![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
נו והצילצולים פסקו ?.
אם תגיד שכן, מחר אני בא לעשות סיבוב ולבדוק. משום שאני לא מאמין שזאת היתה הסיבה. ![]() בדקת קומפרסיה לפני הפירוק ?. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
אז מה לעשות לזרוק את הרכב ב-800 ש"ח זה בסדר
שיבדקו את הראש לא רינגים ולא גומיות לשסתומים כך הייתי עושה רק אטם רוצה להשקיע מעבר זה כבר בעיה שלו אבל לאכול לו את הלב הרכב יסע 50000 ק"מ יסע ועוד איך, דוד נבדק ע"י סולר לתוך הצילינדרים ולתוך השקע בראש המנוע היה שכבה של פיח על ראש המנוע נוקה הכל נוסף התגלה שפלג אחד הרכבתי עקום ולא נכנס עד הסוף ז"א הייה בפנים מפתח השסתומים לא התאים מכיוון שהשסתומים יושבים יותר פנימה השתמשתי ב2 מברגים כיוונתי את השסתומים ליניקה 0.40 ופליטה 0.45 במקום 0.3 ליניקה ופליטה 0.35 גם אני לא מאמין נחכה מחר התנעתי את הרכב הטורים עלו ל-3000 סל"ד התחיל להחשיך והשארתי את זה למחר נזכרתי שלא הרכבתי את פלג חיישן טמפ' יבדק מחר נוסיף קצת סולר לשמן נעשה ניקוי אחליף את השמן ואת הפילטר גם |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אם אתה מדבר על הרבה פיח, כן זאת יכולה להיות סיבה לצילצולים. חבל שלא צילמת.
אמרתי לך בנייד לפני הפירוק, שהסיבה היא ראש נמוך או פיח. לא היה בחשבון שפלג לא במקום. "כיוונתי את השסתומים ליניקה 0.40 ופליטה 0.45 במקום 0.3 ליניקה ופליטה 0.35 " היתה לך טעות בכיוון לפני הפירוק. לא יכול להיות לפליטה כיוון מתחת ל-0.40. ז.א. שאם היה לך בפליטה 0.35, זה לא תקין. אסור לשסתום הפליטה להיות מתחת ל-0.40. הכיוון הנכון לשסתום הפליטה הוא, 0.40-0.50. וליניקה הטווח הוא 0.30-0.40. תמיד כדאי לכוון כל אחד באמצע הטווח. אם תכוון לטווח הגבוה, עלול להיות לך נקישות בסרק. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
עבדתי מהבוקר עד 4 לא מספיק גם לצלם
היה שכבה של 0.5 מילימטר רק עם מברשת פלדה ומקדחה יצא כמו שיש הייתי אצל פרפקט הוא הסביר לי מה זה לא תקין מבחינת הראש כאשר מגלח בהשחזה גם את את החלק התחתון של הטרמוסטט הכיף לראות את הצד השני ואז ראיתי את הפלג לא מוברג טוב וכך לא נכנס עד הסוף אלא חצי דרך |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
יאיר החברה מחכים לעדכון.
גם אם יש פשלה אני תמיד מעדכן. ![]() דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
סידרתי את חיישן טמפ' שלא היה מורכב הטורים חזרו למסלול הרגיל איזה הרגשה
נראה לכם נזילה של מים מפקק השלישי קידמי יאאללה עוד פעם לפרק את כונס האויר, סעפת פליטה , צינור המים, והופ עקרתי את הפקק הסורר. לגבי הצילצולים בבוקר הוא לא הייה מצלצל כך שלא יצא לי מחר ניסע יותר אעדכן בכלל השבוע אני מכין את האוטו לטסט אז אני מכין את השטיח האדום למכון הדרום |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
דוד תתחיל לנסוע לכיוון את הכתובת אתה יודע
לא מצלצל ואני מתחיל בהילוך שני ברמזור לא מצלצלת הז... |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
צטט:
או שהוא זקוק למילוי שטח כללי. תיקון יקר שלא כדאי. אז מה עשית ?. אם אתה מתחיל במהלך שני ברמזור, והרכב לא מצלצל מעט. זה גם לא תקין. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 18-12-11 ב 18:48. |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
|
כשמגלחים יותר מדיי הראש פסול ואז הוא מגלח גם קצת מראש הטרמוסטט מלמטה
הרכב מגיב ונוסע ולא מצלצל ולא דובים במקום שתזמין אותי לכוס קפה ותבדוק ותפנק אותנו תשאל את ליאור אם הוא מחליף את ה-GT על פונטו 97 את הפרוייקט אתה עושה גט ליאור יכול לענות |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אתה לא צריך הזמנה לכוס קפה, רוב הזמן אני כאן והשער פתוח.
![]() אני רואה שאתה מת לקנות את ה-GT של ליאור. הבן סיפר לי שיש ברכב סנרוף. יאלה תעשו עיסקה, אלף ש"ח לכאן או לכאן זה לא משנה. תחתכו באמצע. דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| כיצד לשחרר את משענת הראש? - פונטו ספייס | גיא .ב | פונטו - טכני | 2 | 05-11-11 15:01 |
| הלב VS הראש | amirx19 | פיאט כללי | 7 | 27-09-11 15:13 |
| האם לאחר 45,000 ק"מ,ניתן יהיה לדעת אם הראש מנוע עבר חריטה או לא? | shay2828 | פונטו - טכני | 3 | 22-12-10 20:57 |
| איך מוציאים את משענות הראש | yaird24@walla.com | פונטו - טכני | 3 | 02-05-10 18:41 |
| האם אלו הם ברגי חיזוק הראש? | chesh | פונטו - טכני | 5 | 09-07-09 20:25 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד