מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

עוד טיפולים לצבע
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מאזדה 3 2006


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 20-03-15, 19:21   #1
Indiana Jones
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2014
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: ספייס sx
הודעות: 121
ספייס 8v- מחיר קלאץ וטיימינג

שלום.
הקלאץ שלי קשה, וחורק בימים חמים. לפעמין במעבר לרוורס יש חריקה. וגם מפריד יחסית גבוה. (מספר סנטימטרים מהסוף).
הלכתי למכונאי, הוא בדק את מה שאמרתי וגם ביצע נסיעה מעצירה לא בהילוך ראשון. (לא זוכר איזה הילוך). הוא הציע לי את הטיפול הבא:

1. קלאץ של ולאו
2. משאבת קלאץ עליונה
3. שמן גיר (הוא אמר בגלל שמפרקים את הגיר)
4. חגורת טיימינג (הגיע הזמן להחלפה)
5. רצועת אלטרנטור (יבשה)

שאלות:
1. כמה אמור לעלות טיפול כזה?
2. המכונאי הציע לי לא להחליף משאבת מים כדי לחסוך עלויות. אין נזילות מים- המפלס מלא ולא ראיתי ירידה בכלל בחצי שנה שיש לי את הרכב. מה דעתכם?
3. יש צורך לעשות חריטה כשמחליפים קלאץ'? לא הזכיר את זה.

אני הולך לצפות בכל התהליך. אשמח לשמוע דגשים מיוחדים או מה לשים לב.

נערך לאחרונה על ידי Indiana Jones : 20-03-15 ב 19:30.
Indiana Jones מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 20-03-15, 20:34   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי Indiana Jones צפה בהודעה
שלום.
הקלאץ שלי קשה, וחורק בימים חמים. לפעמין במעבר לרוורס יש חריקה. וגם מפריד יחסית גבוה. (מספר סנטימטרים מהסוף).
הלכתי למכונאי, הוא בדק את מה שאמרתי וגם ביצע נסיעה מעצירה לא בהילוך ראשון. (לא זוכר איזה הילוך). הוא הציע לי את הטיפול הבא:

1. קלאץ של ולאועבודה עם חלק 1500 יתכן יותר יתכן פחות
2. משאבת קלאץ עליונהתחליף את שניהם ההבדל בעלות העבודה זניח
3. שמן גיר (הוא אמר בגלל שמפרקים את הגיר)לא חייבים לנקז את הגיר אם נישפך כי מוציאים את הכוסות של הציריות בשביל לחליף מחזירי שמן אז מוסיפים קצת זה לא סיפור
4. חגורת טיימינג (הגיע הזמן להחלפה) עלות עבודה סביב ה700 אני מעריך
5. רצועת אלטרנטור (יבשה)אם מפרקים טיימינג אז צריך לפרק את הרצועה בשביל גישה אז מדובר רק על עלות החגורה

שאלות:
1. כמה אמור לעלות טיפול כזה?
2. המכונאי הציע לי לא להחליף משאבת מים כדי לחסוך עלויות. אין נזילות מים- המפלס מלא ולא ראיתי ירידה בכלל בחצי שנה שיש לי את הרכב. מה דעתכם?החלפת משאבת מיים יהיה הדבר הנכון העלות של החלק נע בין 150-250 תעשה את זה אחרת תשלם כפול כשהיא תיתקלקל לפני שתיצתרך להחליף את רצועת התיזמון
3. יש צורך לעשות חריטה כשמחליפים קלאץ'? לא הזכיר את זה.מומלץ לפרק את גלגל התנופה ולקחת לחט שיבדוק שהוא ישר ויחרוט אם צריך זה יבטיח פעולה של הקלאצ ללא קפיצות

אני הולך לצפות בכל התהליך. אשמח לשמוע דגשים מיוחדים או מה לשים לב.
דגשים מיוחדים
תחליף את שתי משאבות הקלאצ ההבדל בעבודה לא גדול והשקט בליחיצה ופעולה חלקה מובטח רק תוודה שיגרז לך את הקדורית של משאבת הרגלית לפני שהוא מחבר אותה לדוושה
כל הסיפור הזה לא יצא זול כי יש לך המון דברים לעשות אך בכדי להבטיח פעולה תקינה ושקט לאורח זמן צריך לעשות את כל זה
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-03-15, 12:50   #3
yuri100
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: ספייס ELX
הודעות: 137
צטט:
במקור פורסם על ידי Indiana Jones צפה בהודעה
שלום.
הקלאץ שלי קשה, וחורק בימים חמים. לפעמין במעבר לרוורס יש חריקה. וגם מפריד יחסית גבוה. (מספר סנטימטרים מהסוף).
הלכתי למכונאי, הוא בדק את מה שאמרתי וגם ביצע נסיעה מעצירה לא בהילוך ראשון. (לא זוכר איזה הילוך). הוא הציע לי את הטיפול הבא:

1. קלאץ של ולאו
2. משאבת קלאץ עליונה
3. שמן גיר (הוא אמר בגלל שמפרקים את הגיר)
4. חגורת טיימינג (הגיע הזמן להחלפה)
5. רצועת אלטרנטור (יבשה)

שאלות:
1. כמה אמור לעלות טיפול כזה?
2. המכונאי הציע לי לא להחליף משאבת מים כדי לחסוך עלויות. אין נזילות מים- המפלס מלא ולא ראיתי ירידה בכלל בחצי שנה שיש לי את הרכב. מה דעתכם?
3. יש צורך לעשות חריטה כשמחליפים קלאץ'? לא הזכיר את זה.

אני הולך לצפות בכל התהליך. אשמח לשמוע דגשים מיוחדים או מה לשים לב.
שמע יש הבדל במחירים בחלקים מקוריים לבין תחליפי מחברה נחשבת .ואפילו סינים שהם זבל .
אני אדבר אתך רק מחירי חלקים מקוריים שמניסיון שלי .

1. קלאץ של ולאו - ולאו זה החברה שמייצרת לפיאט בעיקרון אז אין הבדל גדול ,כ400 שקל .
2. משאבת קלאץ עליונה -תקנה גם משאבה תחתונה ועליונה ביחד -כ400 שקל
3. שמן גיר אתה צריך 1.8 ליטר בצמיגות 75W85 .עולה כ70 שקל לליטר
4. חגורת טיימינג - באמת שמשהו גרושים כ 200 שקל ובעיקרון תוסיף למשאבת מים כי זה אותה עבודה ויתן שקט נפשי .
5. רצועת אלטרנטור - עד 100 שקל .

עכשיו אני אוסיף לך גם מחירון לעבודה על הדברים האלה
1. קלאץ של ולאו - 500 שקל ועל הדרך הייתי קונה גם מחזיר שמן של הגיר ומחליף זה אותה עבודה .
2. משאבת קלאץ עליונה + תחתונה - 250 שקל .
3. שמן גיר דבר זניח כ50 שקל אם עושים בנפרד ואמור לבוא כעסקת חבילה לקלאץ
4. חגורת טיימינג שוב ממליץ מאוד גם להחליף משאבת מים כי זה אותה עבודה - 400 שקל .
5. רצועת אלטרנטור - כ100 שקל סביר ביותר .
ותחליף על הדרך פקקים של "נס קפה"

נערך לאחרונה על ידי yuri100 : 21-03-15 ב 12:53.
yuri100 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-03-15, 13:56   #4
Indiana Jones
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2014
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: ספייס sx
הודעות: 121
תודה רבה לשניכם.
כנראה אחליף גם משאבה תחתונה ומשאבת מים.

עוד שאלות:
4. הבנתי שבהחלפת קלאץ, מתבצע פירוק גיר. ולכן מומלץ גם להחליף פקקי מים ומחזירי שמן. כמה הם אמורים לעלות?

5. מה דעתכם על החריטה? כמה זמן זה לוקח? (יש אפשרות שבזמן שהמכונאי עובד על הרכב אקח את גלגל התנופה לחריטה ויעשו במקום? מה המחיר?)

נערך לאחרונה על ידי Indiana Jones : 21-03-15 ב 14:56.
Indiana Jones מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-15, 02:02   #5
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
מחזירי שמן ופקק אמורים להיות עניין של גרושים,
אתה יכול לחסוך במשאבת מיים אבל תדע שאם היא נדפקת צריך לפרק הכל שוב (מחיר עבודה של טיימינג).
לגבי החריטה לדעתי זאת החלטה במקום כשהחלק מול העין, אצלי ברכב של 200K כאשר הוחלף קלאץ לא חרטו כלום והכל בסדר.
אין יותר מדי מה להוסיף על מה שכבר נאמר,
סתם מתוך סקרנות, איפה תתבצע העבודה?
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 22-03-15, 12:45   #6
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
תשאיר את ההחלטות המקצועיות למכונאי
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-03-15, 12:56   #7
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
שמן גיר לא חייב להחליף כי לא חייב לרוקן את השמן הקיים וניתן להסיר את הגיר ולהרכיבו חזרה כאשר השמן שלו עדיין בפנים , במיקרה לפני כשבוע הסרתי את הגיר של גיסתי גם כן בספייס 2002 לצורך החלפה של פקק המיים הגדול שנזל וממוקם מאחורי גלגל התנופה. במיקרה שלי מלבד הפקק לא היה צורך בהחלפה של שום חלק אחר היות וכניראה לא מזמן הוחלף קלאץ וכל מה שמסביב.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-03-15, 23:12   #8
yuri100
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: ספייס ELX
הודעות: 137
צטט:
במקור פורסם על ידי מאור30 צפה בהודעה
שמן גיר לא חייב להחליף כי לא חייב לרוקן את השמן הקיים וניתן להסיר את הגיר ולהרכיבו חזרה כאשר השמן שלו עדיין בפנים , במיקרה לפני כשבוע הסרתי את הגיר של גיסתי גם כן בספייס 2002 לצורך החלפה של פקק המיים הגדול שנזל וממוקם מאחורי גלגל התנופה. במיקרה שלי מלבד הפקק לא היה צורך בהחלפה של שום חלק אחר היות וכניראה לא מזמן הוחלף קלאץ וכל מה שמסביב.
ואם במידה והשמן שרוף ?הבן אדם מחליף קלאץ ,אז על הדרך משלימים .
yuri100 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-03-15, 09:50   #9
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
אין קשר בין שמן הגיר להחלפה של הקלאץ. אם לא ידוע מתי הוחלף אי פעם שמן הגיר או שהגיר לא מתפקד בצורה חלקה בהחלט שווה להחליף. אם אין משהו חריג...לא הייתי נוגע בשמן כי גם ככה ההוצאה שלו על כל הטיפול היא גדולה.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-03-15, 00:46   #10
yuri100
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: ספייס ELX
הודעות: 137
צטט:
במקור פורסם על ידי מאור30 צפה בהודעה
אין קשר בין שמן הגיר להחלפה של הקלאץ. אם לא ידוע מתי הוחלף אי פעם שמן הגיר או שהגיר לא מתפקד בצורה חלקה בהחלט שווה להחליף. אם אין משהו חריג...לא הייתי נוגע בשמן כי גם ככה ההוצאה שלו על כל הטיפול היא גדולה.
לקלאץ אין קשר ישיר ממש ,אבל זה רכב אז בגדול הכל מתפקד כיחידה אחת בסופו של עניין בדבר הזה שקוראים לו רכב .
ו140 שקל על שמן גיר אחת ל50 אלף ק"מ זה זה הוצאה יקרה ?
זה מה שמאפיין את הציבור הישראלי בהחזקת רכב ,אף אחד לא טורח לשמור על רכושו רק מחפשים איך לצאת זול ביוקר או להפיל את האוטו המת שהבשילו למישהו אחר .
yuri100 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
הערכת מחיר לטיפול 80,000 קטן - ספייס 2005 itays פונטו - טכני 0 10-01-12 23:08
ספייס 16V - מחיר חוטי הצתה פיני פונטו - טכני 17 04-12-09 18:44
מחיר מחירון לפיאט פונטו ספייס zoola יעוץ ברכישת רכב 6 30-07-09 11:36
מחיר הגיוני? פונטו ספייס 2001 Ron_Dadon יעוץ ברכישת רכב 0 17-05-08 17:27
מחיר הגיוני לחמשב הזרקה M@ לפונוט ספייס פורום הגראז' 3 12-05-07 23:23


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 01:12.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד