![]() |
שרשת בעיות לאחר שיפוץ ראש.
דייהו לנוס מודל 2001 הגיעה בגרר, עם רצועת טיימינג קרועה.
הוחלפה משאבת המים שהייתה עם חופש גדול ורצועה. הרכב לא הניע. נבדקה קומפרסיה. בצילינדר מספר 1 היה 150, ובשאר אפס. הראש הורד וראינו שני שסתומים עקומים. הראש נמסר לחרט לשיפוץ כללי. לאחר ההרכבה הרכב סירב להניע. ניבדקה שוב הקומפרסיה והתברר שאין קומפרסיה בכולם. מים נזלו בין הראש לבלוק. שוב הורדנו את הראש ומסרנו לחרט. החרט קבע שאין בעיה עם הראש. הרכבנו ושוב לא הייתה קומפרסיה. בבדיקת לחץ הפוך שביצענו, התברר שהלחץ בורח דרך האגזוז. הבן התייאש ואמר שהוא לא מוריד שוב את הראש. אמרתי לו שאם יתן לי חיבוק (דבר שלא עשה שנים רבות) אני אפתור את הבעיה, בלי לוריד שוב את הראש. :) מי שייתן כיוון לבעיה יקבל פרס. אפשר להתייחס לזה כחידה :) דוד. |
כיוון שסתומים או שהחרט עשה בלאגן עם הכוסות עליהם ממוקמים השימסים בקיצור הם פתוחים במעט גם אם הצילינדר נימצא בנק' מתה עליונה
|
דרך אגב הרכבתי את האינג'קטורים אני צריך לכוון משאבת סולר?
|
אין במנוע הנ"ל כיוון שסתומים, הם הידרולים.
דוד. |
צטט:
ד.א שרשת בכותרת = שרשרת. דוד. |
טוב אתה זה שמין הסתם יודע את התשובה לשאלה ששלחת על מנת להעיר פה קצת את הפורום :)
זרוק איזה עצם כי אני לא חושב שיש איזה משהוא חוץ מאולי בעיה במירימי שסתומים או כל חלק אחר שקשור לתנועת השסתומים ועדכון בקשר לטנדר אין בעיות סחיבה ולא ניראה עשן גם לא בסלד גבוהה ממה שראיתי בעצמי כי לא היה מי שיעמוד מאחורי הרכב כשהנעתי לבדוק |
ברור שאני יודע את התשובה. הרי סיימתי והמנוע עובד מצויין.
עצמות אני זורק לכוכה ובלו, לך אזרוק רמז. :) נכון הייתה בעיה במרימי שסתומים, אבל מה הבעיה ?. זכור שלא פירקתי שוב את הראש. ומה בקשר לנזילת המים בין הראש לבלוק ?. דוד. |
אולי הסדר סגירה הוא קצת שונה וזה גרם לנזילה של המים ולגבי המרימי שסתומים ,הריי אמרת שזה הידראולי אולי מעבר שמן סתום או לא הורכבו נכון
|
לא ולא.
דוד. |
את בעיה עם המים אני מרים ידים אני אתן עוד ניחוש לגבי המרימי סתומים גל זיזים לא מחוזק
|
| כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:07. |
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©