מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

my nice spice *מתעדכן*


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 08-03-13, 11:19   #1
Niro
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
בעיית הנעה שלא נגמרת

שלום לכולם

פונטו 2002 אוט 16V
מאז שקניתי את האוטו (4 שנים) יש לו מדי פעם רגעים שהוא מחליט לא להניע. ניסינו לפתור את זה לא מעט אך ללא הצלחה. הסיפור בגדול הוא שבדר"כ זה קורה כשהאוטו כבר חם (קפצתי שניה לקנות משהו, חוזר מנסה להניע - לא מניע). החלפנו מצבר, נבדקה טעינה, הוחלף סטרטר, הוחלפו כבלי הצתה ועוד דברים עם השנים. (חשוב לציין שאחרי החלפת מצבר וסטרטר (לא הוחלפו באותו זמן) הבעיה כמעט ונעלמה לחודשיים בערך וחזרה בהדרגה..)

הסימפטום: כשזה קורה, אני מנסה להניע, מסובב סוויץ, המנוע מתחיל להסתובב, נעצר לרגע, ממשיך ומניע. זה מה שקורה ברוב המקרים. לפעמים הוא עקשן יותר ואז צריך לשחרר סוויץ ולנסות שוב. לפעמים הוא בכלל לא מניע ואז אין מה לעשות. רק אחרי המתנה ממושכת הוא מניע...
כשזה קורה, כשהמנוע מפסיק להסתובב באמצע ההנעה, כל האורות בלוח שעונים נכבים. לפעמים גם כשזה ממש קשה להניע והוא מפסיק להסתובב לזמן קצת יותר ממושך ואז מתאפס הקילומטרז' (לא הכללי, רק של הטריפ)

בגדול כבר ויתרתי ואני חי עם הבעיה בשלום. אבל השבוע זה קרה והוא פשוט לא הניע לי בתחנת דלק, ותקעתי שם את כל התור. בא בחור נחמד וניסע להניע אותי עם כבלים. ואז שמתי לב שהכבלים שיוצאים מהמצבר (האדום והשחור שהולכים לסטרטר לא?) חמים בצורה יוצאת דופן. אף פעם לא שמתי לב שהם כאלה חמים והשאלה שלי אם זה בסדר שהם כאלה רותחים? כי אם לא, אולי זה יכול להסביר את הבעיה.. וצריך להחליפם.

אם הם לא אמורים להיות חמים כל כך, זה מתחבר עם הבעיה - קורה רק שהאוטו חם (אחרי נסיעה) וכשלא מצליחים להניע בסוף אפשר אחרי מנוחה.

אז השאלה אם מישהו יודע אם זה תקין שהם כל כך חמים בזמן פעולת המנוע או לא?

תודה
__________________
נמאס לכם מהחארטות?
בואו לספר לנו על זה
www.hartot.co.il
Niro מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 08-03-13, 11:24   #2
chenrp
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 567
נסה לנקות חיישן קרנק ואת הקוייל. פרק את הקוייל ונקה את החלק שמתחבר לגוף המנוע.
chenrp מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-03-13, 15:42   #3
Niro
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
איך אתה ממליץ

איך אתה ממליץ לנקות אותו? כי החיפוש הניב כמה דרכים וסתירות...
מה הדרך הכי טובה לנקות את חיישן הקראנק?

תודה
__________________
נמאס לכם מהחארטות?
בואו לספר לנו על זה
www.hartot.co.il
Niro מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-03-13, 15:56   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
נירו, האם אתה בטוח שהכבלים פלוס ומינוס מתחממים בנסיעה ?.
לא נראה לי. לדעתי הבעיה שלך בסטרטר שצורך הרבה זרם כאשר הוא חם.
העוגן משפשף בשדות. שווה לבדוק.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-03-13, 20:22   #5
Niro
Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto ELX
הודעות: 78
מה הכוונה במשפט "העוגן משפשף בשדות. שווה לבדוק."

האמת שלא בדקתי בכל נסיעה. רק אז שהבחור הניע אותי עם כבלים שיחקתי קצת עם המגעים של המצבר (שהיו מחוזקים דווקא) ושמתי לב שאני לא יכול לגעת בכבלים יותר מכמה שניות מרוב שהם חמים. נדמה לי שהאדום היה יותר חם מהשחור. (הכוונה לא לכבלים שהלכו לרכב השני שהניע אותי כן?)

אני יכול לבדוק עוד כמה נסיעות ולחזור עם תשובה

תודה
__________________
נמאס לכם מהחארטות?
בואו לספר לנו על זה
www.hartot.co.il
Niro מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-03-13, 20:54   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
הכוונה במשפט "העוגן משפשף בשדות. שווה לבדוק." היא שהסטרטר תקול.
בתוך הסארטר יש שדות שבתוכם מסתובב עוגן, אליו מורכב בנדיקס שתפקידו לסובב את המנוע.
כדי לאמת זאת, כנס לחשמלאי רכב ובקש בדיקת תצרוכת זרם בשעת סטרטר.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-03-13, 01:43   #7
רפי לין
בעל מקצוע
מנהל
 
האווטאר של רפי לין
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: רמת השרון
הגלגלים שלי: בראבו גיר רובוטי, פנדה גיר ידני
הודעות: 6,357
חלקי המתנע (סטרטר)

כאן יש תמונות, הסברים והמחשות על המתנע (סטרטר) ברכב:
www.musach.co.il/forum/showthread.php?t=592
בברכה - רפי לין
__________________
האתר לחיפוש מוסכים ושרותי רכב www.musach.co.il
פורום טכני לרכב www.musach.co.il/forum
פייסבוק http://www.facebook.com/profile.php?id=600554043
רפי לין מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיית הנעה TOMERZHR פונטו - טכני 83 19-04-12 22:56
בעיית הנעה בבוקר בפונטו 95 orr522 פיאט כללי 2 31-01-12 14:36
בעיית הנעה עידן שמשון בראבו - טכני 1 05-03-10 19:31
בעיית הנעה פונטו ספייס 02 ELX bigi77 פונטו - טכני 4 01-01-09 10:36
בעיית הנעה מוזרה, אונו S60 93 nedved אונו - טכני 7 21-05-08 13:22


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 15:59.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד