![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| רכב כללי מדברים על עולם הרכב (מלבד פיאט). |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
טוב אתה זה שמין הסתם יודע את התשובה לשאלה ששלחת על מנת להעיר פה קצת את הפורום
![]() זרוק איזה עצם כי אני לא חושב שיש איזה משהוא חוץ מאולי בעיה במירימי שסתומים או כל חלק אחר שקשור לתנועת השסתומים ועדכון בקשר לטנדר אין בעיות סחיבה ולא ניראה עשן גם לא בסלד גבוהה ממה שראיתי בעצמי כי לא היה מי שיעמוד מאחורי הרכב כשהנעתי לבדוק
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
ברור שאני יודע את התשובה. הרי סיימתי והמנוע עובד מצויין.
עצמות אני זורק לכוכה ובלו, לך אזרוק רמז. ![]() נכון הייתה בעיה במרימי שסתומים, אבל מה הבעיה ?. זכור שלא פירקתי שוב את הראש. ומה בקשר לנזילת המים בין הראש לבלוק ?. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
אולי הסדר סגירה הוא קצת שונה וזה גרם לנזילה של המים ולגבי המרימי שסתומים ,הריי אמרת שזה הידראולי אולי מעבר שמן סתום או לא הורכבו נכון
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
לא ולא.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
את בעיה עם המים אני מרים ידים אני אתן עוד ניחוש לגבי המרימי סתומים גל זיזים לא מחוזק
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אי אפשר לא לחזק את גל הזיזים, משום שהראש הוא כפול כמו בפונטו-GT.
המרימים לא היו סתומים, אבל... ![]() התקלות נדירות ז.א נזילת המים, שום סימן להנעה, ואפס קומפרסיה בכול הצילינדרים. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
הם היו תפוסים ?
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| אחריות מוסך על התחממות רכב ונזק חודשיים לאחר שיפוץ ראש מנוע | יונתן 24 | פונטו - טכני | 6 | 15-05-12 22:13 |
| פונטו ספייס 8V 1250 ידנית לאחר שיפוץ מטורף!! | dor5623 | שיפורים וקוסמטיקה | 12 | 29-02-12 07:51 |
| שריקה מהגיר לאחר שיפוץ.. | עמיתת | פונטו - טכני | 10 | 26-01-12 10:27 |
| בעיה הופיעה לאחר שיפוץ ראש מנוע | borisd | בעלי מקצוע | 4 | 11-02-11 00:31 |
| בעיה בקרבורטור לאחר שיפוץ. טמפרה 1.4 שנת 92. | CartMan2oo5 | טמפרה - טכני | 1 | 19-03-10 16:56 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד