מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

למכירה פיאט גרנדה פונטו 2008 אוטומטית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

4 חודשים עם האונו !
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שהייתה לי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 14-03-14, 18:49   #11
mike12
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: punto spice 01
הודעות: 117
[quote=Nuker;127486]
וזה נתונים של מחשב רכב להכניס משהו יותר מדוייק אז טנק נגמר אצלי אחרי כ 650 ק"מ אבל רוב הנסיעות שלי זה בינעירוני. (אז בסביבות ה 1:14)]

אתם באמת מגיעים ל 650 קמ? כל נסיעה?
זאת אוצרת שממשיכים בנסיעה מספר קילומטרים נכבד אחרי הידלקות הנורה שמשאירה כעשרה ליטרים אחרונים...אני תמיד מתדלק ברבע מכל לאחר נסועה של 520-530 קמ
mike12 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-03-14, 18:52   #12
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
עזוב, אני עושה סלט בגלל חוסר ידע.
מצד שני אין לי מושג למה יש גם את Airflow rate (2)I
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-03-14, 19:02   #13
Nuker
Senior Member
 
האווטאר של Nuker
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
צטט:
אתם באמת מגיעים ל 650 קמ? כל נסיעה?
זאת אומרת שממשיכים בנסיעה מספר קילומטרים נכבד אחרי הידלקות הנורה שמשאירה כעשרה ליטרים אחרונים...אני תמיד מתדלק ברבע מכל לאחר נסועה של 520-530 קמ
האמת לא, פעם אחת משכתי עד שבאמת נגמר לי הדלק ,מזלי שהייתי בעלייה ובידיוק באותה ירידה הייתה תחנה

אבל אחרי שהנורה נדלקת יש לך עוד 100 ק"מ בכיף
בממצוע אחרי 600 אני מתדלק נכנס 44 ליטר הטנק 47 אם אני זוכר נכון אבל לא לקחת סיכונים כי אם נגיד הרכב בעליה אז הוא יכול להכבות למרות שיש לו עוד 1-3 ליטר.
אצלי אם החץ בתוך הריבוע האדום זהו תדחוף את הרכב אז אני מתדלק לפני או כשזה מתחיל להיות חופף אבל אני לא רץ לתדלק איך שהנורה נדלקת. (שוב תלוי בנסועה שלך אם הרוב עירוני לגיטימי כמו שאתה מתדלק)
Nuker מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 14-03-14, 19:17   #14
mike12
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: punto spice 01
הודעות: 117
סבבה, תודה
mike12 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-03-14, 02:22   #15
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
טוב לזה לא ציפיתי.
התחברתי לשני פונטו נוספים היום (אחת של אחותי אחת של ההורים) והנתונים אצלם קרובים עד זהים לשלי.
הממתח חיישן מעל 0.625 וולט , האינטגרטור סביב 0.52.
ברכב של ההורים 2003 מנוע זהה לשלי ה2 air flow rate מאופס
הרכב של אחותי 2004 דיינמיק ף מנוע זהה לשלי - air flow rate 2 לא מאופס ועוקב אחרי air flow rate הראשון.

זה ממש מפתיע כי באמת חשבתי שאני מבין את המשמעות של הפרמטרים - לפחות אילו של החיישן חמצן.
רק לפרוטוקול על 42 ליטר עשיתי פחות מ400 ק"מ (עירוני בלבד) - התצוגה מורה על 10.6 קמ לליטר.
אחותי שלוחצת בסדרי גודל יותר ממה שאני (לא) לוחץ - אצלה מופיע 13.5.
אצל ההורים שנוהגים בדעינות כמוני התצוגה מורה 12.3 ק"מ לליטר.
ידוע שהתצוגה לא אמינה ומשקפת תצרוכת טובה יותר מבפועל - אבל זה רק לשם היחוס , כולם נוסעים בעיקר עירוני.

עכשיו אני לוקח צעד אחורה.
ואני מניח שכל המערכת מכויילת וכל החיישנים מתפקדים כמו שצריך היות ואין רישום של קודי תקלה ובהשוואה למכוניות אחרות שבהן תצרוכת הדלק הגיונית יותר - הפרמטרים בדיאגנוסטיקה זהים.

מה בזה שעשו ראש מנוע יכול להביא לתצרוכת דלק שגדלה לפחות ב15-20 אחוז.
(אפשר להניח שהמשקל ברכבים זהה , אין מטען , לחץ אוויר בצמיגים קפדני.)
האם תא הבעירה נגיד עקב אטם ראש עבה מדי יכול לגדול בכזה נפח ?
סיבה אחרת ?

נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 15-03-14 ב 02:25.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-03-14, 20:21   #16
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי gibson9655 צפה בהודעה

עכשיו אני לוקח צעד אחורה.
ואני מניח שכל המערכת מכויילת וכל החיישנים מתפקדים כמו שצריך היות ואין רישום של קודי תקלה ובהשוואה למכוניות אחרות שבהן תצרוכת הדלק הגיונית יותר - הפרמטרים בדיאגנוסטיקה זהים.

מה בזה שעשו ראש מנוע יכול להביא לתצרוכת דלק שגדלה לפחות ב15-20 אחוז.
האם תא הבעירה נגיד עקב אטם ראש עבה מדי יכול לגדול בכזה נפח ?
סיבה אחרת ?
טוב שלקחת צעד אחד אחור.
כן, עקב אטם ראש עבה מדי יכול לגדול בכזה נפח. וגם השחזת הראש מעבר למידה יגרום למנוע להתאמץ יותר, ויצרוך יותר דלק.
בזמן שכל החיישנים מתפקדים כמו שצריך, והיות ואין רישום של קודי תקלה. מה שקובע את ההבדלים הם:
א. מס' הק"מ.
ב. הקומפרסיה.
ג. שחיקת הצילינדרים.
ד. אטימת השסתומים.
ה. ההבדל בזמן בין הטיפול, פלגים מסבן אוויר יכו'.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-03-14, 22:55   #17
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
תודה דוד אני מנסה להבין סעיף סעיף שרשמת , נגיד שאני מבודד את הבעיה ככה שכל סעיף הוא האחראי הבלעדי לבעיה.

1. אטם ראש עבה מדי :
מנוע כדי שיצרוך יותר נגיד 20 אחוז , אז לפי נפח של גליל (צילינדר)
פאי * קוטר * גובה * 1.2

הקוטר זהה ולכן הגובה צריך לגדול ב20 אחוז.
20 אחוז בגובה תוספת יחסית לאטם הקודם אחרי השחזה של הראש זה המון המון גובה. אתה אומר שזה נשמע לך הגיוני ? (לי אין מושג)

2. אטם ראש דק \ השחזה עודפת מדי - תקטין את נפח הצילינדר , למה שתצרוכת הדלק תגדל ?

3. קומפרסיה \ שחיקת רינגים - הייתי אמור לראות גם אכילת שמן - לא נאכל שמן. יציב כמו מגדל אייפל על הפס העליון.

- ק"מ - שקול לקומפרסיה , לא ?

4. אטימת שסתומים שקול לאיבוד קומפרסיה , רק שפה הייתי מצפה לקבל אינדיקציה על תערובת לא מאוזנת עשירה (שסתומי יניקה) או עניה (שסתומי פליטה) , לא ?

5. פלאגים ופולטר אוויר חדשים.

נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 16-03-14 ב 09:35.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-14, 10:28   #18
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אני לא מתכונן להיכנס לחישובים של הנדסת מכונות.
מה שחשוב באיתור תקלה, זה להתמקד בגורם לבעיה, שהיא כרגע תצרוכת דלק גבוהה.
את הגורם יש לחפש באחד מהחלקים הבאים:
א. משיכת אוויר.
ב. חיישו (ECT)
ג. חיישן (MAP)
ג. חיישן (IAT)
ד. חיישן (APP)
במידה שהחיישנים הנ"ל תקינים. סיבה אפשרית נוספת לתצרוכת דלק גבוהה היא גובה ראש מנוע או שימוש באטם דק מדי .
לפי הוראות היצרנים אסור שגובה ראש מנוע יהיה נמוך מ -111.3 מ"מ.
אם בזמן השחזת ראש מנוע הוא הגיע לגובה נמוך מזה, לא ניתן להשתמש בו יותר, אלא אם מגביהים אותו ע"י הלחמת אלומיניום ומשחיזים שוב, דבר כשלעצמו יקר מאוד. ויש לשקול החלפת הראש.
אם הראש עדין בגובה טוב יש אפשרות להחליף אטם ראש בעובי נכון שיחזיר את המנוע לעבודה תקינה.
כפי שאמר המשורר, " אליה וקוץ בה" מי יפרק ראש רק כדי לבדוק ?.
בראשים מסויימים יש שקע בצד. כאשר ההשחזה "מוחקת" את השקע, הראש פסול.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-14, 11:26   #19
GreaseDonkey
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: ניסאן קשקאי, סניק
הודעות: 158
בפונטואים חיישן חמצן קדמי (וזה ממש לא חיישן אויר או זרימת אויר) משפיע מאוד על תצרוכת דלק ולכן חשוב מאוד למדוד אותו עם סקופ כדי לוודא כי תפקודו אינו עצל.
למיומנים שבינינו אפשר גם עם רב מודד אבל כזה שמגיב מהר כמו רבי מודד של שווה-ארנו או פלוק ולא רבי מודד שקונים בהום סנטר.
GreaseDonkey מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-14, 16:04   #20
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
דוד וגריז דונקי תודה

דוד יש דרך שאני יכול לדעת אם אמור להיות שקע בראש בצד? איפה הוא אמור להמצא בהנחה ולא נמחק ?
לגבי החיישן חמצן הקדמי , אני אעלה אותו על גרף בקרוב בהנחה והתוכנה מסוגלת, לא בדקתי עדיין.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
תוכנת דיאגנוסטיקה לפונטו vladi_mi פונטו - טכני 22 15-03-13 13:25
כבל דיאגנוסטיקה לאבחון תקלות forum770 פונטו - טכני 6 30-03-12 00:38
2 שאלות בקשר לחום מנוע וכבל דיאגנוסטיקה liorkin פונטו - טכני 1 09-01-12 22:51
כתבה מהבוקר במוסף ממון על סמל"ת Ron_Dadon פיאט כללי 4 28-05-09 02:46
תוצאות דיאגנוסטיקה hgt yaniv hgt פונטו - טכני 2 04-06-08 16:54


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 11:13.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד