מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

גלריה צבע לפונטו


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-06-14, 19:14   #11
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
דוד , אתה מערער על המילה שלי ?

מצורף הנשם המקורי, אתה יודע למה הוא לא מורכב על האוטו ? כי על האוטו יש עוד נשם חדש חדש שהמוסכניק הקודם היה בטוח כמוך שסתום ואמרתי לו לשים למרות שמקורי היה בדרך מאיביי אבל לקח לו זמן להגיע.

בוא נסכם על קצת צניעות שאני לא אעלה את השרשור האחרון שבו התווכחנו, אתה בטח זוכר.
קטן עליך להתווכח אבל בוויכוח האחרון טעית ביג טיים, מעבר לזה אין לי עניין להתווכח אני לא מכונאי וכל הידע שלי מסתכם בקריאה בפורומים מעט מאד ניסיון בשטח ושכל ישר.

המוסכניק אמר וגם התווכח על זה עם המוסכניק הקודם ששילם את התיקון בעצמו, מה אתה אומר על זה ?
תכין עוד כובע לאכול כשתבקש הוכחה לזה, כי היא ישנה. כשתבקש תקבל הוכחה. נראה לי ששבעת מהכובעים עד כה, אבל אם נשאר מקום נבשל עוד כובע.

אל תצא פטיטה שוב. חשבתי שהפקת לקחים , חוץ מזה אתה מכונאי מעולה זה כבר אין לי ספק.


בין השורות והבילבולים נותרו שלוש שאלות פתוחות - גודל מומנט סדר סגירה וסוג סיליקון. אודה למידע
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  IMG_9320.jpg
צפיות: 628
גודל:  49.1 KB  

נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 09-06-14 ב 19:55.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-06-14, 20:14   #12
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
איזה בנדית אתה, יודע להשתמש במקל ובגזר.
בעצם הוויכוח לא איתך, אתה רק נושא דברו.
אין לי כרגע את מה שביקשת. אני במשך שנים סוגר לפי הרגש.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-06-14, 21:33   #13
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
החלפתי לפחות 4 מכסי שסתומים ברכב שלי ואצל חברים תמיד עם רגש ולא הזיע אפילו טיפה.
הסוד הוא לשים סיליקון בצורה הבאה:



ואז לסגור בהצלבה וברגש כדי לא למעוך את האטם.
תשתמש בויקטור ריינז שחור.

נערך לאחרונה על ידי chesh : 09-06-14 ב 21:35.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-06-14, 22:00   #14
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
אצלי ביונדאי מה לא עשיתי וכלום לא מחזיק אז שיזיע הרכב עובד קשה
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-06-14, 22:20   #15
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
עידן תודה אני חושב שאצלי יש סתם ולא אטם אז הוא לא כל כך מעיך אבל יכול להיות שאני טועה
אני אדאג לויקטור ריינז אגב למה דווקא שחור ולא אדום או כחול ? לא סגור על ההבדלים (עמידות בטמ"פ גמישות לאורך זמן)

ועוד שאלה,איך הגעת לסגנון מריחה הזה ? ראיתי הוראות של מאזדה ושם הם מבקשים למרוח על כל חצאי ירח (ז"א גם בפינות) ולסגור את הברגים בצורה שבלול לא בהצלבה.

החשש שלי שהפרוצדורה ב16 שונה מב8 ושהמוסך טעה היכן שהוא.
ד"א הוא מרח את כל הראש ולא חלקים ממנו - מישהו יודע אם זאת טעות וודאית ?


יאיר - אצלי הרכב ממש לא עובד קשה , אני נוסע עליו עם כפפות של כלה בליל כלולות ימח שמו. הוא רק מתקלקל בלי סוף.
הגיע הזמן להחליף אותו ביפני אבל משיקולים שונים אני עדיין סוחב ואסחוב כמה חודשים.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-06-14, 22:27   #16
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
יש לך מאזדה או פונטו?

בפונטו גם אם תשים אטם חדש בלי סיליקון יש מצב הוא ינזל לך אחר כשבוע.
הבעיה לפעמים שהמכסה נוזל מהחלק התחתון (החלק שמחובר לאגזוז ולא לסעפת היניקה). בדרך כלל החלק העליון אינו נוזל.

ככה רוב החאפרים עושים, נותנים שכבה לכל האורך ומפוצצים את האטם בסיליקון מעליו.
לא טוב אם נופלות אחרי זה שאריות של סיליקון אל תוך המנוע. יכולים לחסום מעברי שמן.

הסיליקון השחור הכי טוב.
הגעתי לשיטה הזאת כי אלו בדיוק המקומות שמהם מזיע/נוזל שמן והרבה המליצו בזמנו על שיטה כזאת ב fiatforum.com

אני מדבר על 8 שסתומים.
לרוב לא ראיתי הרבה מנועי 16 שסתומים אשר מזיעים.
ברכב של אח שלי לא הוחלף האטם מ 2002 ואין אף טיפת הזעה. האטמים שם יותר עמידים. גם במנוע של הקבריולט 1.6 יש אטם עבה מאוד מחומר מיוחד (לא גומי), שם לא השתמשנו בסיליקון ואין טיפת הזעה טפו טפו.

נערך לאחרונה על ידי chesh : 09-06-14 ב 22:39.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-06-14, 23:54   #17
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
יש לי פרארי
הבחירה במאזדה היתה בשביל דוגמא למנוע עם שני גלי זיזים כמו אצלי,

אני דיי סבור ש-או הראש לא ישר פלס על המ"מ או המכסה שסתומים כמו שדוד אמר עקום.
למדוד עם סרגל נראה לי לא יקרה במוסך הזה, היות והראש עבר השחזה ולא יודעים איפה עקום - מרחו על כל האורך.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-14, 00:05   #18
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
רגע רגע לא הבנתי.
על מה מרחו לך סיליקון? על האטם מכסה שסתומים או על האטם של הראש מנוע?
על אטם/סתם ראש המנוע לא מורחים כלום.

יש גם מכסי השסתומים נוטים להתעקם/להתעוות עקב התחממות והאטם לא יושב טוב עקב כך.

נערך לאחרונה על ידי chesh : 10-06-14 ב 00:26.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-14, 00:25   #19
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
תחת הסתם מכסה שסתומים, רק שאם הראש משופע למטה הוא גם משופע למעלה.

עידן , לגבי העריכה שלך - סיליקון אמור להתגבר על כך אלא אם זה ממש חמור. אני מתחיל לחשוד במכסה.

ד"א אני מנסה להבין למה לא למרוח שכבה (לא כמות) על כל האורך, מה שונה בכל האורך אם שמים בדיוק אותה שכבה במקום היכן שסימנת - בכל האורך.
אין סיבה שיפלו חתיכות אם השכבה מדודה, ונשמע לי דווקא עדיף ואחיד יותר

נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 10-06-14 ב 00:34.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-06-14, 01:49   #20
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
ההחלטה לשים סיליקון של ויקטור ריינז היא הנכונה ביותר. מאז שעברתי לסיליקון הזה אני מישתמש אך ורק בו! אני יכול גם לומר לך שהסיליקון הזה מחליף לי ממש אטמים של בתי טרמוסטט ולא נוזל דרכו אפילו מי"ל אחד של מיים. כמו כן אני מישתמש בו גם לאטימה של אגן השמן אם אני מוריד אותו לצורך ניקוי בוצה וגם שם לא פעם שמתי אותו ללא אטם והוא עשה אחלה של עבודה! לגבי המריחה עצמה שים אותה לאורך כל האטם וצור שיכבה עדינה ואחידה עם האצבע וסגור את הברגים ברגש ועדיף בהצלבה, לא חייב במומנט מסויים, כך אני עושה. אתה תראה שלא תנזל לך אף טיפה של שמן. תן לו להתייבש הייטב לפני שאתה מניע!
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
חשיבות השימוש בשמן מנוע איכותי ומתאים רפי לין בעלי מקצוע 0 20-07-12 12:45
האם כדאי להשתמש בשמן 5W40 מאשר 10W40? chesh פונטו - טכני 4 19-06-09 00:43
בועות בשמן snufkin פונטו - טכני 14 10-09-08 09:51
ריח של דלק בשמן יכול להיות משאבה פורום הגראז' 1 16-01-07 08:24
ריח של דלק בשמן פורום הגראז' 7 15-01-07 22:08


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:58.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד