מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת ג'אנטים בפונטו ספייס שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 22-03-15, 02:02   #1
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
מחזירי שמן ופקק אמורים להיות עניין של גרושים,
אתה יכול לחסוך במשאבת מיים אבל תדע שאם היא נדפקת צריך לפרק הכל שוב (מחיר עבודה של טיימינג).
לגבי החריטה לדעתי זאת החלטה במקום כשהחלק מול העין, אצלי ברכב של 200K כאשר הוחלף קלאץ לא חרטו כלום והכל בסדר.
אין יותר מדי מה להוסיף על מה שכבר נאמר,
סתם מתוך סקרנות, איפה תתבצע העבודה?
Nuker מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 22-03-15, 12:45   #2
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
תשאיר את ההחלטות המקצועיות למכונאי
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-03-15, 12:56   #3
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
שמן גיר לא חייב להחליף כי לא חייב לרוקן את השמן הקיים וניתן להסיר את הגיר ולהרכיבו חזרה כאשר השמן שלו עדיין בפנים , במיקרה לפני כשבוע הסרתי את הגיר של גיסתי גם כן בספייס 2002 לצורך החלפה של פקק המיים הגדול שנזל וממוקם מאחורי גלגל התנופה. במיקרה שלי מלבד הפקק לא היה צורך בהחלפה של שום חלק אחר היות וכניראה לא מזמן הוחלף קלאץ וכל מה שמסביב.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-03-15, 23:12   #4
yuri100
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: ספייס ELX
הודעות: 137
צטט:
במקור פורסם על ידי מאור30 צפה בהודעה
שמן גיר לא חייב להחליף כי לא חייב לרוקן את השמן הקיים וניתן להסיר את הגיר ולהרכיבו חזרה כאשר השמן שלו עדיין בפנים , במיקרה לפני כשבוע הסרתי את הגיר של גיסתי גם כן בספייס 2002 לצורך החלפה של פקק המיים הגדול שנזל וממוקם מאחורי גלגל התנופה. במיקרה שלי מלבד הפקק לא היה צורך בהחלפה של שום חלק אחר היות וכניראה לא מזמן הוחלף קלאץ וכל מה שמסביב.
ואם במידה והשמן שרוף ?הבן אדם מחליף קלאץ ,אז על הדרך משלימים .
yuri100 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 24-03-15, 09:50   #5
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
אין קשר בין שמן הגיר להחלפה של הקלאץ. אם לא ידוע מתי הוחלף אי פעם שמן הגיר או שהגיר לא מתפקד בצורה חלקה בהחלט שווה להחליף. אם אין משהו חריג...לא הייתי נוגע בשמן כי גם ככה ההוצאה שלו על כל הטיפול היא גדולה.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-03-15, 00:46   #6
yuri100
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: אשקלון
הגלגלים שלי: ספייס ELX
הודעות: 137
צטט:
במקור פורסם על ידי מאור30 צפה בהודעה
אין קשר בין שמן הגיר להחלפה של הקלאץ. אם לא ידוע מתי הוחלף אי פעם שמן הגיר או שהגיר לא מתפקד בצורה חלקה בהחלט שווה להחליף. אם אין משהו חריג...לא הייתי נוגע בשמן כי גם ככה ההוצאה שלו על כל הטיפול היא גדולה.
לקלאץ אין קשר ישיר ממש ,אבל זה רכב אז בגדול הכל מתפקד כיחידה אחת בסופו של עניין בדבר הזה שקוראים לו רכב .
ו140 שקל על שמן גיר אחת ל50 אלף ק"מ זה זה הוצאה יקרה ?
זה מה שמאפיין את הציבור הישראלי בהחזקת רכב ,אף אחד לא טורח לשמור על רכושו רק מחפשים איך לצאת זול ביוקר או להפיל את האוטו המת שהבשילו למישהו אחר .
yuri100 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-03-15, 01:26   #7
Indiana Jones
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2014
מיקום: קריות
הגלגלים שלי: ספייס sx
הודעות: 121
תודה לכולם על התגובות.
הטיפול כלל:
*קלאץ' Valeo
*טיימינג+מותחן Dayco
*משאבה עליונה תחליפית ממתכת (מאירופה, לא זוכר בדיוק מאיפה. נראה לי ספרד)
*החלפת שמן גיר
*רצועת אלטרנטור
*גומי צירייה קדמי- רק בצד אחד היה יבש
*פלאגים NGK
*חיישן קראנק (לא סגור אם זה החיישן עצמו, זה כבל של הקראנק שעובר מעל המכסה טיימינג)- כנראה היה יבש, ועם הפירוק של מכסה טיימינג הכבל כבר איבד מגע. אחרי הטיפול המנוע התכבה ואחרי החלפה הכל היה בסדר.


לא הוחלפה משאבת מים כי הנוכחית במצב טוב, לא מרעישה, ואין נזילות. בנוסף ברכב נעשה שימוש אך ורק בפרפלו, אז המכונאי הציע לי לא להחליף.
פקקי מים ומחזירי שמן כנ"ל. המכונאי הזמין את החלקים מראש (לבקשתי) אך בטיפול אמר לי שהכל נראה טוב ושלדעתו אין צורך.

במשל כל הטיפול הסתכלתי ולמדתי ושאלתי שאלות. היה מעניין.

תוצאות מבחינת הקלאץ: הרכב הרבה יותר מהנה ונוח לנהיגה. הקלאץ' רך ביותר! הברך השמאלית שלי מרוצה.
כל פעם שאני מעביר הילוך מרוח לי חיוך על הפנים, מי שסובל מקלאץ' קשה- זה פשוט שווה את זה! אפילו אם אפשר לסחוב עוד קצת.

תוצאות מבחינת הגיר: אני מרוצה מאוד מהחלפת שמן הגיר. לפני ההחלפה ההילוכים היו נכנסים בצורה לא חלקה (בקטנה). הייתה הרגשה קלה של חיכוך כשמעבירים הילוכים.
עכשיו- הכל עובר בצורה חלקה ביותר!

שוב, הדברים האלה ממש משנים את חווית הנהיגה ברכב. הרבה יותר מהנה עכשיו.
שמרו על הפונטו שלכם והיא תשמור עליכם.
Indiana Jones מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
הערכת מחיר לטיפול 80,000 קטן - ספייס 2005 itays פונטו - טכני 0 10-01-12 23:08
ספייס 16V - מחיר חוטי הצתה פיני פונטו - טכני 17 04-12-09 18:44
מחיר מחירון לפיאט פונטו ספייס zoola יעוץ ברכישת רכב 6 30-07-09 11:36
מחיר הגיוני? פונטו ספייס 2001 Ron_Dadon יעוץ ברכישת רכב 0 17-05-08 17:27
מחיר הגיוני לחמשב הזרקה M@ לפונוט ספייס פורום הגראז' 3 12-05-07 23:23


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:43.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד