![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | ||
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
לגבי השורה השנייה אני תוהה אם לא טיפסת "על עץ" גבוה מידי. ![]() צטט:
הראש מיוצר מסגסוגת שכול ראשי האלומיניום מיוצרים. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
||
|
|
|
|
|
#2 | ||
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
|
צטט:
צטט:
הגדלת ורשמת במשפט הבא שאתה עצמך (כבעל מקצוע מכובד פה בפורום, שיש למה שהוא כותב השפעה) בחרת להשתמש במים מהברז/מסוננים. אפשר להתווכח עד מחרתיים האם פראפלו עדיף על נוזל קירור אחר או לא - מה שבטוח, על מים מהקולר בגינה או מהברז הוא בטוח עדיף. לגבי ה"עץ" - לאור דבריך ולאור כך שהעלת כדוגמא לחוסר הצורך בנוזל ייעודי את המקרה שלך, שהוא בסך הכל מקרה של אדם אחד ויחיד שלא מייצג מדגם כלשהו - דבריך דומים לדבריו של אותו אדם שאומר שלא צריך לטפל באוטו בכלל, הוא נוסע אז שים דלק וסע לשלום. אני לא משווה את זה מבחינת אחזקת האוטו, אני משווה את זה מבחינת הנכונות להסיק ממקרה ואולי מנסיבות מסויימות מאוד על כלל המקרים. שיהיה ברור - אני לא בהכרח מעודד להשתמש רק בפראפלו. באופן אישי, אני לא רואה שום סיבה למלא נוזל קירור אחר, פשוט כי מבחינתי אין לכך שום צידוק הגיוני (ומים מבחינתי בכלל לא באים בחשבון). אם פראפלו היה עולה לי 300 ש"ח ונוזל קירור אחר איכותי היה עולה 100 ש"ח סביר להניח שהייתי בודק על כך היטב באינטרנט ובהחלפה הבאה עובר למותג המתחרה. ----- עריכה: ראיתי שהבהרת שמדובר בסיפור ולא בהמלצה. למען האמת, כשאתה כותב על משהו שהוא מיתוס וקשה לנפץ אותו ובשורה הבאה מעלה סיפור שכיביכול מנפץ את המיתוס, אז לסיפור יש משמעות כלשהי. בכל מקרה, באמת אשמח לשמוע מהי המלצתך בנוגע לשימוש בנוזלי קירור/מים. |
||
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
אולי אתה מארק מקרה של אדם אחד ויחיד. אני מתקן כמה סוגי מכוניות שבחלקם עם ראש אלומיניום. תשמע מארק היקר, אי אפשר לאחוז בחבל מתוח בשני קצותיו, הנה ההוכחה החלקית, לנכונות של מה שכתבתי. כתבת "שיהיה ברור - אני לא בהכרח מעודד להשתמש רק בפראפלו". לא איש המלצות אנוכי. אני עוסק יותר באיתור תקלות ותיקונם. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
|
צטט:
לא ניראה לי... אגב, אני הוא לא זה המחזיק בחבל משתי קצוותיו אלא אולי ההפך. מההתחלה טענתי שלא בהכרח שיש יתרון משמעותי או כלשהו לפראפלו על פני נוזל קירור איכותי אחר. למרות זאת, כפי שטענתי גם קודם, אינני רואה צידוק לחרוג מדרישת היצרן באם מדובר במחיר זהה/דומה. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רמת גן
הגלגלים שלי: פיאט פונטו XTZ-75 שנת 98
הודעות: 191
|
אני עם מי קירור כחולים של הונדה.[תוצרת גרמניה].מוכנים לשימוש ללא צורך במהילת מים.
לחבר שלי הייתה הונדה סיויק שנת 96 כמדומני. הרדיאטור המקורי שלו[תוצרת דנסו] החזיק מעמד עד שנת 2012 בערך,ואז הוא קרס עקב נזילה שהייתה בתושבת פלסטיק של הרדיאטור. מכון הרדיאטורים שפירק לו את הרדיאטור לצורך החלפה היה בהלם.הוא הראה לו את הרדיאטור המקורי שלו שהיה ממש חדש.כל הצנורות חדשים ללא שמץ של חלודה. הוא אמר לו פעם ראשונה שאני רואה כזה רדיאטור.ממש חדש. גם שהוא עשה טיימניג והחליף את משאבת המים המוסכניק שלו שם לו את המשאבה הישנה מול החדשה ואמר לו אני לא רואה שום הבדל. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
הנה עוד הוכחה מיני רבות, שלא בכול חייבים להישמע להוראות יצרן.
במשאבת המים יש מסב ומחזיר מים. כמו במנוע שיש מסבים ומחזירי שמן. כאשר אחד מהם נישחק, לא יעזור לך באיזה נוזל השתמשת. אם המחזיר נישחק, המשאבה ממשיכה לתפקד כל עוד לא חסר נוזל במערכת. אבל נוזלת/מטפטפת. כאשר המסב נישחק ומקבל שפיל, היא אינה מתפקדת. קראתי לא אחת בקרספורום שהפארפלו תפקידו לשמור על חום תקין של המנוע. לדעתי זה קשקוש בלבוש. מי ששומרים על חום מנוע תקין הם רדיאטור, משאבת מים, וונטה יוניט וטרמוסטט תקינים. בנוסף קומפרסיה שלא ירדה באופן משמעותי. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
צודק שיש בלאי טבעי שכלל לא מושפע מסוג הנוזל שנמצא בשימוש.
אפשר בבקשה הסבר טכני מדוע קומפרסיה נמוכה תגרום להתחממות?
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת נוזל קירור | y151 | פונטו - טכני | 1 | 01-09-14 17:10 |
| החלפת נוזל קירור | Mixsez | פונטו - טכני | 3 | 07-06-14 13:32 |
| מדריך ניקוי מערכת הקירור ברכב, החלפת נוזל קירור וניקוז אוויר עשה זאת בעצמך (מצולם) | mechtech | פונטו - טכני | 14 | 22-12-12 14:38 |
| התייעצות לפני החלפת נוזל קירור | davidka | פונטו - טכני | 0 | 04-10-10 15:14 |
| החלפת רדיאטור לאחר החלפת נוזל קירור | lord1 | פונטו - טכני | 14 | 15-02-09 21:52 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד