![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
|
יאיר היקר, כולנו פה כדי לא לשמור סודות ואם הם כבר שמורים אז פשוט לא להתבייש לחסוף אותם. לפותח השירשור - אם היתגלה בריחה של קופרסיה מה שעושים זה פשוט בדיקה שניקראת לחץ הפוך והיא נועדה לגלות מהיכן בדיוק הבריחה. במיקרה שלך כמו שיאיר ציין כניראה הבעיה היא טבעות הבוכנה של אותו צילנדר בעייתי. אם לא ניתגלתה דליפה אז תיאלץ להחליף גומיות שסתומים. אם אתה רוצה אתה מוזמן להגיע לאיזור חדרה ואבצע לך את ההחלפה שלהם בחינם. עלותם זניחה משהו כמו 20 שח. גם בדיקת קומפרסיה ולחץ הפוך אם צריך אתה מוזמן אבדוק לך.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
יש עוד דרך לדעת אם יש בעיה ברינגים ניראה אם אתה יודע?
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
יאיר - מה זה חידון התנ"ך העולמי ?
יאללה דבר רצוף בלי לעצור ![]() בעיה ברינגים - מנוע חם להרים מדיד שמן ולראות אם מעשן בטירוף. או אכילת שמן. אבל אני מניח שאתה מתכוון לבדיקה מתוחכמת יותר. מאור - איך אתה בודק לחץ הפוך באמצעים ביתיים ? אם אפשר פירוט מאסיבי על הדרך תבורך. |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
צטט:
לחץ הפוך בבית בשביל זה צריך מדחס שמסוגל להוציא לחץ של לפחות 10 PSI ,מתאם לחיבור הלחץ לחור של הפלאג ,שעון +ברז לויסות הלחץ הכנסת לחץ גבוהה מידי תיגרום נזק לאטם ראש
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
|
ישנם כל מיני שיטות בדיקה אך האינדיקציה היחסית מדוייקת ללא כלים מיקצועיים היא פשוט להחזיק את המנוע על סלד בינוני-גבוה ותוך כדי לראות אם ניפלט עשן סמיך דרך האגזוז. אם ניפלט אז זה יצביע על בעיה ברינגים. אם העשן ניפלט בעת עזיבת הגז זה יכול להצביע על גומיות שסתומים גמורות. שאר השיטות שמורות לסודות המיקצוע.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
|
לא צריך מדחס של 10 בר לבדיקת לחץ הפוך. המדחס איתו אני עובד הוא בעל 8 בר ושעון הלחץ של סיגנט מכניס לחץ של בערך 2 וחצי בר מתוך כל ה 8 בר האלה וישנו שעון נוסף שמחובר לשעון הברים שמצביע על אחוז הנפילה. באמצעים בייתיים ללא הכלים האלה לא ניתן לבצע בדיקת לחץ הפוך.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
10PSI לא בר (BAR) זה מה שרשמתי מבחינת המינימום הדרוש לכך
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
טוב עדיין לא הבנתי את השיטות לבדיקת רינגים גמורים.
עשן סמיך ושחור יכול לנבוע גם מחיישן דפוק (אני ראיתי את הרכב של אחותי מעשן עשן שחור וסמיך עם חיישן map דפוק , מנוע מצויין אגב) את הבדיקה עם השמן לתוך תבריג המצת לא שמעתי מעולם כנראה שאני לגמרי לא בקיא בסודות המקצוע. האמת עדיין לא הבנתי איך מישהו יכול לדעת אם הרינגים שלו גמורים ולא משהו אחר גמור - אבחנה חד משמעית ללא מדחס ומד לחץ (שלרובינו אין אותם וכנראה גם לא תהיה סיבה לקנות אותם כי בבית רובינו לא יורידו ראש ויסעו עם הראש במונית לחרט ובחזרה או יזמינו מנוע ויחכו לו בבית עם הרכב מוכן. ולכן אין טעם לבצע בדיקה שגם ככה התיקון שלה יעשה במוסך) טענתי היא שאי אפשר לדעת זאת באמצעים ביתיים ואשמח אם מישהו יוכיח שאפשר אחרת. נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 27-01-14 ב 23:37. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס SX60
הודעות: 34
|
תודה לכולם.
תודה לכולם על העצות, ההארות וההערות.
מאור, תודה רבה על ההצעה, אבל אם אני יגיע אליך לטיפול אתה תקבל את שכרך כפי שמגיע לך. רק דבר אחד מפתיע אותי, מבין השורות שאתה כתבת אני מבין שאפשר להחליף גומיית שסתומים ללא פתיחת הראש, אלא רק פתיחת מכסה שסתומים. הייתי רוצה לנסות דבר כזה בעצמי קודם, גם בשביל הנסיון <ובתקווה גם הסיפוק של פתרון התקלה> ואם התקלה ממשיכה אז נשארתי רק עם רינג, לא? שוב תודה לכם, קובי. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ESP רק בדגם הדינמיק? | pavelr | גרנדה פונטו - טכני | 2 | 18-08-13 12:27 |
| האם מנורות אלו מתאימות בדגם ELX מודל 2001 | Liorzam | פונטו - טכני | 2 | 27-05-10 16:23 |
| בעיית סל"ד בספייס SX60 2001 | Wiking | פונטו - טכני | 5 | 02-09-08 21:57 |
| בעיית זיהום אויר בספייס 2001 SX60 | Wiking | פונטו - טכני | 31 | 28-07-08 09:13 |
| עזרה בקשה בדגם פונטו.... | פיאט כללי | 2 | 19-01-07 09:34 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד