![]() |
|
![]() |
אודיו אודיו ומולטימדיה לרכב. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Guest
הודעות: n/a
|
תמונות איטום הרכב שלי...!!!
טוב אני אמעיט במילים אני אתן לתמונות לדבר .
![]() רק אדגיש ש: 1.הדלתות הקידמיות אם שכבה פנימית של דיינמאט אקסטרים וחיצונית של דיינמאט אורגינל. 2.דלתות אחריות אם דיינמאט אורגינל מפוזר לרצועות+ספריי זפת(של חב' בונדו האמריקאית) 3.מכסה מנוע(לא מצולם)מתחת לשכבת המגן מהבד בחללים הריקים יש דיינמאט אקסטרים 4.רצפת הרכב עברה שכבה של ספריי זפת ובמקומות מסויימים+כנפוני הרכב פוזר דיינמאט אקסטרים. 5.גג הרכב (לא מצולם)נעשה במועד מוקדם וכבר אז לא צילמתי (סורי)הגג מלא בפלטות שלמות של דיינמאט אקסטרים. 6.סלילה במרכז הרכב של חוטי הRCA של סטינגר דגם היילקס+חיווט סטינגר 12,14,16 גייג' לסט של 3 חלקים. 7. סלילה של חיווט מתח + והכנה של חיווט מתח לשעוני מד מעלות ומד מתח. 8.סלילת כבל מתח סטינגר 1/0 גייג' (השארתי במכסה מנוע עוד 1.2 מטר כהכנה לBATTERY ISOLATOR 9.כבלי הארקה 1/0 גייג'+נעל תואמת סטינגר (3מקומות)+הכנה למצבר אחורי 10.הכנת שבלונה מקורה רגילה לקורה שלמה מפיבר שעלייה יהיה הכנה לשני השעונים(מד מתח+מד טמפ'+דום טיוטר שתול בקורה עצמה(כן עשיתי טיוטר בנוי בתוך הקורה ככה שאם נשרף הטיור צריך לבנות קורה חדשה... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
הודעות: n/a
|
תמונות?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
הודעות: n/a
|
שמישהו פה יעזור לי אם העלאת התמונות..
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
הודעות: n/a
|
התמונות הועברו לידי RAANAN T דרך המייל .
אני מקווים שישלח לנו לכאן אותם במהרה.. |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
הודעות: n/a
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
הודעות: n/a
|
סלח לי שאני לא כזה מבין, מה אלו הדברים עושים?
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
הודעות: n/a
|
פששששששששששששששש יתות[COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR]ח
אבל יש לי 2 דברים קטנים לשאל !? הבידוד לא מכביד את הרכב ? ואם יהרס לך אחד החוטים המוליכים מה תעשה? ד"א עבודה מעוללההה פירקת את כל הרכב כולל הלבד של הריצפה !!! |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
הודעות: n/a
|
צטט:
החומר הזה הינו חומר שדומה מאוד ליריעות איטום של גגות מפני מים, רק שבמקרה זה מדובר על חומר שיודע לספוג גלי קול. החומר משמש לכמה דברים: 1. הדבקה על משטחי פח "גדולים" כגון גג, דלתות רצפת תא מטען וכו. במקרה של הדלתות לדוגמה, הרמקול שעובד שם מרעיד את הפח שאחריו מה שגורם להפרעה בצליל. הדבקה על הפח, כאמור, תמנע את הרעידות האלה או בעצם תעביר אותן אל הטווח הפחות שמיע. מה שיתקבל במקרה כזה הוא צליל טוב יותר של הרמקול. 2. שימוש נוסף הוא "אטימה" של חלל הדלת למעין "בלון" בכדי למנוע בריחות של אוויר עד כמה שניתן. שוב, במקרה כזה חלל האוויר שהרמקול מנגן לתוכו הופך למוגבל, "מחזיק" את הרמקול מהשתוללות ובעצם מונע מהרמקול מלנגן בעיוות. 3. השתקת רעשים - זו הסיבה העיקרית שלשמה מיועד החומר. נהוג להדביקו על אזורים מהם נכנס רעש לחלל הרכב. החומר יודע "לבלוע" רעש לתוכו. (ממיר אותו לחום) נסיעה ברכב שעבר בידוד עם חומרים כאלו תהיה שקטה משמעותית מרכב מקביל. יגאל - אכן כבד. וזו אחת ממטרות החומר, להעלות את המסה של החלקים ובעצם כך למנוע מהם להרעיש ולהעביר רעש מבחוץ. מעבר לזה במקרה של תקלה יש צורך לפרק את החומר. |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
הודעות: n/a
|
תודה על ההסבר, רענן [COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR][COLOR="Red"]*[/COLOR] !
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
הודעות: n/a
|
אבל רענן הרכב ישקול יותר ויצרוך יותר דלק (תסתכל לטווח ארוך) וחוץ מהצריכה הרכב יסע לאט יותר!
|
![]() |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד