מועדון פיאט ישראל

מועדון פיאט ישראל (http://www.fiatclub.co.il/forum/index.php)
-   פונטו - טכני (http://www.fiatclub.co.il/forum/forumdisplay.php?f=24)
-   -   פלאגים טבולים בשמן , רכב מקרטע (http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=17777)

gibson9655 18-05-14 11:25

פלאגים טבולים בשמן , רכב מקרטע
 
טוב, האמת שחיכיתי לזה וזה הגיע.

בעבר הלא רחוק היו מדי פעם בהנעה איבודי ניצוץ.
אתמול התופעה החמירה והרכב מקרטע בלי סוף , איבודי ניצוץ.

פתחתי פלאגים ואפשר לומר ששלושה מתוכם כולל חוטי ההצתה טבולים בשמן - כמובן נראה לי בעייה בעבודה על הראש שנעשתה, פלאגים טבולים בוודאי אבדו ניצוץ.
את הפלאגים והחוטי הצתה אחליף (כבר קניתי חדשים מקוריים) אחרי שאפתור את הגורם לבעיה -

או במילים אחרות אטם מכסה שסתומים קרוע.

יש אופציה אחרת חוץ מזה ?

מתכוון להיכנס למוסך היום שיסדר את זה, יש המלצות מה לשים לב פרט לזה שהאטם יהיה מקורי ?

yair791 18-05-14 11:31

לא משנה אטם מקורי הכי חשוב שינקו טוב ויתנו מריחה קלה של סיליקון גם

gibson9655 18-05-14 13:55

תודה יאיר.
ביקשתי אישית שלא יניעו עד מחר בבוקר ויתנו לסיליקון ליתייבש.

נראה מה יצא, בכל מקרה המוסך הקודם יספוג את התיקון החוזר הזה ואם לא יספוג אז הוא יספוג ממני.
עדיף לספוג את זה מאשר ממני אני חושב אבל זה ישאר לבחירתו.

gibson9655 09-06-14 15:26

עדכון,
אחרי החלפה של האטם ובנוסף תוספת של סיליקון (שחור) , התחילה שוב נזילה הפעם החוצה לכיוון האגזוז.

דיברתי עם המוסך, הוא מוכן כמובן לעשות את העבודה שוב אבל לטענתו הלחץ שמן במנוע גבוה מדי וזה רק עניין של זמן לפריצת שמן נוספת.

שאלותי הן :
- בהנחה והראש הושחז עקום, יש דרך להתגבר על זה עם סיליקון ?
- באיזה סיליקון מומלץ להשתמש והאם זה סביר שסיליקון לא ממותג לא יחזיק וסיליקון כן ממותג יחזיק ? (לא יודע באיזה סיליקון השתמשו)
- המלצות נוספות לעבודה החוזרת ? הסיליקון עמד והתייבש כל הלילה ורק בבוקר הניעו.
- האם טענת המוסך נכונה ? באם לחץ השמן גבוה מדי (בעבקות השחזה עודפת) זה רק עניין של זמן שיפרצו מחזירים או אטימות אחרות ? מה המרווח בטחון שאפשר לשחק עליו ?

gibson9655 09-06-14 16:50

בנוסף מה המומנט הנדרש לסגירת הברגים והאם יש סדר מיוחד לפי היצרן ?

davidmzr 09-06-14 17:30

זה עתה התעוררתי מתנומה של שעה וישר נכנסתי למחשב.
כאשר קראתי את שאמר לך המוסך, ביחס ל-"הלחץ שמן במנוע גבוה מדי וזה רק עניין של זמן לפריצת שמן נוספת". נפלתי מצחוק. אישתי חשבה שאני מנהל רומן עם בחורה באינטרנט :)
תגיד לו שלא יבלבל לך את המוח. לא קיים במנוע לחץ שמן גבוה בשום מצב.
מה שכן קיים זה לחץ עוקה (קרטר)גבוהה. בשל קומפרסיה שחודרת לקרטר, או נשם סתום.
לדעתי הבעיה אצלך זה נשם סתום.
מעניין איך אתה תמיד מוצא את המוסכים הדפוקים האלה. :)
דוד.

gibson9655 09-06-14 17:41

אולי כי כל המוסכניקים שהייתי אצלם (ושזוכים להמלצות חוצות פורומים) דפוקים, רק מדברים הרבה ?

אם שמת לב אני כבר לא מציין שמות, האחרון אומנם באר שבעי אבל הקודמים מוכרים גם לך ואני חושב שלמרבית הקוראים כאן.
לא מציין שמות כי לקחו אחריות על חוסר ההצלחה והבטחתי.

כל המוסכים (חוץ משמשון) דפוקים אין מוסך אחד כמו שצריך כולם פקהפקה ואם תשמע איזה המלצות רושמים עליהם. אני חושב שגם לפיאט לא חסר והמנועים זבל. לא יכול להיות שכולם מסתבכים.

נשם סתום - זה לא הסביבה בוודאות. נשם חדש ואיפלו יש לי עוד אחד במגירה חדש שהזמנתי מאיביי, אני מוכן לצלם :)

אולי לא סגרו במומנט הנכון ולא בסדר הנכון ?
לחץ עוקה גבוה כתוצאה מאיבוד קומפרסיה לא יכול להביא לעוד פריצות שמן ?

davidmzr 09-06-14 17:54

אני לא מדבר על חוסר ההצלחה ולקיחת אחריות. אלא על הסיפורים ששאולים מפלנטה אחרת, שהם מספרים ללקוח.
תשמע גיבסון, חוסר הצלחה יכול לקרות לכול מכונאי שעובד בלחץ. אבל לספר סיפורים דימיוניים, זה כבר דבר אחר.
אין קשר לנזילה ממכסה שסתומים, בגלל שלא סגרו את הראש במומנט הנכון ולא בסדר הנכון.
כן, לחץ עוקה גבוה כתוצאה מאיבוד קומפרסיה יכול להביא לעוד פריצות שמן, ממכסה שסתומים וממחזירי שמן. אבל שוב, אין לזה קשר עם לחץ השמן.
דוד.

gibson9655 09-06-14 18:06

טוב עזוב מהסיפורים, אני חושב שהמוסכניק לא סיפר סיפורים הוא פשוט מאמין במה שהוא סיפר.
ולמען האמת אני לא בטוח לאור התשובה שלך שמה שהמוסכניק אמר לא נכון הוא רק פסח על שלב - ראש מושחז יתר על המידה עלול לשחוק את הרינגים שיביאו לאיבוד קומפרסיה לתוך העוקה שתגדיל את הלחץ על שאר האטמים והשמן יחפש לו מקומות שנוח לו לפרוק את הלחץ מהם - אטמים למיניהם.

ד"א העובדים לא עובדים אצלו בלחץ כי קובעים אצלו תור כמו לרופא - לא הגעת בזמן תבוא יום אחר. שלום. מוסך של רוסים (אמיתי)


באותו עניין חוזרים לעניין, הוא יעשה עבודה חוזרת ואני מנסה להגדיל את הסיכויים שהפעם יהיה יותר מוצלח.
לכן שאלתי את השאלות האילו למרות שאני לא בטוח שיש להן קשר למידת ההצלחה ?


- בהנחה והראש הושחז עקום, יש דרך להתגבר על זה עם סיליקון ?
- באיזה סיליקון מומלץ להשתמש והאם זה סביר שסיליקון לא ממותג לא יחזיק וסיליקון כן ממותג יחזיק ? (לא יודע באיזה סיליקון השתמשו)
- המלצות נוספות לעבודה החוזרת ? הסיליקון עמד והתייבש כל הלילה ורק בבוקר הניעו.
- סדר סגירת ברגים וגודל מומנט

davidmzr 09-06-14 18:25

לא מאמין שכתבת, "אני לא בטוח לאור התשובה שלך שמה שהמוסכניק אמר לא נכון"
עכשיו אני באמת לא מאמין, שהוא אמר לך שיש קשר ללחץ שמן במנוע.
אלא אתה זה שעירבב בין לחץ שמן ללחץ עוקה.
אני חוזר ואומר באחריות, שהתשובה שלי נכונה ומקצועית. ובאמת ובלי להתנשא, קטן עלי להתווכח איתך בנושאים טכניים.
לגבי הנזילה יש לבדוק עם סרגל, אם המכסה לא עקום. כבר יצא לי להחליף כמה מכסאות שהתעקמו.
ראש מושחז יתר על המידה יגרום להתחממות מנוע ולצלצולים. לפי מה שהבנתי אצלך לא קיים מצב כזה.
צלם בבקשה והעלה את הנשם, כפי שכתבת.
דוד.


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 06:43.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©