![]() |
האצה מאוחרת+ בורג שעף מהחלק שמחבר בין התושבת לבלוק
1 צירוף קובץ(ים)
איזה יום שמח לי היום,
יום שישי עשיתי טיפול שכלל בתוכו טיימינג רפידות קדמיות ו 10K בראשון אחרי נסיעה של כשעה וחצי ועצירה לחצי שעה יצאתי שוב לדרך ובאחד מפסי האטה שמעתי שעף בורג (במזל זה קרה בנסיעה איטית ושמעתי) בכל מקרה יש את התושבת שיושבת מעל הטיימינג ויש את החלק "שמגשר" בין התושבת לבלוק, ממנו עף הבורג (כ 8 ס"מ) המגשר מוחזק ע"י 2-3 ברגים כרגע הרכב עומד (עד רביעי) ויש לי כשעה וחצי נסיעה למוסך ביום רביעי כשאני מתפנה שאלה למומחים האם זה מסוכן לנסוע כך עד למוסך (המגשר עדיין מחובר ב 2-3 ברגים הבורג שעף לא ניתן להחזרה בגלל שדפקו את ההברגה.. זה מה שקורה שאקדח אוויר עושה את העבודה במקום מפתח מומנט...) וכעת לבעיה מס' 2 היא הייתה קיימת לפני הטיפול.. אחרי זה נהיה יותר תדיר. ביציאה מהמקום לרוב בסלד נמוך מ 2-2.5K הרכב כאילו רדום בהאצה עד שפתאום מקבל בום ונזכר להאיץ, זה לא קורה תמיד וזה לא משתנה בטמפ שונות של המנוע (חם\קר) החשוד העיקרי הוא חיישן MAF שדורש ניקוי, חוץ מזה מה זה יכול להיות (הצתה או משאבת דלק=לחץ נמוך??) בטיפול לא הוחלפו פלאגים כיוון שלפני 10K הוחלפו פלאגים וכבלי הצתה.. תודה לעונים והמשך שבוע טוב. עריכה: הוספתי תמונה כמעט בטוח שזה המיקום של הבורג שעכשיו חסר. |
לגבי חיישן MAF , אם אני לא טועה אין ברכבנו את החיישן הנ"ל
אלא חיישן MAP שממוקם (מספר 16) http://up407.siz.co.il/img3/ymhovt3enj0d.jpg אשמח אם מישהו ירחיב קצת בנושא , ממה שקראתי אי אפשר לנקות אותו או שאין טעם , יש עובד או לא עובד . שבוע טוב ! |
החלק בתמונה אינו מתחבר לבלוק, אלא לראש המנוע.
נראה כמחלה בספייס SX. לפני שנה הגיע אלי בחור עם אותה תקלה באותו הרכב. אצלו עפו שני ברגים החוצה. נאלצנו להחליף ראש, משום שהדבר לא ניתן לתיקון. יש סימנים על הראש התקול שאצלי, שהכניסו בעבר תותבים ובקפיצה הבאה שוב נעקרו התותבים. אין לי עכשיו זמן לצלם לך את הראש התקול. אולי יותר מאוחר. דוד. |
הלחצת עוד יותר דוד :/ זה עד כדי כך גרוע?
ההברגה היא בראש וזה רע האם בורג גדול יותר לא יחזיק? |
טוב עזבו את הבורג לא מעניין,
מישהו חווה בעיות דומות בהאצה מהמקום? מה בדיוק ההבדל בין MAP ל MAF ? שניהם קשורים לזרימת האוויר אחד FLOW ואחד PRESURE? מה ההבדל? http://www.fiatforum.com/grande-punt...placement.html |
בדוק תחילה את המינוס לגוף המחשב.
אמור להיות 0 אום. דוד. |
ניוקר ביעסת
אתה רץ על ניחוש חיישנים ?!? -מה אומר חברינו דיאגנוסטיקה מייד אין צ'יינה ? -אין בדר"כ (פרט לרכבים מוגדשים) גם MAP וגם MAF יש או זה או זה , אצלך יש MAP. איטיות יכולה לנבוע מהרבה סיבות, גם מחיישן מצב מצערת TPS. אבל קודם כל תוציא פלט מלא , אתה יכול לעקוב למייטב זכרוני פרט לשגיאות גם אחרי לחץ נמדד ע"י חיישן MAP וגם ע"י מצב פתיחת מצערת נמדד ע"י TPS ב fiatecuscan או ב multiecuscan חבל לך להתחיל למדוד בשלב כל כך מוקדם ערכי מתח והתנגדות חיישנים , אם הם חורגים כנראה שתמופה תקלה. אם לא אז תעקוב בפרמטרים בזמן לחיצה על הדוושה ואם לא אז תתחיל לשלול לפי ערכי חיישנים |
חס וחלילה,דיאגנוסטיקה היא לא מילה גסה,
אבל זה מסוג הבעיות שהתקלה לא קופצת ולא בולטת בכוון ספציפי, מכאן מגיע שלב של ניסוי וטעיה כאשר הולכים מהקל לכבד.. אין ברירה.בדומה לפה (שום דבר לא עזר לו בסוף ) כרגע החשוד העיקרי הוא החיישן MAP , עקב בריחה קלה של שמן מהצינור נשם לאחרונה והקירבה לאזור. וההתלהמות שלי מקודם לגבי מה זה מה, זה רק לשם הבנה וידע כללי ;) |
עדכון,סוף סוף התפנה לי קצת זמן אז עשיתי 2 דברים,
1.הייתי במוסך ואמרו שיעשו לי הברגה חדשה וישימו בורג 2.המוסכניק עשה סיבוב ואמר שזה כנראה כבלי הצתה כי כנראה רק 3 צילינדרים עובדים חזרתי הבייתה והתחברתי לסורק >> בום צילינדר 3 MISFIRE.. אם זה באמת הכבלים... שהוחלפו לפני 10K ואמורים להחזיק 200K.. אז יש לי עצה לכולם והיא: לשים כבלים מקוריים בלבד!! עדכון מחר במידת הצורך. |
יש לי שאלה בקשר לעבודת מנוע על 3 צלינדרים !
הרי איך זה ייתכן לא לשים לב , אני בטעות לא הברגתי טוב אחד מהפלאגים(כניראה לא עוד הסוף) ותכלס האוטו סחב נהדר והתנהג טוב אבל הרעש מאגזוז והפעולה הלא סדירה של המנוע לא היה אפשר להתעלם מזה ! או שאולי כל מקרה לגופו ? |
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:56. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©