![]() |
|
![]() |
פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
|
האם אלו הם ברגי חיזוק הראש?
האם אלו הם ברגי הראש או רק המכסה שסתומים?
כי כשבאתי להרכיב עליהם חוט רגש, הרגשתי שהם לא מסובבים עד הסוף. האם אלו ברגים שצריך לסגור עם ידית מומנט? או שהם צריכים להיות לחוצים עד הסוף? כי פשוט חיזקתי אותם קצת עם מפתח 10 נערך לאחרונה על ידי chesh : 08-07-09 ב 22:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
|
אלו בסה"כ ארבעה ברגים שמחזיקים את מכסה השסתומים במקומו אם תפרק אותם ותסיר את המכסה תגלה את ברגי ראש המנוע.
לפי הוראות יצרן יש לחזק ברגים אלו בעזרת מד מומנט אך רוב האנשים (שאני מכיר) מחזקים ברגים אלו ללא מד מומנט (ברגש) והם אינם צריכים להיות מהודקים בחוזקה רבה מפני שאת העבודה עושה האטם שנמצא בין מכסה השסתומים לחלקו העליון של ראש המנוע.
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Senior Member
|
כלומר שמדובר רק על החלפת אטם הראש (במקרה של נזילות שמן לדוגמא), זה פשוט לפרק את המספר ברגים הנ"ל, להוציא את האטם, לשים חדש ולהדק בחזרה? (זה מעניין אותי מכיוון שיש לי נזילת שמן בחלק שקרוב לטיימינג)
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto' |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Moderator
מנהל
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Punto MK2 ELX 2002 Manual
הודעות: 2,640
|
רון, אטם הראש נמצא בין בלוק המנוע לראש המנוע.
הברגים האלו תופסים את מכסה השסתומים במקומו והאטם שדובר עליו הוא לא אטם הראש אלא אטם מכסה השסתומים שנמצא בין מכסה השסתומים לראש המנוע. יש סיכוי טוב שאם יש לך נזילה היא מאטם מכסה השסתומים וזה די פשוט להחליף לבד. בכל מקרה צריך לבדוק בדיוק מהיכן הנזילה.
__________________
"הלאה הלאה, עזוב אותך שטויות, הלאה" (מיכאל 2010) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2009
מיקום: פ"ת
הגלגלים שלי: VW GOLF 2.0 Manual
הודעות: 1,562
|
ממליץ לחזק ברגים אלו בזהירות רבה!!!
לי אישית נשבר בורג אחד בעת חיזוק אחרי החלפת אטם מכסה... מזל שההברגה שלו פתוחה מלמטה וניתן להוציא את מה שנשאר מהבורג (ע"י תפיסת קצה הברגה של בורג מלמטה עם פלייר ולסובב). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
אתה גם עלול לסדוק את מכסה השסתומים.
בקיצור - תשתמש בידית מומנט. ככה אין טעויות.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
חיזוק ראש מנוע בפונטו שנת 2000 | r.a20 | פונטו - טכני | 7 | 26-01-09 09:45 |
ברגי גלגלים שחוקים ועקשנים מאוד | פורום הגראז' | 2 | 23-07-07 15:52 | |
שאלה לגבי חיזוק פלסטיקים בפיאט אונו 94 | פורום הגראז' | 7 | 14-04-07 12:39 | |
פרוק משענות הראש בכסאות קדמיים :תשובה לעידן אונו! | פורום הגראז' | 2 | 22-09-06 14:59 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד