![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
החלק בתמונה אינו מתחבר לבלוק, אלא לראש המנוע.
נראה כמחלה בספייס SX. לפני שנה הגיע אלי בחור עם אותה תקלה באותו הרכב. אצלו עפו שני ברגים החוצה. נאלצנו להחליף ראש, משום שהדבר לא ניתן לתיקון. יש סימנים על הראש התקול שאצלי, שהכניסו בעבר תותבים ובקפיצה הבאה שוב נעקרו התותבים. אין לי עכשיו זמן לצלם לך את הראש התקול. אולי יותר מאוחר. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
|
הלחצת עוד יותר דוד :/ זה עד כדי כך גרוע?
ההברגה היא בראש וזה רע האם בורג גדול יותר לא יחזיק? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
|
טוב עזבו את הבורג לא מעניין,
מישהו חווה בעיות דומות בהאצה מהמקום? מה בדיוק ההבדל בין MAP ל MAF ? שניהם קשורים לזרימת האוויר אחד FLOW ואחד PRESURE? מה ההבדל? http://www.fiatforum.com/grande-punt...placement.html |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
בדוק תחילה את המינוס לגוף המחשב.
אמור להיות 0 אום. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
ניוקר ביעסת
אתה רץ על ניחוש חיישנים ?!? -מה אומר חברינו דיאגנוסטיקה מייד אין צ'יינה ? -אין בדר"כ (פרט לרכבים מוגדשים) גם MAP וגם MAF יש או זה או זה , אצלך יש MAP. איטיות יכולה לנבוע מהרבה סיבות, גם מחיישן מצב מצערת TPS. אבל קודם כל תוציא פלט מלא , אתה יכול לעקוב למייטב זכרוני פרט לשגיאות גם אחרי לחץ נמדד ע"י חיישן MAP וגם ע"י מצב פתיחת מצערת נמדד ע"י TPS ב fiatecuscan או ב multiecuscan חבל לך להתחיל למדוד בשלב כל כך מוקדם ערכי מתח והתנגדות חיישנים , אם הם חורגים כנראה שתמופה תקלה. אם לא אז תעקוב בפרמטרים בזמן לחיצה על הדוושה ואם לא אז תתחיל לשלול לפי ערכי חיישנים |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
|
חס וחלילה,דיאגנוסטיקה היא לא מילה גסה,
אבל זה מסוג הבעיות שהתקלה לא קופצת ולא בולטת בכוון ספציפי, מכאן מגיע שלב של ניסוי וטעיה כאשר הולכים מהקל לכבד.. אין ברירה.בדומה לפה (שום דבר לא עזר לו בסוף ) כרגע החשוד העיקרי הוא החיישן MAP , עקב בריחה קלה של שמן מהצינור נשם לאחרונה והקירבה לאזור. וההתלהמות שלי מקודם לגבי מה זה מה, זה רק לשם הבנה וידע כללי
נערך לאחרונה על ידי Nuker : 20-05-14 ב 03:44. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
|
עדכון,סוף סוף התפנה לי קצת זמן אז עשיתי 2 דברים,
1.הייתי במוסך ואמרו שיעשו לי הברגה חדשה וישימו בורג 2.המוסכניק עשה סיבוב ואמר שזה כנראה כבלי הצתה כי כנראה רק 3 צילינדרים עובדים חזרתי הבייתה והתחברתי לסורק >> בום צילינדר 3 MISFIRE.. אם זה באמת הכבלים... שהוחלפו לפני 10K ואמורים להחזיק 200K.. אז יש לי עצה לכולם והיא: לשים כבלים מקוריים בלבד!! עדכון מחר במידת הצורך. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מאיפה אני משיג שק לידית הילוכים כולל התושבת? | chesh | פונטו - טכני | 4 | 18-09-13 13:09 |
| נזילת שמן מבלוק מנוע | tombelfer | פונטו - טכני | 4 | 02-11-11 20:46 |
| החלפת התושבת מנוע הבעייתית hgt | yaniv hgt | פונטו - טכני | 4 | 24-02-10 15:11 |
| צריכת דלק, רדיאטור ועוד...שאלות לשעת לילה מאוחרת | got-fiat | פונטו - טכני | 25 | 03-09-08 00:36 |
| התאמת ראש מנוע לבלוק | פורום הגראז' | 3 | 04-12-06 09:53 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד