![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| מועדון פיאט ישראל כל מה שקשור למועדון |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#4 |
|
Guest
הודעות: n/a
|
אביעד.. בנוגע לליהיות אופטימיים אני לא חושב שאני יהיה אופטימי בזמן הקרוב.....
אני לא יודע אם יעבור לי כל הזילזול הזה שבה פה מה"חברים" אני לא חושב שזה צריך להיות ככה בין החברים פה במועדון, איך אמרת? "לגבי האונואים - תבואו כמה שיותר. אפילו שזה האוטו הכי בנאלי שיש זו עדיין פיאט. לא מיוחדת, לא ספורטיבית אבל יש בה קצת אופי (ויופי - נוחות נהיגה זה סיפור אחר). " לא יודע אם זה אכפת למועדון בכלל שהאונואים למינייהם לא יגיעו... אני לפחות משוכנע מעצמי שאני לא אגיע יותר, פשוט ביאסתם... |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד