מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת ג'אנטים בפונטו ספייס שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן נעים להכיר עכשיו רשמית.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו ספייס (יאנג ) "פנינה"
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

חזרתי למועדון- והפעם עם פונטו: גלריה מתעדכנת


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


 
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 13-04-09, 12:17   #6
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
רפי לידיעתך פונטו דגם 90 ELX 1600 סמ"ק היא עם מזגן ישראלי, ועם זאת יש לה בבורר מצב 0 ועוד 4 מהירויות. אני יודע שזה אחד ל.... אך רק רציתי ליידע אותך.

לגבי פותח השרשור היוניט צריך לשבת על הרדיאטור, בין הצינור הגדול העליון שמכניס מים לרדיאטור ולבין הצינור הגדול התחתון המוציא מים מהרדיאטור, שם תראה את היוניט.
אם יש לה 2 יציאות כפי שאמר רפי אז סימן שאצלך זה מיועד להיות כך שהמאורר יעבוד במהירות אחת.

אם המאוורר נכנס לפעולה אז יאללה עבור הלאה לחלק הבא, מאוורר תקין.

לגבי הבהרה לפותח השרשור שאני רואה שאתה קצת מתבלבל: שים לב, חיישן טמפרטורה אינו קשור למערכת קירור מנוע ואינו פוקד שום פקודה עליה, תפקידו הוא לשדר נתונים למחשב ניהול המנוע כפי שציין רפי. אז אל תכניס אותו למשוואה.

מערכת קירור מנוע כוללת את הרכיבים הבאים: רדיאטור, יוניט מאורר, מאורר, טרמוסטט, משאבת מים. אתה יכול להכניס גם יוניט שעון חום מנוע, היא יושבת על בלוק המנוע.
אם המאורר תקין, והרדיאטור תקין, המשך לבדוק הלאה.

בוא אני אלמד אותך כמה טריקים על מנת שתוכל להצביע פחות או יותר על הבעיה.
תניע הרכב, בדוק מתי המאווררים נכנסים לפעולה, אם הם נכנסים לפעולה מאוחר מידי החלף יוניט. אפשר גם להבציע על כך בצורה כזו, אם החום עובר את החצי, אך נתקע בשלושת רבעי מחוג, סימן שהמאווררים נפתחים מאוחר מידי. היות והמחוג חייב להיתקע על החצי. אם הוא ממשיך לטפס מעל השלושת רבעי כבה את המנוע, הבעיה היא או סירקולציה של מים שאינה תקינה או ראש מנוע.
אם הם נכנסים לפעולה בזמן, שים את ידך בין המאוורר למנוע (זהירות לא להכניס את היד לתוך המאוורר), בדוק בכף ידך האם האוויר שזורק המאוורר חם, אם כן, אז זה בסדר יש סירקולציה, אם אתה מקבל אוויר קר או פושר, סימן שאין סירקולציה, מצביע על משאבת מים או טרמוסטט.
אם אתה נוסע בלילה בכביש בין עירוני, והמחוג לא מגיע לחצי, סימן שביטלו אצלך את הטרמוסטט. אם הוא מגיע לחצי (טמפרטורת עבודת מנוע) תמיד, סימן שהטרמוסטט אצלך עובד ואינו מבוטל. בקיצור, בדוק סירקולציה של המים כפי שהסברתי לך. ואז נדע איך להמשיך הלאה.
אם יש סירקולציה תקינה, בדוק מתי הטרמוסטט נפתח אם הוא תקין, אם הוא נפתח מאוחר מידי, החלף אותו.
במידה והכל הכל מכל כולל הכל נמצא תקין, הגעת לבדיקה האחרונה. פתח מכסה רדיאטור כשהרכב קר, תן סטרטר, אם קופצים מים מהרדיאטור מתחיל לעלות חשד של ראש מנוע.
הרשה לי להעלות גם את עיניין יוניט חום מנוע, לא מן הנמנע שהיא מזייפת, אך שוב, ראשית בדוק מה שכתבתי וחזור עם ממצאים.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער

נערך לאחרונה על ידי saar : 13-04-09 ב 14:54.
saar מנותק   הגב עם ציטוט
 


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיית התחממות, מאורר פועל לסירוגין [ פונטו 98 1.2] /F/I/A/T/ פונטו - טכני 10 15-09-16 16:32
שאלה בקשר למאוורר בפיאט פונטו שנת 97 דגם SX 1300 david266 פונטו - טכני 0 12-04-09 11:37
בעיית התחממות. ronip פונטו - טכני 9 03-08-08 23:26
בעיית התחממות בפיאט פונטו ספייס 2001 פורום הגראז' 3 22-04-07 07:30
בעיית התחממות פונטו ספייס 2001 לאחר נסיעה קצרה פורום הגראז' 2 11-04-07 01:09


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:47.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד