מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

למכירה בראבו טורבו 2011
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 07-08-14, 20:46   #1
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
זה חיישן MAP
אם היה לא בסדר אני מאמין שהיה מקפיץ לך תקלה בסורק.
בדוק את הצינור ותראה שלא בורח ממנו אויר, אין ממש מה לבדוק אם הוא לא סתום.

בצע ריסט למחשב כמו שהצענו לך בתחילה דרך הסורק.
chesh מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 07-08-14, 20:55   #2
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
אני לא רואה איך ריסט יכול לעזור - ביצעתי ריסט ע"י ניתוק המצבר ללילה וכן הצמדת הקטבים
ולאחר מכן תהליך לימוד מלא כפי שמצאתי בפורום אנגלי והדבר לא שיפר דבר.

כרגע הגענו לזה שגם אצלי וגם אצל הבחור שיש לו את אותה התקלה ניתוק וחיבור החיישן פותרת
את התקלה לכמה זמן.
בשבוע הבא יש לי כ 100 ק"מ נסיעות ביום שני, אעדכן האם חזרה התקלה.
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-14, 14:16   #3
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
הוצאתי את החיישן וניקיתי אותו מעט, ניראה כאילו היה עליו מעט שמן וכי החלק הפנימי די מלוכלך יחסית.

בינתיים עדיין מרגישים שהטורים לפעמים לא "מתנהגים" בטבעיות אבל ניראה שבצורה
הרבה פחות משמעותית.

חשבתי לקנות חיישן כזה ולהחליף. ראיתי שבאיביי ניתן לקנות חלק חדש המוגדר OEM (כלומר
לא מקורי) בכ 110 ש"ח. - מה דעתכם, יש חשיבות לכך שהחלק הזה יהיה מקורי?
יש לציין שהחלק נמכר ע"י מוכר באיביי מאנגליה עם רקורד של עשרות אלפי מכירות ורייטינג
מעולה. כמו כן הוא טוען שהוא נותן אחריות לחלק.
מצד שני, ניתן לחפש את החלק בפירוקיות ולקבלו כניראה תמורת אותו סדר גודל של מחיר או
אולי יותר, מקורי אבל משומש עם עבר לא ידוע.

לאחר החלפת החלק, יש לאתחל את המחשב (ניתוק מצבר והצמדת הקטבים?)
ולבצע תהליך של לימוד לרכב או שאין בכך צורך?
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-14, 14:52   #4
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
OEM זה מקורי.
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-14, 15:07   #5
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
למיטב ידיעתי, OEM הוא חלק תואם מקור אך לא מקורי.
כך או כך, זהו קישור למכירת החלק:
http://www.ebay.com/itm/MAP-INTAKE-M...6?roken=cUgayN
----
עריכה: בדקתי, אכן OEM אמור להיות כמו מקורי רק ללא אריזה מקורית. למרות זאת, פעמים רבות שמים חלקים תואמים למקור
שאינם מקוריים ומגדירים אותם OEM (ניתן לראות זאת בחשבוניות של חלק מהמוסכים לגבי פילטר אוויר וכו').

על החלק הנ"ל באמת לא מצויין שהוא OEM אבל הוא תואם למק"טים המקוריים.
מצאתי חלק נוסף, שהוא מקורי (החברה המקורית):
http://www.ebay.com/itm/MAP-Manifold...9?roken=cUgayN

פה כבר מדובר על כ 220 ש"ח והשאלה האם שווה להמר על החלק הזה שהוא התקול.

נערך לאחרונה על ידי m1011409 : 10-08-14 ב 15:40.
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-14, 15:47   #6
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
לפי הקישור והכתוב החלק לא מקורי,המספרים הסידוריים הם תואמים לחלק המקורי לשם דוגמא,

OEM פירושו Original Equipment Manufacturer כלומר חלק מקורי מהייצרן,

לרוב כדי לציין שהמוצר מקורי ייכתב OEM או GENUINE.

גם בקישור השני לא מצויין שהחלק מקורי.

אני חושב שהאחד ב 110 הוא מחיר טוב אולי עדיף על חתול בשק מפירוקייה.
פה גם מציעים שנה אחריות
http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-STILO...-/230799099214

מצאתי מקורי אבל ייצא מעל 100 פאונד

נערך לאחרונה על ידי Nuker : 10-08-14 ב 15:56.
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-08-14, 16:08   #7
m1011409
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2012
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו ספייס 8V
הודעות: 420
תודה על העזרה.

בקישור השני מדובר בחלק עם החותמת של Magneti Marelli שהוא זהה לחלק
הנמצא במקור על הרכב.

אגב, אם למישהו יש את המק"ט של החלק שאני צריך אשמח לקבלו כדי להיות
בטוח שאני מזמין את החלק הנכון (בכל מקרה, אם לקנות בארץ אז כניראה רק
מפירוק כי על חדש ביקשו בשיחת טלפון אצל סודאי 1,400 ש"ח).
m1011409 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
דוושת קלאץ' מתחילה לחרוק אחרי נסיעה ארוכה (פונטו03) vladi_mi פונטו - טכני 1 24-08-13 23:16
טורים עולים בלי סיבה ,sx ידנית. eli_h1 פונטו - טכני 6 07-06-11 18:36
מאוורר לא נכנס לפעולה לאחר נסיעה ארוכה zah פונטו - טכני 13 04-12-10 20:29
טורים עולים ויורדים לאחר כמה דקות נסיעה פורום הגראז' 3 08-05-06 09:48
נסיעה ארוכה בשביל כורכר- נזק? פורום הגראז' 2 30-03-06 21:03


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 05:19.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד