מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שבת של צילומים
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 21-04-09, 15:21   #1
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
כיצד יש לכוון את החריץ סימון בגלגל התנופה?

כאשר מכוונים טיימינג באמצעות גלגל התנופה,
החריץ סימון על גלגל התנופה צריך להיות מול הסיפרה אפס או מול הנקודה שמצד הסיפרה אפס?
סמלונים שצורפו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  כיוון טימיינג 1.jpg
צפיות: 1074
גודל:  111.6 KB  לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  כיוון טימיינג 2.jpg
צפיות: 1072
גודל:  50.0 KB  
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 10:54   #2
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
קבל

http://punto.autokacik.pl/Zrobtosam/pasek.htm
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 11:57   #3
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
אמורות להיות לך מעין שיניים שם שמסמנות את המיקום המדוייק.
הנקודה פשוט מסמנת שמדובר במעלות.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 13:20   #4
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
עוד באותו יום שהעלתי את השאלה קיבלתי תשובה מחבר שלי (זה שעזר לי בהרכבת הגיר)
תודה על המדריך המצולם וכמובן ששניכם צודקים.

בין הגיר למנוע יש שני פחיות אחת עליונה ואחת תחתונה, את הפחית התחתונה מרכיבים בסוף העבודה בתחתית הגיר בעזרת 3 ברגים בעלי ראש 10 מ"מ.
את העליונה מרכיבים לפני החזרת הגיר למקום ויש לה חלון עם ארבע שיניים שאחת מהשיניים היא
גדולה יותר השמאלית (רואים בקושי בתמונות שהעלתי ובבירור במדריך המצולם) והיא זו שמסמנת את כיוון הטימיינג במצב אפס, מכוונים חריץ בגלגל התנופה מול השן הגדולה (השמאלית), וגלגל שיניים עליון (פולי קאמשפט עליון) מכוונים לשעה תשע.

את הרצועה מרכיבים עם כיווני החצים עליה לכיוון הנסיעה מתחילים בהלבשה על הפולי התחתון דרך המותחן על הפולי העליון ואז מלבישים על המשאבה וכך הסיכוי קטן יותר לבריחת שן במתיחה,
זאת אומרת מתחילים בפולי התחתון וממשיכים עם כיוון השעון ולא להפך.

למי שאין בעיה בכיוון הטימיינג והוא רק מעוניין להחליף רצועה, מותחן, משאבה, פקק נס קפה באיזור,מחזיר שמן עליון/תחתון,
אין צורך להסתבך עם כיוון הטימיינג, הדרך הקלה היא לכוון את הפולי התחתון לשעה שש לפני שיחרור המותחן והוצאת הרצועה, לסמן בעזרת טיפקס או טוש לורד כסוף סימון על הפולי העליון
ביחד עם סימון על מכסה השסתומים, לפני שמחזירים את הרצועה מסובבים את הפולי התחתון חזרה לשש (אם סובבנו את הפולי) ואת הפולי העליון מחזירים לנק' הסימון שעשינו לפני הפירוק,
מה שנשאר זה רק למתוח את הרצועה ולסובב את הפולי התחתון בעזרת ידית כוח שני סיבובים ולראות שאחרי שני סיבובים ידניים כאשר הפולי התחתון על שעה שש, הפולי העליון נמצא על הסימון
שעשינו, אם זה בסדר אפשר להניע אם לא ברחה שן במתיחה ויש לבצע מחדש.

דבר חשוב שאני ניתקלתי בו, על הגלגל שיניים שמתחבר לפולי התחתון (בעזרת שלושה ברגים ראש 13 מ"מ) יש סימון של נקודה ממש ליד חורי שלושת הברגים, נקודה זו צריכה להיות ממש מול הנקודה שמסומנת על הפולי התחתון אם לא תהיה התאמה הרכב לא יניע מפני שחוץ מלהחזיק רצועות שירות (משאבת הגה, מזגן) יש חיישן שיושב מול השיניים שלו וסופר סיבובים לתאם זמן הצתה (החיישן נמצא בשעה 3 אם מסתכלים על הגלגל התחתון.

שכחתי להעלות את התשובה באותו היום תודה לכם בכל מקרה.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 18:24   #5
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
רצועת טיימינג

נהייתה תותח ההה
קודם כל שאלה מה קורה ל8 שסתומים אם רצועת טיימינג נקרעת.
האם התקנתה רצועה אורגינלית
האם תחליפי משנה את התיזמונים ומה קורה אז
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 19:12   #6
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
אני לא רואה את עצמי כבן אדם צנוע אבל במקרה הזה אני לא תותח וכנראה שאני גם לא יהיה,
נכון שלפני חודש לא ידעתי לבצע טימיינג אבל לאחר כמה פעמים שעשיתי בחודש האחרון למדתי
והשאלות שאני שואל עוזרות לי, פונטו לדעתי זו "המכונית" ללמוד עליה ולהתנסות בעבודות מכונאות.

אם נקרעת רצועה במנוע 8 שסתומים לא נגרם נזק, גם אם תכוון לא נכון את הרצועה או שתיברח שן לא יקרה כלום, במנוע 16 שסתומים זה כבר בעיה רצינית.
אני הרכבתי רצועה תחליפית שמספר שינייה כמספר השיניים ברצועה אורגינלית, בעצם זו העתקה
של הרצועה האורגינלית, על הבדל איכות החומרים אין מה להוסיף וברור שעדיף (לפחות בטימיינג) רצועה אורגינלית, אני קניתי מותחן רצועה ורצועה ב 65 ש"ח ושוב חוץ מלהיתקע באמצע הדרך ולחכות לגרר אין סיכון במנוע 8 שסתומים באם הרצועה תקרע.

ברכב הקודם שלי קניתי מותחן ורצועה ב 350 ש"ח וזה לאחר הנחה שעשו לי אז תראה את ההבדלים
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 19:36   #7
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
תותח על

לא הרבה יודעים שב- 8 שסתומים לא קורה כלום אני כמעט פתחתי ראש בגלל אנשים שחשבו שהשסתומים התעקמו ושיפוץ ראש.
מה שאני יכול להגיד שאני לא שונה ממך אבל הבנתי שאם אתה קונה פיאט חובה עליך להיות עם רקע טכני
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 27-04-09, 20:56   #8
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
או למצוא מוסך אמין
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-04-09, 02:20   #9
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
פעם מישהו אמר לי, אדם שיש לו כסף קונה רכב ישן (הרבה תקלות ומוסכים),
אדם שאין לו כסף קונה רכב חדש (פחות תקלות ומוסכים).
כמובן שזה נאמר בציניות.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
דשבורד (כיצד לפרק, ערוך) אלי_בוני פונטו - טכני 11 23-04-09 18:03
כיצד להפעיל את החימום? (ערוך) אבי טמפרה טמפרה - טכני 12 17-11-08 03:12
עקיפת רדיאטור החימום. כיצד ? אלי_תמם אונו - טכני 1 01-05-08 01:03
Elx 2002 - כיצד להמנע מתת-היגוי raanan_t פונטו - טכני 14 02-01-08 16:45
פנסי ערפל כיצד מתקינים לבד? פורום הגראז' 23 07-01-07 16:19


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 13:49.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד