מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת ג'אנטים בפונטו ספייס שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת נורות באוטו!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

יום מסלול לרכבים קלסיים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט ריטמו דור ראשון קבריולט בארץ!


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 02-08-14, 21:37   #151
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
טוב, לצערי לא קיבלתי פה תשובה לשאלותיי (אגב, דוד, ראית את ההודעה הפרטית ששלחתי לך?).

לגבי החלק, בקארספורום אמרו כי מדובר בפייה שדרכה מודדים לחץ דלק. לא הבנתי האם ייתכן
שלחלק הזה יש קשר (מתחבר אליו קונטקטור, לכן אולי הוא משדר נתונים שגויים אם הוא תקול, לא?)

בחור נוסף ענה שם ואמר שיש לו בדיוק את אותה הבעיה ואבא שלו מכונאי והוא טוען כי הבעיה נובעת
מהבוסטר בלמים (מגבר בלם?) והחלפת חלק זה צריכה לפתור את התקלה.

מה דעתכם?
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-08-14, 21:42   #152
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי m1011409 צפה בהודעה
טוב, לצערי לא קיבלתי פה תשובה לשאלותיי (אגב, דוד, ראית את ההודעה הפרטית ששלחתי לך?).

לגבי החלק, בקארספורום אמרו כי מדובר בפייה שדרכה מודדים לחץ דלק. לא הבנתי האם ייתכן
שלחלק הזה יש קשר (מתחבר אליו קונטקטור, לכן אולי הוא משדר נתונים שגויים אם הוא תקול, לא?)

בחור נוסף ענה שם ואמר שיש לו בדיוק את אותה הבעיה ואבא שלו מכונאי והוא טוען כי הבעיה נובעת
מהבוסטר בלמים (מגבר בלם?) והחלפת חלק זה צריכה לפתור את התקלה.

מה דעתכם?
החלק שסימנת הוא פקק המכסה פתח ביקורת לבדיקת לחץ דלק
בוסטר לא תקין שסוחב אוויר יגרום לבעיה של טורים לא יציבים באופן כמעט קבוע ושלא נדבר על תיצרוחת גבוהה של דלק ובלימה קשה וכם גם בעיה בהתנעה אם הסחיבה היא חזקה מאוד הבדיקה לבוסטר אם הוא סוחב אוויר היא מאוד פשוטה כאשר המנוע כבוי נתק את הצינור שהולך אליו וסתום אותו עם פקק ותניע אם יש הבדל בהיתנהגות המנוע אז הוא לא תקין אבל אתה מיתלונן על בעיה של טורים לא יציבים בעצירה מידי פעם ולא טורים לא יציבים בסדרק באופן קבוע
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-08-14, 22:06   #153
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
לדעתך החלק הזה של הביקורת דלק (לא הפקק עצמו כמובן ) עשוי להיות קשור?

אצטט לפה את מה שאמר הבחור:
צטט:
יש לי גם את אותו סוג הרכב והמנוע ואותה בעיה בדיוק!!! לרוב זה קורה שמשחררים את המצמד כי הוא מייצב את המנוע בהילוך, זה קורה בעמידה בעיקר ומזגן דלוק לעיתים, בעבר התקלה הייתה לי והיא נעלמה לזמן מה ואז חזרה, לטענת אבא שלי (מוסכניק במקצועו) מקור הבעיה בבוסטר הבלמים (החלק עגול השחור מאחורי המצבר) שכנראה מושך אוויר וגורם לזה לקרות (הדבר קורה גם שמפמפים את הברקס בעמידה והטורים יעלו לך, שים לב!). הדבר מוכח כי גם בעת בלימה ושחרור המצמד הדבר קורה!
צטט:
התקלה גם אצלי נעלמת וחוזרת לעיתים ולא תמיד קוראת, לכן אולי בגלל שהחלפת בית מצערת התקלה הפסיקה וחזרה ולא בגלל המצערת, אני מאמין שבשבוע הקרוב אני יטפל בבעיה ואעדכן במידת הצורך!
בנוגע למחשב, זה רחוק מזה!
מה דעתך?
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-08-14, 09:53   #154
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי m1011409 צפה בהודעה
טוב,(אגב, דוד, ראית את ההודעה הפרטית ששלחתי לך?).




צטט:
במקור פורסם על ידי m1011409 צפה בהודעה

אצטט לפה את מה שאמר הבחור:


רק היום ראיתי את ההודעות שקיבלתי. מאחר שענו לך אין טעם שגם אני אגיב.
מה שאמר הבחור לא נכון.
יאיר תפסיק לענות כל כך מדוייק, אחרת לא יהיה לי מה לכתוב.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-08-14, 11:09   #155
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
היי דוד

דווקא כבר התחלתי לחשוב שאולי קיים קשר כלשהו שכן התופעה התפרצה שוב (אם אני זוכר נכון)
אחרי שהחלפתי משאבת קלאץ' תחתונה, כל השמן ברקסים ומשאבת בלם אחורית - כל זאת אחרי
שתקופה ארוכה מאוד לא היה זכר לתקלה.

יהיה מעניין לראות מה הוא יעדכן, האם זה יפתור לו את התקלה....
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-08-14, 19:53   #156
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
עידכון:

בינתיים עולה שניתוק וחיבור של החיישן שבתמונה גורמים להעלמות התקלה לכמה זמן - מה דעתכם?
מגוגל עולה שמדובר בחיישן MAP/חיישן לחץ...
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  חיישן.jpg
צפיות: 1068
גודל:  125.9 KB  
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-08-14, 20:46   #157
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
זה חיישן MAP
אם היה לא בסדר אני מאמין שהיה מקפיץ לך תקלה בסורק.
בדוק את הצינור ותראה שלא בורח ממנו אויר, אין ממש מה לבדוק אם הוא לא סתום.

בצע ריסט למחשב כמו שהצענו לך בתחילה דרך הסורק.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-08-14, 20:55   #158
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
אני לא רואה איך ריסט יכול לעזור - ביצעתי ריסט ע"י ניתוק המצבר ללילה וכן הצמדת הקטבים
ולאחר מכן תהליך לימוד מלא כפי שמצאתי בפורום אנגלי והדבר לא שיפר דבר.

כרגע הגענו לזה שגם אצלי וגם אצל הבחור שיש לו את אותה התקלה ניתוק וחיבור החיישן פותרת
את התקלה לכמה זמן.
בשבוע הבא יש לי כ 100 ק"מ נסיעות ביום שני, אעדכן האם חזרה התקלה.
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-14, 14:16   #159
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
הוצאתי את החיישן וניקיתי אותו מעט, ניראה כאילו היה עליו מעט שמן וכי החלק הפנימי די מלוכלך יחסית.

בינתיים עדיין מרגישים שהטורים לפעמים לא "מתנהגים" בטבעיות אבל ניראה שבצורה
הרבה פחות משמעותית.

חשבתי לקנות חיישן כזה ולהחליף. ראיתי שבאיביי ניתן לקנות חלק חדש המוגדר OEM (כלומר
לא מקורי) בכ 110 ש"ח. - מה דעתכם, יש חשיבות לכך שהחלק הזה יהיה מקורי?
יש לציין שהחלק נמכר ע"י מוכר באיביי מאנגליה עם רקורד של עשרות אלפי מכירות ורייטינג
מעולה. כמו כן הוא טוען שהוא נותן אחריות לחלק.
מצד שני, ניתן לחפש את החלק בפירוקיות ולקבלו כניראה תמורת אותו סדר גודל של מחיר או
אולי יותר, מקורי אבל משומש עם עבר לא ידוע.

לאחר החלפת החלק, יש לאתחל את המחשב (ניתוק מצבר והצמדת הקטבים?)
ולבצע תהליך של לימוד לרכב או שאין בכך צורך?
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-14, 14:52   #160
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
OEM זה מקורי.
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
דוושת קלאץ' מתחילה לחרוק אחרי נסיעה ארוכה (פונטו03) vladi_mi פונטו - טכני 1 24-08-13 23:16
טורים עולים בלי סיבה ,sx ידנית. eli_h1 פונטו - טכני 6 07-06-11 18:36
מאוורר לא נכנס לפעולה לאחר נסיעה ארוכה zah פונטו - טכני 13 04-12-10 20:29
טורים עולים ויורדים לאחר כמה דקות נסיעה פורום הגראז' 3 08-05-06 09:48
נסיעה ארוכה בשביל כורכר- נזק? פורום הגראז' 2 30-03-06 21:03


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:31.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד