מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

טיפול דיטיילינג לאוטו - התזמון המושלם :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

7.3 שנים עם האונו הסתיימו
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

משטרה באיטליה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הנסיכה שלי :-)


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 31-03-12, 20:16   #1
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
גם אני לא מאמין שהבעיה נובעת מהארקת מרכב לקויה.
מצבר חזק יותר יכול לפתור את הבעיה.
"הבעיה" שאינה בעיה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 31-03-12, 22:38   #2
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
הלכתי לפי הדרכת רפי והבעיה לא נפתרה
TOMERZHR מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-04-12, 08:42   #3
chenrp
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2011
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 567
שאלתי גם בפורום בחו"ל, וגם שם ממליצים על חיבור הארקה נכונה לרכב.

chenrp מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-04-12, 09:36   #4
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
מוזר כנראה שאין מנוס מלבקר את חיים בשמשון יהוד!
TOMERZHR מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-04-12, 09:54   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי TOMERZHR צפה בהודעה
הלכתי לפי הדרכת רפי והבעיה לא נפתרה
כדי לבדוק האם הארקת מרכב לקויה, לא צריך מיד לפרק ולנקות מגעים.
אפשר לבדוק התנדות או לחבר כבלי הנעה בין מינוס המצבר למרכב ולמנוע.
יחד עם זה לא יזיק פעם בכמה שנים לרענן מגעים, כפי שרפי כתב.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-04-12, 10:08   #6
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
דוד אודה לך אם תתן הסבר קצר על בדיקת התנגדות כדי שאוכל לבצע את הבדיקה.
TOMERZHR מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-04-12, 10:46   #7
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
אוקיי מצאתי תשובה:
הבדיקה מתבצעת במנוע כבוי.
בדוק התנגדות (resistance) בין הקוטב השלילי של המצבר וגוף הרכב (ליד החיבור של ההארקה).
בדוק בשני הקצוות של כבל ההארקה של המצבר.
אם הכל תקין, בשתי המדידות תקבל ערך קרוב ל- 0.

אם אתה משתמש במכשיר אנלוגי - יש לבצע "איפוס" לפני המדידה על ידי "קיצור" המגעים ואיפוס המחוג ל-0.
אחרי המדידה, אל תשכח להחזיר את הבורר למצב מדידת זרם. מונע פגיעה במכשיר עקב טעות הפעלה.
TOMERZHR מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-04-12, 11:23   #8
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
צטט:
במקור פורסם על ידי TOMERZHR צפה בהודעה
דוד אודה לך אם תתן הסבר קצר על בדיקת התנגדות כדי שאוכל לבצע את הבדיקה.
טוב שמצאת. כפי שאמרו חכמים, "יגעת ומצאת".
בנוסף:
חבר את מד זרם בין מינוס המצבר לבין גוף המנוע, התנע הרכב וראה מה קריאת הזרם על השעון. אם הארקה תקינה אז כמעט ולא תהיה זרימת זרם דרך השעון, ואם הארקת המנוע פגומה אז תהיה זרימת זרם גבוהה, יש לתקן את הארקת המנוע.
אותו דבר לבדיקת הארקה של המרכב. הפעל את כל צרכני החשמל. אורות גבוהים, איתותי חרום, אורות רברס ואורת בלם, מאורר פנימי בעוצמה גבוהה.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-04-12, 19:23   #9
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
תודה דוד תזכה למצוות ומי יתן ועץ הלימונים שלך יפרח עד השמימה
אעדכן בתוצאות!
TOMERZHR מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 02-04-12, 21:35   #10
TOMERZHR
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2009
מיקום: אופקים
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 568
שאלה:המתח טעינה הינו 14.7 וכשאני מפעיל את כל המערכות חשמל זה יורד 13.2 הבעיה מעעדה על אלטרנטור לא?
המתח אמור להישאר יציב לא?
TOMERZHR מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיה|בעיה שיש לי בהזעקה lrl23 פונטו - טכני 7 13-08-10 13:11
קיט טורבו לפונטו דור 1 לכל המטורפים כמוני Amit שיפורים וקוסמטיקה 14 05-01-10 12:23
בעיה באונו בעיה קטנה אבל מעצבנת, או: איך להוציא משענת ראש. פורום הגראז' 3 22-09-06 14:56


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:50.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד