![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
נסיעה לאילת
הפונטו ספייס, אם היא במצב טוב (כולל שמן מנוע, נוזל קרור, צמיגים ולחץ אויר כראוי),
תתמודד עם הנסיעה והשאלה היא האם אתה כנהג תצליח להתומודד עם נהיגה שכזאת?. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
|
לא אמורה להיות שום בעיה בנסיעה שכזו. רק לפני שאתה יוצא בדוק שמן ומיים והשלם חוסרים.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2014
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 48
|
כמובן קח בחשבון שזה רכב ישן ולעולם אין לדעת איפה תצוץ התקלה הבאה... (בין אם זה ליד הבית שלך או בכל מקום אחר)
בלי קשר לכל מיני הפתעות שיכולות לצוץ - אם מערכת הקירור לא במיטבה - הרכב יכול לסחוב עד אילת ובאילת עם הטמפרטורות הגבוהות יכול להתחמם. אז - לעקוב טוב אחרי הטמפרטורה, ואם הרכב לא מתמודד עם זה אז לנסוע שם עם הרכב רק בערב... סה"כ אם הרכב במצב תקין לא הייתי מפחד יותר מדי לצאת איתו לנסיעות כאלה, אבל לקחת בחשבון שהסיכוי להיתקע גבוה יותר מנסיעה ברכב חדש מהניילונים
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
|
צטט:
הטמפ' באילת היא, במקרים הקיצוניים, פחות מ-50 מעלות. לא תוספת 5 מעלות לטמפ' סביבה (לעומת מרכז הארץ) היא מה שיעשה את ההבדל. מע' תקינה תעבוד כהלכה גם במדבר. |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2014
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 48
|
צטט:
אם כך, למה אצלי כמעט בכל ימי הקיץ המערכת עובדת נפלא, רק בימי שרב קיצוניים הרכב מתחמם? ממה שלמדתי על בשרי - מזג אוויר נורא משפיע על קושי תפקוד המערכת, ויש הבדל משמעותי בין 33 מעלות לבין 40 מעלות. (למיטב ידיעתי, מדבור ברדיאטור קצת סתום שלא שווה לי לעשות לו ניקוי בשביל יומיים בשנה) |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2014
מיקום: אי שם מעבר לאופק
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 193
|
שוב - מערכת שעובדת ב-90 מעלות, לא משנה לה אם בחוץ 33 או 40.
אם ספיקת מע' הקירור (בין אם משאבה שהאימפרלור שלה שחוק, או הרדיאטור סתום) לא מספיקה לסחרור הנוזל בצורה שהמקרן (רדיאטור) יספיק להוריד את הטמפ' לאיזור ה-90 מעלות, אז רצוי מאוד לטפל במערכת לפני שההתחממות תגיע גם בשאר הימים. החום במנוע בכלל לא נוצר מטמפ' הסביבה, אלא כתוצאה מהליך הבעירה בתא השריפה (כ-500 מעלות). הקירור מתבצע גם באמצעות השמן המותז במעברים במנוע ובראש וגם באמצעות נוזל הקירור שעובר במעברים מקבילים בבלוק ובראש. אני לא מתייחס למנועי קירור אוויר של פעם, שם יש צלעות קירור והם רגישים יותר לחום חיצוני. כמובן שככל שחם יותר בחוץ, הרדיאטור יוריד את הטמפ' לגבוהה יותר, אבל זה אמור להיפתר עם יותר זמן פעולה של המאוורר. תיתכן, כמובן, גם בעיה חשמלית (מגעים רופפים או וונטה שסיימה את חייה), כך שבכל מקרה הייתי בודק גם אם זה יומיים בשנה, אחרת הבעיה תכה, לפי מיטב חוקי מרפי, בזמן ובמקום הכי לא מתאימים. |
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jan 2014
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 48
|
צטט:
בכל-מקרה, זה לא סוד שבימי חום קיצוניים רוב הרכבים הישנים מתמודדים עם הקירור פחות טוב (אני תמיד רואה בימי חום קיצוניים יותר רכבים שנתקעו ומחכים לגרר) |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| הפונטו ספייס שלי אחרי השקעה ענקית (2003) שווה כניסה | moyalmoyal | גלריה | 19 | 07-10-12 14:47 |
| נסיעה לאילת | קליין | פונטו - טכני | 4 | 01-05-12 21:36 |
| ירידה עם הפונטו לאילת | TOMERZHR | פונטו - טכני | 26 | 18-03-12 20:32 |
| נסיעה לאילת | שלומי מ | פיאט כללי | 8 | 28-07-10 21:57 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד