![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פורום הגראז' בעיות טכניות, טיפולים, קוסמטיקה ועוד.. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#11 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
במקרה שלי לא הייתי מזמין לא פיג'ו, לא סיטרואן ולא יונדאי, אלא פיאט חדשה.
למרות שדי מבאס להיות תקוע בצומת, להסתכל שמאלה לעבר אולם התצוגה של לובינסקי ולראות שם פיג'ו 307 נוצצת ומחייכת אליך... |
|
|
#12 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני הייתי הולך לכיוון מערכת החשמל. בדוק את הארקה של יחידת ההזרקה. (בעצם, תבדוק את כל צמות החשמל שם).
תבדוק גם את הארקת הדיג'יפלקס |
|
|
#13 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כבוי המנוע ליד סוכניות רכב , על ידי משבש אלקטרוני בסוכנות!
צטט:
בדוק אפשרות של צינור וואקום בחיבור למגבר טורים קרוע, מה שמונע הגברת הסל"ד בהפעלת מזגן, לירידה בסלד, ולכבוי הרכב. חזור לעדכן. בברכה צביקה |
|
|
|
#14 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צביקה שלום,
אני לא חושב שזאת הבעיה מכיוון שהטורים נשמעים בסדר גמור ולא עולים/ יורדים עם הפעלת המדחס. קודם כל אני תמיד מדליק את המזגן כאשר המנוע כבר חם, כלומר באמצע הנסיעה. הבעיה היא כזאת: כשאני מדליק את המדחס תוך כדי נסיעה הכל תקין. איך שאני עוצר בפעם הראשונה נגיד ברמזור וממתין, גם כן הכל תקין. המנוע פועל בטורים רגילים, המזגן עובד כנדרש, שום נורה לא דולקת. הבעיה היא שאיך שאני לוחץ על הגז כדי להתחיל בנסיעה- המנוע נחנק ואחרי שניה אחת הוא נכבה. כשאני מניע שוב ומדליק מזגן הבעיה לא מתרחשת שוב בכלל, גם בנסיעות ארוכות של שעה ועשרות ק"מ. אחרי כמה שעות של מנוחה והתחלת נסיעה מחדש הבעיה תתרחש שוב ורק לפעם אחת. מקווה שהסתברתי את הבעיה כמו שצריך. העניין חמור עוד יותר מכיוון שאיך שאני לוחץ על הגז המנוע נכבה ואז אם מדובר ברמזור ירוק אני מעכב את כל התנועה וחוטף היבהובי אורות וצפירות מצד נהגים עצבנים. אם המנוע היה נכבה תוך כדי המתנה זה היה מעולה כי אז היה לי זמן להניע את המנוע מבלי לעכב את כולם. |
|
|
#15 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
בכל מקרה, מתן דלק בעת עזיבת המצמד, בעת התחלת נסיעה, אמור לפתור את בעיית הכבוי ברמזור. בברכה צביקה |
|
|
|
#16 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
קודם כל תודה רבה על התשובה.
הבעיה היא שלא ניתן ללחוץ על דוושת הגז. בהתחלפות הרמזור לירוק וברגע שאני לוחץ אפילו טיפה על דוושת הגז המנוע נחנק מידית ומתכבה, אין לי אפשרות למנוע את כיבוי המנוע. אחרי התנעת המנוע מחדש אחרי עיכוב של כל התנועה (לפעמים אני מדרדר את הרכב) התקלה לא חוזרת במשך כל הנסיעה. |
|
|
#17 | |
|
Guest
הודעות: n/a
|
כבוי מנוע בעת הפעלת מזגן, בתחילת נסיעה.
צטט:
האם כבוי המנוע, הוא גם כשהמזגן כבוי? האם בדקת תפקוד מגבר הטורים של המזגן, ומצב צנרת הוואקום המחוברת למגבר הטורים? בברכה צביקה |
|
|
|
#18 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אני סובל מהבעיה כבר מהפעם הראשונה שהפעלתי מזגן בקיץ הנוכחי, מחודש מאי 2007. בקיץ שעבר זה לא היה.
בהתחלה זה לא היה כ"כ חמור, פעם בכמה זמן זה היה קורה, עכשיו בכל נסיעה. כשמדחס המזגן כבוי אין כיבויי מנוע בכלל, אין קרטועים, ההתנעה קלה מאוד, סחיבה מצויינת ואין שום סימנים של קרבורטור מלוכלך או מלוכלך חלקית. לא בדקתי את המגבר טורים או את צנרת הוואקום, אני לא יודע איפה הם נמצאים. האם ליד הקרבורטור? אם כן באיזה צד בדיוק? אם יש צורך אצרף תמונות של תא המנוע, יש לציין שמדובר במזגן מקורי של פיאט ואולי המערכת שם שונה מהפיאטים שהיו עם מזגן ישראלי. אם אתה זוכר, בפסח 2005 כשהגעתי אליך לשיפוץ קרב', כיוונת לי גם את מגבר הטורים מכיוון שהוא בכלל לא היה מכוון. הבעיה אז היתה כשבהדלקת המדחס דוושת הגז היתה שוקעת קצת במקום שהטורים היו עולים, עכשיו הדוושה לא שוקעת או משהו כזה, אני לא מבחין בבעיה במגבר טורים כמו שהיתה אז. תודה מראש. |
|
|
#19 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
יש לבדוק צנרת וואקום, ותקינות מגבר טורים.
גיא צור קשר טלפוני מחר ואסביר לך כיצד ומה לבדוק.
בברכה צביקה |
|
|
#20 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
צביקה תודה, אך מחר אני נמצא בבסיס עד שעות הערב המאוחרות ואני לא יהיה עם הרכב.
במידה ואני אחזור מוקדם יותר אני אטלפן אליך וכך אני יכול לעמוד ליד הרכב בזמן אמת ולאתר את הבעיה. שוב תודה רבה! גיא. |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד