מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה- פיאט שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הרכב שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

כמה זויות להנצחת תוצאות הפוליש ווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פלסטלינה+ואקס לפיאט בראבה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 07-02-14, 14:22   #1
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
החלפת טרמוסטט - האם נדרש סיליקון בנוסף לאטם ?

שלום לכולם

טרמוסטט עם גסקט מקורי (לפיאט פונטו ספייס 02 16 שסתומים) אמור להגיע שבוע הבא.

השאלה מיועדת למי שניסה בעצמו (ולא למי שקרא כך או אחרת כי אני גם קראתי לפה ולפה) היא האם צריך להשתמש גם ב RTV בנוסף לאטם המקורי ( בין האטם לטרמוסטט ובין האטם לראש) ? או שמספיק האטם שמגיע עם הטרמוסטט כדי להבטיח שלא יהיו נזילות ?


תודה
gibson9655 מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 07-02-14, 14:39   #2
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
יש ויש

אצלי שמתי את האטם נייר שהגיע עם הטרמוסטט ולא נוזל.
יש לנקות את האזור טוב טוב לפני.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-02-14, 15:35   #3
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
אני לא חושב שאנחנו מדברים על אותו תרמוסטט

אני מדבר על טרמוסטט לספייס 16V

האטם לא נראה כמו אטם נייר

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Fi...-/271108178705
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-02-14, 16:20   #4
yair791
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
גם אם מדובר באטם נייר או באטם גומי אפשר למרוח רע לא יצא מזה אני אישית מורח ליתר ביטחון
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
yair791 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 07-02-14, 16:26   #5
chesh
Senior Member
 
האווטאר של chesh
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשל"צ
הגלגלים שלי: פונטו 96
הודעות: 1,033
צטט:
במקור פורסם על ידי gibson9655 צפה בהודעה
אני לא חושב שאנחנו מדברים על אותו תרמוסטט

אני מדבר על טרמוסטט לספייס 16V

האטם לא נראה כמו אטם נייר

http://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Fi...-/271108178705
לזה התכוונתי.
chesh מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-02-14, 21:43   #6
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
הבנתי.

בפעם הלפני אחרונה שהחליפו אני דגתי חתיכות סיליקון קטנות מהפתח מילוי של הרדיאטור כי כנראה לא הספיק להתייבש לגמרי ו\או שמו יותר מדי.

אז אני אנסח את השאלה אחרת , בהנחה והחיבור לראש נקי לגמרי ,
אפשר בלי סליקון ככה שלא תהיה נזילה בוודאות או שסיליקון הכרחי בכל מקרה ?
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-02-14, 21:50   #7
eli_h1
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Sep 2009
מיקום: מושב מצליח(רמלה -רחובות)
הגלגלים שלי: פונטו ספייס SX
הודעות: 327
לפי ההמלצות יצרן לא צריך למרוח סיליקון בנוסף לאטם.
אני ממליץ להוסיף ממש מעט, לא מזיק.
eli_h1 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-02-14, 23:08   #8
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
אלי איפה רשום המלצת יצרן ?
אני אשמח אם תביא ציטוט או משהו , קראתי בעוד מקומות שזאת ההמלצה אבל לא ראיתי אותה רשומה
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 08-02-14, 23:45   #9
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
תעזבו את המלצת היצרן במקרה הזה.
אפשר למרוח מעט ואפשר לא. אבל אם מורחים רצוי למרוח רק על טרמוסטט.
הסיבה היא שאם יש תקלה, לא יהיה צורך לגרד על הראש את שאריות האטם הדבוק.
ז.א לנקות כן, לגרד לא.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 12-02-14, 19:02   #10
gibson9655
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
טוב למען הדורות הבאים -
החלפתי למקורי ללא שום סיליקון בנוסף. האטם המקורי עושה את העבודה.
gibson9655 מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פרוייקט החלפת לדים בגרנדה פונטו 2009 dim4ik007 שיפורים וקוסמטיקה 6 25-09-12 13:12
החלפת לדים בבלוח שעונים(כולל תמונה). v_sharon2 פונטו - טכני 2 05-02-12 23:06
פונטו ספייס - בירידות תלולות או כביש רטוב, הבלמים לא עובדים כראוי. בנוסף בעיה בתדלוק fatsrir פונטו - טכני 12 25-08-10 12:51
סיליקון ניר פונטו - טכני 11 10-05-08 14:51
לחץ אויר נדרש בפיאט קופה פורום הגראז' 7 12-02-07 20:45


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 22:34.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד