז' 9 01-02-06 17:23


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 16:45.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד