![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
כוונתי באותו למבדה מהטסטים היא בבדיקת 4 גזים , למדה צריכה להיות 1 עגול.
יש איזה שהוא פרמטר בתוכנה הזו שנקרא למבדה סנסור אינטגרטור , לא ברור לי מה הוא מייצג ומה צריך להיות ערכו , אצלי הוא סביב 0.53 ואין לי תחושה טובה לגבי זה. (מנוע חם סלד הרצה) יש שני פרמטרים של air flow rate (קצב זרימת אוויר) לא ברור לי איזה חיישן מודד אותם. אחד עולה עם פתיחת מצערת שני תקוע על 0 מה אתם אומרים ? עוד שאלה , איך נשמע חור באגזוז ? נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 14-03-14 ב 16:13. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
יש לנו אנשי דיאגנוסטיקה בפורום ?
בינתיים אחרי חקירות אינסופיות ברשת כבר יש לי יותר מידע אבל אני לא רוצה לשתף בינתיים כדי לא להשפיע על המחשבה. אמשיך מחר לחקור את הנושא (במגבלות הזמן המוקצב ע"י האשה) רק אציין שהתחושה שלי היתה כנראה מוצדקת והתערובת עשירה. עכשיו אני שובר את הראש מה הסיבה ומה התוצאה , האם התערובת עשירה כי היא מועשרת בגלל תיקון שגוי עקב אינדיקציה שגויה או שהיא מועשרת בגלל תקלה (מזרק משתין לדוגמא) והמחשב מנסה לצמצם את העשרתה. אין בעיות אחרות האוטו סוחב מצויין, לא חותך, לא מקרטע, כלום. כן עבר ראש מנוע. כן למרות החלפת טרמוסטט למקורי (וחיישן טמפ מי קירור ללא מקורי) יש עדיין נדנודי טמ"פ עד התכנסות לטמ"פ עבודה יציבה. עדיין מחפש תשובה לזה "יש שני פרמטרים של air flow rate (קצב זרימת אוויר) לא ברור לי איזה חיישן מודד אותם. אחד עולה עם פתיחת מצערת שני תקוע על 0 " נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 14-03-14 ב 02:19. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
טוב ממשיכים (יש מצב שאני מדבר עם עצמי
Air flow rate: 8.2 kg/h Airflow rate (2): 0.0 kg/h Vehicle speed: 0.0km/h After-cat sensor signal: 0.659 v Lambda sensor 1 integrator: 0.51445 throttle opening: 4.65% throttle learn results: correct lambda 1 heater pre-cat: active lambda 1 status post-cat: active lambda sensor 1 status (pre-cat): closed loop lambda sensor 1 status (post-cat): closed loop אפשר לראות שהמתח מוצא של החיישן חמצן אחרי הממיר גבוה מאד (אמור להיות איזור 0.475 וולט) ומעיד על תערובת עשירה. אינטגרטור למעשה זה התיקון יחס אוויר דלק - ביחס לטבלאות רשומות בזכרון. לא טוב. טוב - מי שמכיר\יש לו ניסיון מוזמן לירות. - החיישני חמצן נראים תקינים היות והם כן סוגרים חוג. - פרמטר 2 לזרימת אוויר = 0. לא מבין עדיין מה זה. - תופעה לא מוסברת ואני גם רואה את זה על המחשב זה נדנוד טמ"פ סביב 83 מעלות - המנעו מגיע ל83 מעלות וחוזר ל78 ככה 5, 6 פעמים ואז הוא נוסק ועולה ומתייצב ונשאר שם. - התחושה שלי - משהו בראש מנוע שבוצע לא נעשה בצורה תקינה והמחשב מנסה לפצות על זה , לציין שאין איבוד מים ואין שום קודי תקלה. רק אכילת דלק יחסית גבוהה. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
|
אני מעלה השערה תבדוק אותי,
הזרימת אוויר המדוברת מציגה את האוויר שנכנס לצילינדר? אם כן בדוק כמה אוויר דורש המנוע לפי היצרן (יחס אויר דלק לבעירה רצויה) אולי הזרימת אוויר (2) לא מתבצעת ואז בעצם התערובת של יחס אויר דלק לא פרופורציונלית וזה גורם תצרוכת דלק גבוהה יותר. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
ניוקר, זה בדיוק הכיוון שאני מכוון
העניין הוא שאני עדיין לא יודע מי מודד את זרימת האוויר (שים לב זה לא לחץ אוויר שנמדד ע"י map) ולמה יש שני מדדים - אחד יש לו יצוג והשני מאופס. לגבי יחס דלק אוויר - יש גרף גנרי שמייצג את זה היחס הזה מול הממתח של החיישן ואפשר לראות שנמצאים בתוך תערובת עשירה : http://www.aa1car.com/library/o2sensor.htm אז בינתיים המדד הזה air flow rate (2 - קריטי להבין אם הוא רלוונטי ומי מודד אותו. בערב אני אתחבר למחשב רכב של אבא שלי ויהיה לי יחוס טוב למספרים. נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 14-03-14 ב 17:06. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 374
|
לפי התמונה של fuel injection feedback loop
אחרי שתתחבר למחשב של אבא אם תיראה שם קריאה לגבי חיישן 2 יש מצב שהחיישן שאצלך אחרי הממיר דורש החלפה ד"א רק עכשיו גיליתי שחיישן למדה זה בעצם חיישן אוויר אז בהחלט יש לפונטו ספייס שניים לעומת הדור ראשון שהיו מצויידים רק ב 1 בגלל שאצלי יש ממיר של דור ראשון ויש לי רק חיישן למדה 1 אני יכול להעיד שהרכב עושה בבין עירוני 1:15 עירוני בלבד 1:12\12.5 וזה נתונים של מחשב רכב להכניס משהו יותר מדוייק אז טנק נגמר אצלי אחרי כ 650 ק"מ אבל רוב הנסיעות שלי זה בינעירוני. (אז בסביבות ה 1:14) **הפונטו שלי 8V |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
החיישן שמצולם זה החיישן חמצן האחורי (post-cat - אחרי ממיר קטליטי)
במנועים גדולים יותר (כמו באלפא רומיאו) יש שלושה חיישנים , שניים קדמיים לפני הממיר ואחד אחרי. דווקא אני לא חושד בו (ואיננו אחראי על מדידת זרימת אוויר) , בפלט ששהעתקתי הוא נראה עובד טוב : lambda 1 status post-cat: active lambda sensor 1 status (post-cat): closed loop |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: punto spice 01
הודעות: 117
|
[quote=Nuker;127486]
וזה נתונים של מחשב רכב להכניס משהו יותר מדוייק אז טנק נגמר אצלי אחרי כ 650 ק"מ אבל רוב הנסיעות שלי זה בינעירוני. (אז בסביבות ה 1:14)] אתם באמת מגיעים ל 650 קמ? כל נסיעה? זאת אוצרת שממשיכים בנסיעה מספר קילומטרים נכבד אחרי הידלקות הנורה שמשאירה כעשרה ליטרים אחרונים...אני תמיד מתדלק ברבע מכל לאחר נסועה של 520-530 קמ |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| תוכנת דיאגנוסטיקה לפונטו | vladi_mi | פונטו - טכני | 22 | 15-03-13 13:25 |
| כבל דיאגנוסטיקה לאבחון תקלות | forum770 | פונטו - טכני | 6 | 30-03-12 00:38 |
| 2 שאלות בקשר לחום מנוע וכבל דיאגנוסטיקה | liorkin | פונטו - טכני | 1 | 09-01-12 22:51 |
| כתבה מהבוקר במוסף ממון על סמל"ת | Ron_Dadon | פיאט כללי | 4 | 28-05-09 02:46 |
| תוצאות דיאגנוסטיקה hgt | yaniv hgt | פונטו - טכני | 2 | 04-06-08 16:54 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד