![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
|
צטט:
כמה שאלות ברשותך: מהוא מחיר הטרמוסטט ואשמח לקבל הסבר כיצד להחליפו. אשמח לקבל הסבר קטן על היונית. המון תודה |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: אוטוביאנקי Y10 FIRE 87 ז"ל, פונטו SX75 96 נמכרה, פונטו ELX 01 כרגע...
הודעות: 455
|
מחיר תרמוסטט תחליפי צרפתי הוא 75 ש"ח.
הוא יושב בצידו הימני של הבלוק, תראה צינור מים עבה שמתחבר אליו. הוא מוחזק ע"י שני ברגים עם ראש 10 מ"מ. יונית החום הוא בעצם נגד משתנה שאומר למחשב שלך מה הטמפרטורה של הנוזל קירור. לפי זה המחשב יודע מתי להפעיל את הונטה וגם אחראי על תצוגת החום בלוח השעונים.
__________________
http://www.facebook.com/mark.rickas |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
|
צטט:
האם יש לך במקרה את השרטוט? האם אתה יכול להזכיר לי בבקשה כיצד אני מוציא אוויר ממערכת הקירור (אני לא זוכר ולא רוצה להתחיל להתעסק ולהיתקע בגלל זה). היונית הוא בעצם רכיב כמו הלמדה? או כיצד הוא נראה כדי לדעת מה להחליף? תודה רבה |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
|
אין לך מה לבדוק כרגע את היוניט
תחליף קודם תרמוסטט כי נראה לי הוא לא תקין ותקוע על מצב פתוח.
בכללי אין לך ממה להתרגש כי המאוורר לא אמור לעבוד מתחת לחצי חום. אז ככה שלא תוכל לאבחן תקלה במאוורר כרגע. |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
|
צטט:
קודם כל עדכון קטן, נסעתי אתמול בצהריים והרכב הגיע יפה לכמעט חצי החום ולא ירד ממנו נשאר קבוע בנסיעה. אולי באמת הסטרטר לא פועל טוב ואכן החליף אותו. שנית שאלה: עם אני זוכר נכון מתי שקניתי את הרכב, אני זוכר שהמאוורר פעל כמה שניות לאחר ההנעה וגם בכיבוי. מה שלא קורה עכשיו. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: אוטוביאנקי Y10 FIRE 87 ז"ל, פונטו SX75 96 נמכרה, פונטו ELX 01 כרגע...
הודעות: 455
|
מתי זה פעם, כמה חם היה בחוץ?
על כמה היה עומד שעון החום? אולי מאז נתפס התרמוסטט. נ.ב. מה שייך סטרטר?
__________________
http://www.facebook.com/mark.rickas |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
|
נראה לי שהוא התבלבל
הוא נראה לי התכוון לתרמוסטט ולא לסטרטר
לפחות ככה אני מקווה או שהמוסכניק עבד עליו.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jun 2011
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פיאט פונטו ספייס
הודעות: 360
|
צטט:
קודם כל עדכון קטן, נסעתי אתמול בצהריים והרכב הגיע יפה לכמעט חצי החום ולא ירד ממנו נשאר קבוע בנסיעה. אולי באמת הסטרטר לא פועל טוב ואכן החליף אותו. שנית שאלה: עם אני זוכר נכון מתי שקניתי את הרכב, אני זוכר שהמאוורר פעל כמה שניות לאחר ההנעה וגם בכיבוי. מה שלא קורה עכשיו. |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2012
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס ELX
הודעות: 425
|
אני לא מבין את הבעיה.
אתה אומר שהחום עלה עד החצי = מצב תקין לחלוטין!
זה שלפעמים הוא לא מגיע לחצי בהנחה שמדובר בנסיעות ארוכות זה אומר שיש בעיה בתרמוסטט. רוב הנסיעות שלך בתוך העיר? מחוץ לעיר? כמה זמן נסיעה ממוצעת שלך? בדקת מצב מים? תחזור לעדכן! |
|
|
|
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד