![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פיאט פונטו S60
הודעות: 17
|
איך לכוון טיימינג כאשר לא בוצע סימון לפני פירוק?
מה השיטה הטובה ביותר ואיך מכוונים טיימינג ? כאשר לא בוצע סימון נכון או שיש חשד מלכתחילה שהטיימינג לא מכוון?
סוג הרכב: מודל 2001, 8 שסתומים.. תודה מראש ושיהיה שנה אזרחית טובה ומוצלחת נערך לאחרונה על ידי sword : 01-01-14 ב 21:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
ניקראה הרצועה? באיזה דגם מדובר כמה שסתומים אם לא ידוע לך אז כמה כוח סוס כי יש שתי דגמים SX עם 60 כוח וELX עם 80 כוח
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פיאט פונטו S60
הודעות: 17
|
היי יאיר
לא נקרעה, אני לא בטוח שכיוונתי נכון את הטיימינג לפני הפירוק וכעט אני רוצה לוודא שאני מכוון נכון,
מדובר על המנוע 8 שסתומים, 60 כוח סוס נערך לאחרונה על ידי sword : 01-01-14 ב 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
תפרק את המכסה שסתומים והזיזים של של בוכנה 1 הקרובה לרצועה או בוכנה מספר 4 אמורים להיות סגורים כלומר החלק הבולט של הזיזים אמור להיות לצדדים
בנוגע לקראנק אני לא זוכר איך הסימון ניראה אבל זה אמור להיות חריץ על הגלגל שבא מול קו שם באזור אבל אפשר לקחת מברג דק וארוך מאוד ולהכניס לבוכנה מספר 1 ולסובב ימינה עד שהבוכנה נימצאת בנק מתה עליונה כלומר המברג עולה למעלה הכי הרבה שאפשר ולא זז יותר מעלה מטה אם תסובב את הקראנק עוד תיראה שהוא יתחיל לרדת יש נק חפיפה קטנה שבה סיבוב שלו לא יעשה שינוי בגובה של המברג זו נקודה מתה עליונה בהצלחה
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
בנוסף פעם הבאה תסמן עם טיפקס או צבע את מיקום הגלגלים ככה שאם לא מצאת את הסימונים של היצרן תידע את המיקום של הגלגלים בפרוק ולפי זה תרכיב בכל אופן תמיד מומלץ לסמן גם כאשר מוצאים את הסימנים של היצרן
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פיאט פונטו S60
הודעות: 17
|
טיימינג
בנקודה מתה עליונה הבנתי את השלב,
בנוגע לגלגל הזיזים לא הבנתי מה הכוונה "בוכנה 1 הקרובה לרצועה או בוכנה מספר 4 אמורים להיות סגורים כלומר החלק הבולט של הזיזים אמור להיות לצדדים " מה כוונתך לצדדים תוכל להוסיף איור בבקשה ? ודבר שני אהבנתי שכל שן משפיעה ברצועה איך אני מתייחס לזה גם כן? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2012
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 909
|
אהלן חגי,
בהמשך לשיחתינו הטלפונית, צירפתי לך את מה שמופיע ב- autodata לגבי הפלאגים וכיוון הרצועת טיימינג.
__________________
FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011 החיסכון שלך - ההנאה שלנו ! איפה הקאץ' ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Junior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2013
מיקום: באר שבע
הגלגלים שלי: פיאט פונטו S60
הודעות: 17
|
מתן תודה
האיור שהבאת, לא עונה על זה .. הכיוון הזה מתאים לפני שמפרקים ועושים עבודה נכונה.. אבל אם פרקתי ולא כיוונתי, אני הבנתי שדרוש לעשות כיוון מהתחלה.. מישהו יודע איך ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
צטט:
האיור של מתן כן מסביר איך הגלגלים אמורים להיות אתה צריך לקחת מפתח במידה המתאימה של הבורג של בגל זיזים ולסובב אותו עד שיגיע למיקום שלו וכנל לגבי בקראנק כמובן שאם אתה ניתקל בקושי לא לסובב בכוח ויתכן ותיצתרך לסובב קצת גם את הקראנק אם אתה חש קושי אבל אני לא מאמין שתיתקל בקושי שנובע ממפגש בוכנה ושסתום כי זה מנוע של 8 שסתומים ובמנועים האלה הסיכוי הוא נממוך מאוד ועוד דבר חשוב תפרק את הפלאגים כדי שיהיה לך קל לסובב את הקראנק
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Member
תאריך הצטרפות: Sep 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו 55S
הודעות: 55
|
טיימינג
לאחר שניתקלתי בבעיה דומה לאחר החלפת משאבת מים ללא סימון כראוי.. עזר לי מאוד . ללא סימונים ופרוקים..דגש על תמונה 2 ו 15.
תקף למנועי FIRE .. אולי גם לאחרים. http://www.fiatforum.com/panda-class...re-engine.html |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
טיימינג, קצת לפני 3 שנים או קצת אחרי 3 שנים? | PAUL | פנדה - טכני | 7 | 30-10-14 14:10 |
מכוון בלם אחורי! | Kuturga | בראבה - טכני | 5 | 06-02-13 20:14 |
מכוון דלק קופץ | yair791 | אונו - טכני | 5 | 20-11-11 21:48 |
מד דלק תקוע על מקסימום - ספייס 2002 | gibson9655 | פונטו - טכני | 2 | 06-03-11 23:12 |
כיצד יש לכוון את החריץ סימון בגלגל התנופה? | Amit-IL | פונטו - טכני | 8 | 30-04-09 02:20 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד