![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
יפה יאיר צדקת 100%.
נשפך זרזיף קל של איזה 20 מ"ל , עם בוקסה 19 עמוקה יעודית החלפה קלילה של היוניט. ניקוז בסוף ושלום על ישראל. בחודש הקרוב אבדוק אם משהו ישתפר. תודה שוב |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: punto spice 01
הודעות: 117
|
יש מצב לתמוונה?
מיקום יוניט חום |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 170
|
אשמח לתמונה , או פירוט על מקום היוניט חום ?
בשביל הידע כללי ! האם זה זהה לדגם ה8v ? תודה. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
מה היתה הבעיה בגללה צריך היה להחליף יונית חום ?, ולאיזה שיפור אתה מצפה ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
כן בהחלט יש מצב לתמונה אצרף עד סופשבוע הקרוב כי אין לי כל כך זמן באמצע שבוע בשעות האור.
אצלם גם את היוניט שפירקתי (חברת FAE הספרדית) וגם את זה המורכב (חברת FACET האיטלקית) דוד - ישנן שתי בעיות שאני שובר עליהן את הראש וזה מספק לי מקור טוב להנאה וללמידה. מצד שני זה עולה לי כסף ומשגע לי את המוח אבל את זה אני מזניח לעת עתה. 1. הבעיה ראשונה בגללה החלפתי טרמוסטט למקורי היא נדנודי טמ"פ לא מוסברים - המנוע מגיע לטמ"פ עבודה , נופל 4 סקאלות וחוזר לטמ"פ עבודה. (לא עולה מעל טמ"פ עבודה בכל מקרה) ככה איזה 5-10 פעמים תלוןי אם קר או חם בחוץ ואז ננעל לאמצע. משהו לא תקין ואני עדיין לא מבין מה- כאמור טרמוסטט מקורי , נוזל קירור מקורי, משאבת מים חדשה, רדיאטור חדש וכוס אמא של פיאט חדש. כעת הוחלף יוניט חום ועדיין לא צולח. 2.הבעיה השניה היא צריכת דלק יחסית גבוהה סביב 1:10 עירוני ללא מזגן. עם מזגן אפילו יותר. יוניט חום משוצף לשתי הבעיות ולכן התקדמתי איתו. בעיה 2 אני חושד בחיישן חמצן לפני הממיר כי קראתי שרטיבות במיוחד עם נוזלי קירור מעייפת את החיישן או מוציאה אותו מכלל פעילות (הרכב עבר ראש מנוע) , הצלחתי לעלות גרף של הממתח של החייישן אחרי הממיר (הוא לא זה שהמחשב משתמש בו לכוון יחס אוויר דלק) של שתי מכוניות שלי ושל ההורים, בשתיהן ערכים מוזרים אז אני חושד בגרסה של התוכנה. גרסאות אחרות של התוכנה אינן יציבות. בקיצור לא מצליח לבדוק את מהירות התגובה של ממתח המוצא של החיישן כמו שצריך ולאור עלותו + בוקסה ייעודית מול עלות הבדיקה אני חושב שבחודש הקרוב אמצא זמן ופשוט אחליף אותו. אישתי תהרוג אותי כבר פעם שלישית על ימי שישי שרופים אבל יש לי נשמה של חתולה , הווה אומר עוד 5 חיישנים.
נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 29-03-14 ב 20:53. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
יש לי תחושה ששתי הבעיות קשורות זו בזו למרות שלא מחייב.
משהו בראש מנוע שנעשה לדעתי לא נעשה בצורה תקינה. עוד פרטים : כל בוקר אני עושה את אותו המסלול עם הרכב לרכבת וחזרה. אם הבוקר לא חם מדי או קפוא מדי, אני יודע מתי בדרך בדיוק יפול המדחום מטה ויחזור חזרה עד שינעל. בנוסף המאורר לא אחראי לזה - גם בעין ווידאתי וגם עם מחשב מחובר בנסיעה- בזמן הקפיצות המאוורר לא נכנס לפעילות לא במהירות הראשונה ולא בשניה שלו. ז"א זה לא אקראי ולכן סביר להניח שהאשם הוא הטרמוסטט אבל הטרמוסטט חדש ומקורי. אחרי חקירה מצאתי שלטרמוסטט של פיאט כמו לטרמוסטטים נוספים יש בראשו פין מתנדנד. אוויר כלוא (הנוצר מאידוי של המי קירור בתוך המערכת) אמור להשתחרר דיו דרך הפין המתנדנד בראש הטרמוסטט ושאמור לחמם בהתאם בהדרגה את המים ברדיאטור ובכך לרכך את התנודות טמ"פ. אלא שאצלי אני מנחש לא מספיק אוור משתחרר טרום הפתיחה של הטרמוסטט ולכן המים ברדיאטור נותרים קרים מדי וזה מתפרש בקפיצות טמ"פ בראש עד שגם הם מתחממים מספיק כדי לסגור חוג. המסקנה - האוויר מהאידוי נותר כלוא או משתחרר ממקום אחר. עכשיו אני מנסה להבין מה בראש מנוע שעשו יכול להיות קשור לכך ואני מתכוון לכל מה שיכול לנקז אוויר במערכת הקירור. זה אגב גם מסביר למה לפני פריצה של אטם ראש הרבה רואים פתאום נפילות טמ"פ. הניחוש הראשון הוא עדיין אטם ראש פרוץ. השאלה אם העבודה שעשו לא היתה טובה ועדיין יש חריצון שדרכו בורח אוויר אבל הוא כל כך קטן שלא בורח מים או משהו בסגנון. (כאמור אין איבוד מים או סממנים אחרים לאטם ראש כמו התחממות, טחינה, אגזוז משתין או ניפוח של המי קירור) יש רעיונות ? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אני לא חושב שאתה בכיוון הנכון של גורם התקלה.
בה"פ כתבת " הרכב עבר ראש מנוע לתחושתי העבודה לא תקינה ולראיה בעל המוסך שעשה ראש מוכן לספוג את עלות התיקון שתעשה במוסך אחר. " לא נראה לי שזאת אכן ראיה. לצערי אני חייב לכתוב לך, שלא נראה לי. יש סיבה אחרת. מה, הוא הודה שהתיקון לא צלח ?. אם כן למה שלא יחזור על התיקון ?. מה לדעתו הבעיה ?. לגבי התיקון אצלי, לא אוכל לנפק לך חשבונית כי סגרתי את התיק. לגבי מוסך שייבצע אין לי בעיה. אדבר מחר עם חבר שלי בעל מוסך למכונאות וחשמלאות רכב. אבל שוב לא נראה לי שהבעיה בראש המנוע. ועכשיו לטיפ' שעלול לפתור לך את הבעיה. כתבת, "נשפך זרזיף קל של איזה 20 מ"ל". נסה להוריד שוב את חיישן החום, פתח את מכסה הרדיאטור, מלא נוזל קירור עד הסוף. הכניס מברג דק יותר מהחיישן לחור, נקה משם את האבנית. נראה לי שהחיישן לא מקבל סירקול ראוי של נוזל הקירור. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
תראה, אם זה היה אקראי הייתי שמח להסכים איתך שזה יכול להיות בכיוון של הטיפ שרשמת.
אבל זה לא אקראי , זה חוזר על עצמו בצורה עקבית ובנסיעה אני כבר יודע מראש מתי יפול המד חום. בנוסף זה שנכבה הרכב הבוקר למרות שלא הצלחתי לשחזר יחד עם עוד בעיות שצצו אחרי הראש. (לדוגמא רעידות חשידות בסרק (מד סלד יציב אבל מריח כמו בעיית תערובת או חדירה של אוויר) הרכב היה פעם נוספת אצל המוסך אחרי הראש - הוא פשוט לא מצליח לעשות עבודה כמו שצריך מה לעשות. גם הוא כבר מבין את זה והסיק את המסקנות - אבל באמת אני נפעם כמה קשה לתקן ראש מנוע (לא להחליף מנוע) של פונטו 16 שסתומים או כמה חסרים אנשי מקצוע פשוטו כמשמעו. אני לא רוצה להוסיף על זה עוד - היו עוד בעיות מביכות שבעל מקצוע בחיים לא ישחרר רכב ככה כי ישרף מנוע שאני גיליתי בדרך הביתה, לכן יש לי הרגשה חזקה שלא נעשתה עבודה טובה. זה לא רק על סמך הנדנודי טמ"פ. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
זו לא עבודה קשה לתקן ראש מנוע הכוונה שלי היא שזה לא מדע טילים
צריך ידע וידים לכל העבודות האלה ממה שאתה רשמת עכשיו זה נשמע שהמוסך לא עשה נסיעת מבחן כי אם היה עושה אז הוא היה עולה על זה תנקז אוויר מחר ותיראה אם יש אוויר אם יש אוויר אז זה אומר שניכנס ממקום לא ידוע כמו פריצה בראש /אטם ראש או יותר גרוע בלוק סדוק ותיבדוק את החיבור למד החום מנוע כלומר החוט שלו שהוא שלם ולא חסוף ונוגע בגוף באיזה מקום עוד בדיקה אתה יכול לפתוח בזהירות את מכסה המים כשהמנוע מונע וליראות אם יש בועות שעולות אם יש בועות אז יש לך אחת מהבעיות שרשמתי מקודם
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
צטט:
כולם מדברים המון זה פשוט מחלה - אפשר לחבר אותם לטורבינה ולהפיק חשמל. אני מחפש מוסכניק שיתיישב על הכסא נהג ויבין שהקפיצות טמ"פ לא תקינות למרות נעילה בסוף ולא יספר סיפורים שזה בסדר. יש עוד כמה סימנים חלקם רשמתי למעלה שמי שמכיר פיאט יבין שמשהו לא תקין ונשאר לו רק למצוא מה - אני מצפה ממנו להבין ולהצביע לכל הפחות על הסימנים שאני מבין תוך רבע שעה של סיבוב באוטו. אם הוא לא מסוגל הוא לא מכונאי פיאט כמו שמכונאי פיאט צריך להיות , הוא סה"כ עוד מוסכניק מיני רבים מדי. נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 02-04-14 ב 17:21. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת יוניט מאוורר 2 פינים ליוניט 3 פינים | matansab | פונטו - טכני | 4 | 23-09-12 11:48 |
| יוניט שעון לחץ שמן | אלעד ס | 127 - טכני | 17 | 04-08-12 11:28 |
| יוניט מאוור | s_nadav | פונטו - טכני | 18 | 14-06-09 02:50 |
| יוניט שמן מזייפת | פורום הגראז' | 20 | 22-01-07 19:57 | |
| יוניט לחץ שמן | פורום הגראז' | 2 | 15-12-06 12:26 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד