מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הנסיכה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מאזדה 3 2006
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת ג'אנטים בפונטו ספייס שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-01-13, 19:09   #1
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
יאיר ועידן. אני מצטער, לפעמים צריך "לקרוא לילד בשמו"
יאיר כתבת, "אם הידית ניכנסת קשה והקלאצ מישתלב בנק' הגבוה ומיתנתק הרבה ליפני שהדבשה מגיע לחצי מהלך אז הקלאצ' הוא הבעיה". ההיפך הוא הנכון, כאשר הקלאץ מנתק בנקודה הגבוהה, הדיסק שחוק ויש הפרדה יותר טובה.
עידן, בכול רכב שיש בו כבל, ניתן לכוון ע"י סיבוב האום ליד המזלג.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 09-01-13, 19:56   #2
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
הדוושה מפרידה בחצי גובה. לא נמוך מידי ולא גבוה מידי. כמו כן אין תחושת החלקה של הקלאצ'. אין לי בעיה לבצע את העבודה הזו אך השאלה אם באמת ללכת לכיוון של קלאצ' בלוי או שסתם אזרוק כסף על הסט והבעיה לא תיפתר?...ובאמת השמן גיר ששמתי לא מתאים בשום אופן? זה שמן מאוד יקר שמתאים לגירים ולטרנספרים עדינים..
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-01-13, 19:58   #3
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אם לא הבנת, לדעתי הבעיה לא בקלאץ.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-01-13, 20:40   #4
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
הלוואי וזה לא הקלאצ' דויד.
מה ניראה לך הכיוון? במה להתחיל?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-01-13, 20:44   #5
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
יאיר ועידן. אני מצטער, לפעמים צריך "לקרוא לילד בשמו"
יאיר כתבת, "אם הידית ניכנסת קשה והקלאצ מישתלב בנק' הגבוה ומיתנתק הרבה ליפני שהדבשה מגיע לחצי מהלך אז הקלאצ' הוא הבעיה". ההיפך הוא הנכון, כאשר הקלאץ מנתק בנקודה הגבוהה, הדיסק שחוק ויש הפרדה יותר טובה.
עידן, בכול רכב שיש בו כבל, ניתן לכוון ע"י סיבוב האום ליד המזלג.
דוד.
איזה קטע עכשיו שמתי לב שלא קראתי את ההודעה הראשונה בשירשור שמזכירה שהקלאצ מיתנהג בסדר ולא מחליק
אבל אצלי כשהקלאצ היה גמור בפיאט אונו שלי בזמנו בקושי יכלתי להכניס הילוכים והרכב היה "קופץ" כאשר הידית היתה בהילוך והלקאצ היה לחוץ עד הרצפה
מאור הבעיה היא לא בקלאצ כפי שצינתה השילוב תקין וגם אם הוא היה שחוק אז עדין לא היה לך היה יכול להיות בעיה של שילוב ידית כפי שדוד ציין ותיקן אותי (ראה ציתות )
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 09-01-13, 23:40   #6
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
אני אכן מתאר לעצמי שהבעיה היא לא בקלאצ'.
השאלה היא לאיזה כיוון ללכת? האם זה יכול בעייה בבוקסות של השטאנגות עצמם? אולי פשוט שוב להחליף שמן גיר (למרות שלא ניראה לי שזו הבעיה)? או אולי הכבל עצמו?
מה דעתכם?
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-01-13, 00:24   #7
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
אם הבעיה התחילה לאחר החלפת שמן אז השמן הוא הבעיה תחליף לשמן קצת פחות סמיך
ותיראה מה קורה הכל בתנאי שהשמן שנימצא עכשיו אינו מתאים
תנסה אולי לםני כן לשמן עם קצת WD 40 את מפרקי החיבור של הזרועות ותיראה מה קורה
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-01-13, 00:32   #8
מאור30
Senior Member
 
האווטאר של מאור30
 
תאריך הצטרפות: Aug 2012
מיקום: חדרה
הגלגלים שלי: פונטו SX75
הודעות: 519
הבעיה הייתה גם לפני החלפת השמן אך בכל מיקרה השמן שהיה שם לפני ההחלפה היה באיכות ירודה מאוד אז בכל מיקרה העדפתי להחליף למשהו איכותי.
אני אנסה קצת לשמן את המיפרקים של השטאנגות למרות שלא קיים כימעט חופש בידית וניראה מה יהיה.
המון תודה.
מאור30 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
איך מפרקים את ידית ההילוכים בספייס רובוטית? -אודי- פונטו - טכני 3 20-08-11 14:14
בעיה עם ההילוכים בHGT amir684 פונטו - טכני 6 17-12-10 00:39
כיצד אפשר לפרק את ידית ההילוכים? Dj mikerus טמפרה - טכני 0 21-06-10 19:34
{שאלה}ההילוכים לא ניכנסים חלק? djslon פונטו - טכני 7 28-02-09 17:45
{עזרה} איך אני מחליף את יד ההילוכים? djslon פונטו - טכני 0 10-02-09 12:31


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 14:45.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד