![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| רכב כללי מדברים על עולם הרכב (מלבד פיאט). |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
הם היו תפוסים ?
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
גומיות שסתומים
ראש מנוע עדיין עקום? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
ואם הם היו תפוסים (לא היו) אז במילא לא ניתן לפרק אותם או לשחרר, משום שהמנוע לא הניע. שוב אני מזכיר לא פירקתי ראש בפעם השלישית.
אין קשר לגומיות שסתומים. גם אם תרכיב ראש בלי גומיות שסתומים, אין לזה קשר לקומפרסיה. ראש עקום ?. כך חשבתי לאחר השיפוץ. הראש פורק ובבדיקה אצל החרט, נימצא שאין בעיה. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 01-01-14 ב 12:24. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
אוקי אחרי שישנתי על זה לילה הגעתי למסכנה מרעישה
הראש היה עקום והיה צריך לישר אותו אז בתהליך הישור הוריד החרט המון חומר ככה שהבראש היה נמוך יותר מההתחלה הראש יושב על הבלוק עם שתי צינוריות שמיתחברות לבראש לצורך מיקום מדויק על הבלוק הצינוריות האלה עכשיו גבוהים מידי אז הם מחזיקים את הראש מעל האטם ואז כשסוגרים הראש לא ניצמד לאטם כמו שצריך ויש בריחה של מים וקומפרסיה בקיצור צריך למדוד את העומק של ההברגות ולהוסיף טבעות אם צריך ולקצר את גובהה הצינוריות האלה והכל אמור לעבוד חלק
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לא יאומן איך עלית על הבעיה. כל הכבוד. ארז התייעץ עם כמה מוסכים ואמרו לו שהבלוק עקום, ויש להחליף מנוע. עניתי שיחפשו אותי בסיבוב בילו'.
ומה בקשר לחוסר הקומפרסיה ?. לאחר שטיפלנו בברגים ובצינוריות, הנזילה פסקה אבל עדיין לא הייתה קומפרסיה. אני בטוח שאם תישן על בעיית הקומפרסיה עוד לילה תפתור גם את זה. ![]() אגב, איך מתקנים שגיאה בכותרת הודעה שאני מעלה לפורום. כתבתי "שרשת" במקום "שרשרת" ולא הצלחתי לתקן. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
לא ניראה לי שאפשר
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
יאיר כמה זמן אתה עוד צריך כדי לישון על הפתרון ?.
![]() תן תשובה, לא נוותר לך. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| אחריות מוסך על התחממות רכב ונזק חודשיים לאחר שיפוץ ראש מנוע | יונתן 24 | פונטו - טכני | 6 | 15-05-12 22:13 |
| פונטו ספייס 8V 1250 ידנית לאחר שיפוץ מטורף!! | dor5623 | שיפורים וקוסמטיקה | 12 | 29-02-12 07:51 |
| שריקה מהגיר לאחר שיפוץ.. | עמיתת | פונטו - טכני | 10 | 26-01-12 10:27 |
| בעיה הופיעה לאחר שיפוץ ראש מנוע | borisd | בעלי מקצוע | 4 | 11-02-11 00:31 |
| בעיה בקרבורטור לאחר שיפוץ. טמפרה 1.4 שנת 92. | CartMan2oo5 | טמפרה - טכני | 1 | 19-03-10 16:56 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד