![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
|
מאווררים במהירות גבוהה בHGT
אתמול בכמה הזדמנויות במשך היום נכנסו לפעולה המאווררים במהירות הגבוהה.
לא חסר לי מיים ,הרדיאטור נקי ,והגז במזגן בכמות הנכונה . היתה במשך היום קפיצה קלה של שעון הטמפרטורה אל מעל המרכז בכמה מילימטרים , למספר שניות .ומיד המחט חזרה למרכז. יכול להיות שבגלל היום המאד חם או שזה מצריך בדיקה עמוקה יותר ? ועוד תופעה מוזרה, לפעמים שאני מכבה את הרכב כשהוא חם {ולא משנה אם היום חם או קר}ומניע לאחר מספר דקות , המחט עוברת את מרכז שעון החום והמאווררים עובדים במהירות הגבוהה ![]() אני מכבה מיד. מניע שוב והכל תקין .מישהו נתקל בתופעה הזאת ?
__________________
only the turbo guys have the ability to disappear |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
|
גם לי זה קרה בקיץ שעבר וגם אתמול, לדעתי תקין.
כיבוי הרכב לאחר נסיעה בטמפ' עבודה ואז הנעה מחדש גורמת למאווררים לעבוד במהירות גבוהה לשתי דקות והמחט עולה מעט מעל החצי ולאחר מכן הכל חוזר להיות רגיל
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
ליאור נחש, למה התופעה קוראת ?.
![]() דוד. חג אביב שמח ומהנה לחברי הפורום ולמנהלים. נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 18-04-11 ב 11:18. סיבה: חג שמח. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
|
דוד, תפסת אותי במערומיי
![]() אולי משהו שקשור לטרמוסטט? אולי בגלל שאחרי כיבוי הרכב, הוא מתחמם יותר עקב כך שהוא לא מקבל קירור ובהנעה הוא מפצה על כך? סתם השערות של הדיוט חג שמח
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
אלה אינם השערות, יש משהוא במה שאמרת.
הסיבה לתופעה: כאשר אתה מכבה את המנוע, נוצרת פעולה הפוכה של מעבר חום מהבלוק למים. במצב שהמנוע פועל, המים בבלוק קרים יותר מחום הבלוק, משום שהמשאבה מזרימה מים קרים יותר מהחלק התחתון של הרדיאטור. בעת כיבוי המנוע, הבלוק מוסר את חומו למים שמפעילים את החיישנים, עד שמשאבת המים שוב מזרימה ומקררת אותם, או עד שהמים מתקררים מעצמם בעת דימום מנוע יותר ממושך. שעון החום ויונית החום מקבלים יותר חום, עד שמגיעים מים קרים יותר מהמשאבה. אותה תופעה קוראת גם על הרדיאטור כאשר מכבים מנוע ואין זרימה של אוויר וזרימת מים. לא צריך לכבות את המנוע ולהדליק שוב. דוד. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
|
תודה על ההסבר דוד, ששאלתי במוסך לפשר התופעה הזאת כל שאמרו לי הוא שזה תקין ושאני לא ידאג מזה. אבל הסבר לא נתנו לי
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
|
צטט:
עכשיו דיברתי עם המכונאי שלי וקיבלתי כמעט את אותו הסבר . פשששש,דוד ,אהבתי את הבקיאות אח שלי ..
__________________
only the turbo guys have the ability to disappear |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: מיתר (דרום)
הגלגלים שלי: punto HGT
הודעות: 454
|
אכן דוד צדקת לחלוטין.
התופעה תקינה לחלוטין. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| ההגה רועד במהירות גבוהה | danielamram8 | בראבה - טכני | 4 | 01-10-10 15:01 |
| דליפת אוויר במהירות גבוהה | aribrukman007 | בראבה - טכני | 13 | 27-03-10 17:40 |
| מאוורר רדיאטור לא עובד במהירות נמוכה+ בעיה במהירות שנייה | stio | אונו - טכני | 13 | 01-08-08 15:34 |
| פונטו ספייס רועדת במהירות גבוהה (ערוך) | פורום הגראז' | 3 | 15-06-07 15:02 | |
| רעידות בספייס במהירות גבוהה (ערוך מן הסתם) | פורום הגראז' | 16 | 21-05-07 06:35 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד