![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
פלאגים טבולים בשמן , רכב מקרטע
טוב, האמת שחיכיתי לזה וזה הגיע.
בעבר הלא רחוק היו מדי פעם בהנעה איבודי ניצוץ. אתמול התופעה החמירה והרכב מקרטע בלי סוף , איבודי ניצוץ. פתחתי פלאגים ואפשר לומר ששלושה מתוכם כולל חוטי ההצתה טבולים בשמן - כמובן נראה לי בעייה בעבודה על הראש שנעשתה, פלאגים טבולים בוודאי אבדו ניצוץ. את הפלאגים והחוטי הצתה אחליף (כבר קניתי חדשים מקוריים) אחרי שאפתור את הגורם לבעיה - או במילים אחרות אטם מכסה שסתומים קרוע. יש אופציה אחרת חוץ מזה ? מתכוון להיכנס למוסך היום שיסדר את זה, יש המלצות מה לשים לב פרט לזה שהאטם יהיה מקורי ? |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
לא משנה אטם מקורי הכי חשוב שינקו טוב ויתנו מריחה קלה של סיליקון גם
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
תודה יאיר.
ביקשתי אישית שלא יניעו עד מחר בבוקר ויתנו לסיליקון ליתייבש. נראה מה יצא, בכל מקרה המוסך הקודם יספוג את התיקון החוזר הזה ואם לא יספוג אז הוא יספוג ממני. עדיף לספוג את זה מאשר ממני אני חושב אבל זה ישאר לבחירתו. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
עדכון,
אחרי החלפה של האטם ובנוסף תוספת של סיליקון (שחור) , התחילה שוב נזילה הפעם החוצה לכיוון האגזוז. דיברתי עם המוסך, הוא מוכן כמובן לעשות את העבודה שוב אבל לטענתו הלחץ שמן במנוע גבוה מדי וזה רק עניין של זמן לפריצת שמן נוספת. שאלותי הן : - בהנחה והראש הושחז עקום, יש דרך להתגבר על זה עם סיליקון ? - באיזה סיליקון מומלץ להשתמש והאם זה סביר שסיליקון לא ממותג לא יחזיק וסיליקון כן ממותג יחזיק ? (לא יודע באיזה סיליקון השתמשו) - המלצות נוספות לעבודה החוזרת ? הסיליקון עמד והתייבש כל הלילה ורק בבוקר הניעו. - האם טענת המוסך נכונה ? באם לחץ השמן גבוה מדי (בעבקות השחזה עודפת) זה רק עניין של זמן שיפרצו מחזירים או אטימות אחרות ? מה המרווח בטחון שאפשר לשחק עליו ? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
בנוסף מה המומנט הנדרש לסגירת הברגים והאם יש סדר מיוחד לפי היצרן ?
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
זה עתה התעוררתי מתנומה של שעה וישר נכנסתי למחשב.
כאשר קראתי את שאמר לך המוסך, ביחס ל-"הלחץ שמן במנוע גבוה מדי וזה רק עניין של זמן לפריצת שמן נוספת". נפלתי מצחוק. אישתי חשבה שאני מנהל רומן עם בחורה באינטרנט ![]() תגיד לו שלא יבלבל לך את המוח. לא קיים במנוע לחץ שמן גבוה בשום מצב. מה שכן קיים זה לחץ עוקה (קרטר)גבוהה. בשל קומפרסיה שחודרת לקרטר, או נשם סתום. לדעתי הבעיה אצלך זה נשם סתום. מעניין איך אתה תמיד מוצא את המוסכים הדפוקים האלה. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
אולי כי כל המוסכניקים שהייתי אצלם (ושזוכים להמלצות חוצות פורומים) דפוקים, רק מדברים הרבה ?
אם שמת לב אני כבר לא מציין שמות, האחרון אומנם באר שבעי אבל הקודמים מוכרים גם לך ואני חושב שלמרבית הקוראים כאן. לא מציין שמות כי לקחו אחריות על חוסר ההצלחה והבטחתי. כל המוסכים (חוץ משמשון) דפוקים אין מוסך אחד כמו שצריך כולם פקהפקה ואם תשמע איזה המלצות רושמים עליהם. אני חושב שגם לפיאט לא חסר והמנועים זבל. לא יכול להיות שכולם מסתבכים. נשם סתום - זה לא הסביבה בוודאות. נשם חדש ואיפלו יש לי עוד אחד במגירה חדש שהזמנתי מאיביי, אני מוכן לצלם ![]() אולי לא סגרו במומנט הנכון ולא בסדר הנכון ? לחץ עוקה גבוה כתוצאה מאיבוד קומפרסיה לא יכול להביא לעוד פריצות שמן ? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אני לא מדבר על חוסר ההצלחה ולקיחת אחריות. אלא על הסיפורים ששאולים מפלנטה אחרת, שהם מספרים ללקוח.
תשמע גיבסון, חוסר הצלחה יכול לקרות לכול מכונאי שעובד בלחץ. אבל לספר סיפורים דימיוניים, זה כבר דבר אחר. אין קשר לנזילה ממכסה שסתומים, בגלל שלא סגרו את הראש במומנט הנכון ולא בסדר הנכון. כן, לחץ עוקה גבוה כתוצאה מאיבוד קומפרסיה יכול להביא לעוד פריצות שמן, ממכסה שסתומים וממחזירי שמן. אבל שוב, אין לזה קשר עם לחץ השמן. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
טוב עזוב מהסיפורים, אני חושב שהמוסכניק לא סיפר סיפורים הוא פשוט מאמין במה שהוא סיפר.
ולמען האמת אני לא בטוח לאור התשובה שלך שמה שהמוסכניק אמר לא נכון הוא רק פסח על שלב - ראש מושחז יתר על המידה עלול לשחוק את הרינגים שיביאו לאיבוד קומפרסיה לתוך העוקה שתגדיל את הלחץ על שאר האטמים והשמן יחפש לו מקומות שנוח לו לפרוק את הלחץ מהם - אטמים למיניהם. ד"א העובדים לא עובדים אצלו בלחץ כי קובעים אצלו תור כמו לרופא - לא הגעת בזמן תבוא יום אחר. שלום. מוסך של רוסים (אמיתי) באותו עניין חוזרים לעניין, הוא יעשה עבודה חוזרת ואני מנסה להגדיל את הסיכויים שהפעם יהיה יותר מוצלח. לכן שאלתי את השאלות האילו למרות שאני לא בטוח שיש להן קשר למידת ההצלחה ? - בהנחה והראש הושחז עקום, יש דרך להתגבר על זה עם סיליקון ? - באיזה סיליקון מומלץ להשתמש והאם זה סביר שסיליקון לא ממותג לא יחזיק וסיליקון כן ממותג יחזיק ? (לא יודע באיזה סיליקון השתמשו) - המלצות נוספות לעבודה החוזרת ? הסיליקון עמד והתייבש כל הלילה ורק בבוקר הניעו. - סדר סגירת ברגים וגודל מומנט |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לא מאמין שכתבת, "אני לא בטוח לאור התשובה שלך שמה שהמוסכניק אמר לא נכון"
עכשיו אני באמת לא מאמין, שהוא אמר לך שיש קשר ללחץ שמן במנוע. אלא אתה זה שעירבב בין לחץ שמן ללחץ עוקה. אני חוזר ואומר באחריות, שהתשובה שלי נכונה ומקצועית. ובאמת ובלי להתנשא, קטן עלי להתווכח איתך בנושאים טכניים. לגבי הנזילה יש לבדוק עם סרגל, אם המכסה לא עקום. כבר יצא לי להחליף כמה מכסאות שהתעקמו. ראש מושחז יתר על המידה יגרום להתחממות מנוע ולצלצולים. לפי מה שהבנתי אצלך לא קיים מצב כזה. צלם בבקשה והעלה את הנשם, כפי שכתבת. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 09-06-14 ב 18:33. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| חשיבות השימוש בשמן מנוע איכותי ומתאים | רפי לין | בעלי מקצוע | 0 | 20-07-12 12:45 |
| האם כדאי להשתמש בשמן 5W40 מאשר 10W40? | chesh | פונטו - טכני | 4 | 19-06-09 00:43 |
| בועות בשמן | snufkin | פונטו - טכני | 14 | 10-09-08 09:51 |
| ריח של דלק בשמן יכול להיות משאבה | פורום הגראז' | 1 | 16-01-07 08:24 | |
| ריח של דלק בשמן | פורום הגראז' | 7 | 15-01-07 22:08 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד