![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
אצלי הכל טוב מה איתך ?
תיראה שטיפה עם חומץ היא לא הכי טובה כי זה לא תמיד מנקה את כל הליכלוך תיבדוק שלא חסר נוזל קירור לפני זה עלות רדיאטור חדש אינה גדולה ובשביל שלא יהיו בעיות עתידיות עדיף להחליף לחדש כי הדודים בקצה הם מפלסטיק ועם הזמן והחום הם ניסדקים
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
המדידות
כמובן שמה שמדדת זה מתח (בוולט) ולא זרם (באמפר).
יש הרבה מקרים שבהם אנשים לא מקצועיים שמים ברדיאטור יוניט הפעלה למאורר הרדיאטור שמפעילו בחום נמוך מדי ואז הוא יפעל זמן ארוך מדי וגם יגרום לכך שהמנוע לא יגיע לחום העבודה האופטימלי. היוניט רדיאטור המקורי, מפעיל את המאורר רדיאטור ב 92 מעלות ומכבה אותו ב 87 מעלות וכך צריך להיות. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
|
תודה יאיר..
אין נזילות מים מהרדיאטור ומצנרת המים. אנסה שטיפה בחומץ ואם לא אבחין בשיפור אז אחליף רדיאטור. רפי, תודה על המענה ! מה שלומך ? ברור שהמתח הוא בוולט.. אני מודע היטב למה שרשמת בעניין היוניט חום רדיאטור. זה נכון מאוד. ייתכן מאוד שבזמן שהתקנתי את המזגן ברכב, אז הם החליפו לי את יוניט החום ברדיאטור. אצטרך לבדוק זאת. זכור לי שביוניט חום הרדיאטור המקורי יש 3 מגעים וזאת על מנת למתג את המאוורר כדי שיעבוד ב 2 דרגות מהירות. דרגת מהירות רגילה בטמפרטורה שציינת ודרגה שנייה מהירה יותר במצבים בהם טמפרטורת המים גבוהה. זה קורה בד"כ במזג אויר שרבי או כאשר המנוע בפעולה מאומצת. מאז התקנת המזגן ברכב, תמיד נתקלתי בבעיות חימום.. אחת הסיבות היא שבשל הצפיפות באזור הרדיאטור מתקיני המזגנים מצמידים את רדיאטור המזגן לרדיאטור המים, כמעט ללא רווח, כך שלא נוצר מספיק חלל באופן כזה שוונטת רדיאטור המים תוכל לינוק כמות אויר מספקת לצינון המים תוך מס. שניות. לפני התקנת המזגן, הוונטה הייתה עובדת 10 שניות ומפסיקה שוב תודה יאיר ורפי ! מעריך מאוד את עזרתכם ! שיהיה ערב נפלא! אלי |
|
|
|
|
|
#4 |
|
בעל מקצוע
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
|
יוניט רדיאטור
יוניט רדיאטור עם 3 חוטים ומאורר רדיאטור עם 2 מהירויות קיימים רק במזגן המקורי של פיאט ולא במזגן עם התקנה ישראלית.
האם אתה יודע איזה מזגן מותקן במכוניתך?. בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Jul 2011
מיקום: גבעתיים
הגלגלים שלי: פיאט אונו 70ies 1.4
הודעות: 71
|
הי רפי, תודה על המענה.
המזגן הותקן פה בארץ, אבל לפני שהתקנתי אותו זכור לי במדוייק כי היוניט חום היה בעל 3 מגעים ומאוורר הרדיאטור (מאוורר צהוב בעל 4 כנפיים) היה מחובר ליוניט ופעל ב 2 מהירויות.. איני יודע במדוייק את סוג המזגן אך הוא עובד על גז R22 בברכה, אלי |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת נאבה לפיאט אונו 1370 מודל 95 | אלי_100 | אונו - טכני | 2 | 02-04-14 21:38 |
| בעייה חשמלית כלשהי | ronmen | פונטו - טכני | 1 | 26-01-14 12:12 |
| פיאט אונו 1.4 מודל 95. החלפת משאבת מים | אלי_100 | אונו - טכני | 14 | 23-03-12 13:10 |
| פיאט אונו 92 - בעייה האוטו מגמגם! | uno kashi | אונו - טכני | 10 | 16-06-08 18:00 |
| פיאט אונו S70 - שנת 94 - בעייה בהתנעה | פורום הגראז' | 2 | 10-12-06 13:55 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד