מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שלי 1993 1100 60S
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נפלאות הווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי..תגיבו אנשים..!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 20-12-14, 09:17   #1
AllCity
Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2014
מיקום: Tel-Aviv
הגלגלים שלי: Punto 188
הודעות: 64
מאור30 +1
AllCity מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 20-12-14, 17:00   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
מאור, ואיך בדיוק תכוון כאשר הרצועה ניקרעה או קפצה שן ?
נניח לרגע שתקבל מנוע של ספייס 16 שסתומים, שהראש מפורק. הסביר בבקשה איך תרכיב את הטיימינג.
לא בכדי כתבתי גם פיאט מריאה. שם לא תעזור לך שום קומבינה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-12-14, 19:02   #3
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
דיברנו על החלפה כאשר קיימת רצועה דויד. וגם אם צריך להרכיב מחדש אחרי ראש מנוע או קפיצה של שן אתה מביא את גלי הזיזים ידנית למיקום המדוייק וגם את גל הארכובה ובעזרת אדם נוסף שמחזיק עם רינגים את גלי הזיזים שלא יזוזו אתה פשוט מרכיב את הרצועה החדשה. לא חסרים ברכב מכלולים שיש להם כלים יעודיים אבל גם יש פיתרונות חלופיים שעובדים יופי. הנעילות נועדו להקל אבל הם לא הדרך היחידה.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-12-14, 08:34   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי מאור30 צפה בהודעה
דיברנו על החלפה כאשר קיימת רצועה דויד. וגם אם צריך להרכיב מחדש אחרי ראש מנוע או קפיצה של שן אתה מביא את גלי הזיזים ידנית למיקום המדוייק וגם את גל הארכובה ובעזרת אדם נוסף שמחזיק עם רינגים את גלי הזיזים שלא יזוזו אתה פשוט מרכיב את הרצועה החדשה.
לצערי לא ענית על מה ששאלתי. לא שאלתי מה עושים אלא איך.
כיצד אתה ממקם בספייס את גל הזיזים וגל הארכובה ?
היה זהיר בתשובה, משום שתמונה כאן מלכודת.
דוד
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-12-14, 12:34   #5
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
מה הבעיה בלמקם אותם על ידי הוזזה ידנית של כל גל זיזים בניפרד? וגם את גל הארכובה...אותו הדבר! לפי סימוני היצרן כמובן.
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-12-14, 16:37   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
רק לא הבנתי שני דברים.
א. אם יש סימני יצרן כמו בדור ראשון, אז למה צריך לסמן מדויק גם על הגלגלות וגם על הרצועה ?.
ב. לאיזה מצב תעמיד את גל הארכובה/ הבוכנות ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 21-12-14, 18:48   #7
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
א. בסימוני יצרן בלבד אני מישתמש אם באמת נקרעת רצועה. אם מדובר בהחלפה של הרצועה או בשיפוץ ראש מנוע אז אני בכל מיקרה מוסיף לכל גלגלת של גל הזיזים סימון משלי כולל על הרצועה עצמה ואז ברצועה החדשה אני מקביל בדיוק את הסימונים ואז ממקם אותה בדיוק על השיניים בסימון שהוספתי על הגלגלות כדי שחס וחלילה לא יהיה פספוס של רבע שן אפילו. אם רצועת התיזמון מניעה גם את משאבת המיים אז גם על גלגלת המשאבה אני שם סימון ביחס לבלוק המנוע וגם על הרצועה בדיוק איך שהיא יושבת על המשאבה. כנל גם סימון בגלגלת גל הארכובה.
ב. מכיוון שגלגלת גל הארכובה מבצעת 2 סיבובים על כל סיבוב גל זיזים אחד ועוברת על פני סימון היצרן פעמיים. במרבית הרכבים כאשר הסימון מדוייק בוכנה מספר 1 ו 4 יהיו בנקודה מתה עליונה לפי סדר הצתה 1342 שבוכנה מספר 1 בסוף דחיסה לפני עבודה. לבדוק היכן הבוכנה זה לא בעיה עם מברג או שיפוד דרך חור הפלאג. האם שם טמונה המלכודת?
__________________
החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 20-12-14, 19:03   #8
punto2004_actual_60
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2014
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 60 אקטואל
הודעות: 206
תודה רבה לכולם שוב..
לא התכוונתי להחליף לבד בטוח... התכוונתי רק לדעת אם אני יכול לזהות לבד ללא ידע אם אני צריך להחליף או לא..

אבל ויתרתי על זה.. מתי שאעבור ברחובות .. אני עובר שם לפעמים.. אדבר איתך דוד אם תהיה שם...
אגב כמה אתה מעריך שתעלה עלות עבודה של החלפת רצועה+משאבה (כולל החלפים)?
punto2004_actual_60 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
טיימינג iz2 פונטו - טכני 2 21-12-08 21:53
טיימינג iz2 פונטו - טכני 4 12-12-08 08:40
טיימינג - עזרה! Mezig אונו - טכני 10 29-02-08 15:07
רצועת טיימינג נקרעה... פורום הגראז' 20 15-05-07 00:03


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:49.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד