מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > בראבו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

בראבו - טכני טכני - דגמי בראבו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו שלי..תגיבו אנשים..!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט פונטו היפיפייה שלי!!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו היפה שלי :)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 27-06-13, 01:13   #1
gioragg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: גני תקווה
הגלגלים שלי: ברבו
הודעות: 15
תודה, אני אבדוק מחר.
gioragg מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 01-07-13, 14:14   #2
gioragg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: גני תקווה
הגלגלים שלי: ברבו
הודעות: 15
אתמול הייתי באזור רחוב יצחק שדה בתל-אביב, שם בדקתי מכירים על סט שלייף עבור בראבו.

היו כמה סטים: סט אחת חילופי ב 180 ש"ח - אמרו שתוצרת טיון. זה יכול להוית ? יש סטים מטיון ? על אריזה לא היה כתוב כלום. בכל מקרה סט הזה לא נראה לי איכותי.

היה גם סט איטלקי בחנות "נחום סודאי" - 200 ש"ח לפני מע"ם. זה נראה יחסית טוב אולי אני ריצה לקחת את זה.

גם בחנות אחר הציעו לי סט של Victor Reinz ב 245 ש"ח, אבל הם צריכים להזמין אותו. גם הם הציעו להזמין את הסט ב 160 ש"ח של חברת שהם אמרו נקרא כמו "Boey Boam" (ככה הם אמרו) , לא יודע מה זה בכלל.
gioragg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-07-13, 11:50   #3
gioragg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: גני תקווה
הגלגלים שלי: ברבו
הודעות: 15
אני משחק עם רעיון לפרק את הראש בעצמי - לפרק את השסתומים. לא רק בגלל קמצנות, אלה בשביל ללמוד.

יש את הכלי מקווץ שסתומים בשביל לפרק את הקפיצים. אני מצאתי אחד:


בתאור של מקווץ כתוב שהוא בשביל מנועים OHV
(overhead engine), זה מנוע הישן עם מוטות דחיף, ולפיאט יש מנוע SOHC (גל זיזים עילי יחיד) ,זה מנוע סוג אחר.

מישהו עבד על פיאט עם מקווץ סוג הזה ? כנראה שעם מקווץ הזה לסת אחת הולך מתחת לראש, ולסת אחר הולך על הקפיץ. האם זה יעבוד ככה ?
gioragg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 03-07-13, 21:44   #4
gioragg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: גני תקווה
הגלגלים שלי: ברבו
הודעות: 15
אף אחד לא רצה לעזור לי ...
הים קניתי את המקווץ שסתומים הזה - והוא לא מתאים. הקפיצים נמצאים עמוק מדי בראש. לסת שצריכה להיכנס על הקפיץ - היא לא יכולה להשיג את הקפיץ, כי היא ישרה, אין לה זבית להיכנס בתוך הראש.
איך אני לא ראיתי את זה ... - אני הסתקלתי טוב, ופיספסתי את זה.

טוב ... - אני צריך מקווץ שסתומים סוג אחר.

הנה ... - זו בדיוק הסיבה הפורום כזה צריך להיות - אנשים נותנים עצות, אזהרות.
gioragg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-07-13, 19:44   #5
gioragg
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2013
מיקום: גני תקווה
הגלגלים שלי: ברבו
הודעות: 15
אז בסוף אני פירקתי את הראש בעצמי, נתתי אותו למכון "סמוך" ברש"ל, והם רק ביצעו יישור ראש.

עכשיו אני צריך להרכיב את הראש - לעשות השכזת שסתומים, להרכיב גל זיזים בחזרה.

אני קורא שכאשר שמים גל זיזם בחזרה, יש צורך להשתמש ב-assembly lube, זה סוג של גריז, אבל יותר דק. שמים את הדבר הזה ,למשל, מתחת למחזקי גל הזיזים. כאשר מדליקים את המנוע בפעם הראשונה, assembly lube אמור לעזור בשניות ראשונות עד ששמן יגיע לגל זיזים.

איפה אפשר לקנות assembly lube ?

לא יודע עם יש צורך בassembly lube בכלל, אולי מספיק רק שמן רגיל ?


עוד שאלה : בדרך כלל - איך ומתי שמים את השמן בחזרה ? כשקיבלתי ראש ממכון ראשים - הוא נקי משמן לגמר'. עכשיו אחרי אני שם מחזרי שמן חדשים, עושה השחזת שסתומים, שם את הקפיצים, זה הזמן לשים מרימים, נדנדים, וגל זיזים. אז מתי ואיפה אני שם שמן ?

נערך לאחרונה על ידי gioragg : 12-07-13 ב 20:07.
gioragg מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 13-07-13, 21:32   #6
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
כשאני מרכיב ראש מנוע לבלוק אחרי שהוא שופץ אפילו אם הרכביבו אותו עם שמן על האזורים הנחוצים כמו גל זיזים וכו כשאני מגיע לשלב של לסגור מכסה שסתומים אני ממלאה שמן תחילה במנוע באופן שבו אני שופך את השמן על גל הזיזים לכל אורכו בזהירות ואז סוגר ומניע
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 15-07-13, 11:48   #7
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי gioragg צפה בהודעה
אז בסוף אני פירקתי את הראש בעצמי, נתתי אותו למכון "סמוך" ברש"ל, והם רק ביצעו יישור ראש.

עכשיו אני צריך להרכיב את הראש - לעשות השכזת שסתומים, להרכיב גל זיזים בחזרה.


לא יודע עם יש צורך בassembly lube בכלל, אולי מספיק רק שמן רגיל ?
לא מבין למה נתת ל"סמוך" לעשות רק חצי עבודה.
מספיק רק שמן מנוע.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
תורים "נתקעים" באמצע ולאחר נסיעה *מצורף סרטון* syn פונטו - טכני 1 13-02-13 23:53
למכירה: כמה דברים שקשורים לאודיו DAn-BP 1.8 מכירה 3 28-08-11 14:40
שאלה לגבי תורים גבוהים ?? eyaluriel פונטו - טכני 6 22-02-11 17:49
טיימינג ודברים נוספים לפונטו HGT איתי398 פונטו - טכני 2 28-12-10 18:46
יישור קו לפונטו 99 פורום הגראז' 3 08-04-07 19:41


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 03:54.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד