מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מכוניות מהטיול ברומא
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

My Baby
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התפנקתי ב500 :)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט אונו 45, 1.0, 92'
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפולו שלי


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-03-09, 17:31   #1
matanmelman
Senior Member
 
האווטאר של matanmelman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 176
בעייה בנעילה מרכזית

שלום. בספייסsx 2001 שלי יש בעייה בנעילה מרכזית.
אחת הדלתות לא נפתחת ולא ננעלת.
ניסיתי גם עם המפתח וגם עם השלט,כל שאר הדלתות בסדר גמור רק הדלת שמאוחרי הנהג עקשנית.
ניסיתי לפרק את הדלת, אבל לא הצלחתי יותר מדיי.
הוצאתי 3 ברגים של הידית הפנימית וזה לא נתן כלום,לא רציתי לנסות חזק מדי כדי שלא ישבר משהו.
מישהו יודע איך פותחים את הדלת האחורית כדי להגיע לנעילה?
נתקלתם במקרה כזה פעם, שרק דלת אחת לא עובדת?

תודה מראש.
matanmelman מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 10-03-09, 02:18   #2
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
שלום רב מתן,
אם היה לי שקל על כל מקרה מוזר שנתקלתי בו, הריי שמזמן הייתי עוזב את פורום פיאט, ומצטרף לפורום מרצדס (:

בכל אופן, הליך פתיחת הדלת הוא לא מסובך, אך אם אתה לא מכיר את הפטנט ולא עשית זאת בעבר, מוטב שלא תתעסק בזה, היות ואתה לא רוצה לשבור את קליפס פלסטיק שלחפש אותו יקח לך שבועיים.
בכל אופן, לעניות דעתי לגבי הבעיה. אם הדלת לא נפתחת ולא נסגרת באופן אוטומטי דרך הנעילה מרכזית, קיימות שתי אופציות, או שהדלגלג (מנוע חשמלי) הממוקם בדלת אינו מקבל בכלל פיקוד מהנעילה מרכזית (שאני לא מאמין שזו הבעיה), או שהדלגלג עצמו נדפק. כעת צריך לעשות בדיקה פשוטה, יש לפרק את הדלת האחורית (פירוק הברגים בידיות אחיזה, מסביב, ופירוק הקליפסים), וזהות את המנוע החשמלי של הנעילה, לראות שכלום לא מפריע לו בעבודתו, ואז לבדוק אם הוא מקבל מתח פיקוד. במידה וכן, עליך לרכוש מנוע חדש, במידה ואינו מקבל מתח פיקוד, אז תתחיל לבדוק חיווט עד למוח נעילה מרכזית. כמדומני המנוע הראשי שנמצא בדלת נהג הוא זה שצריך להעביר את הפיקוד לשאר.
בקיצור, אם אתה לא מבין בזה, מוטב שתפנה לחשמלאי רכב, ויגידו לך בכמה דקות, לא מדובר על עבודה של שעות.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-09, 16:06   #3
matanmelman
Senior Member
 
האווטאר של matanmelman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 176
סער תודה רבה על התגובה.
מתברר שהמנוע החשמלי התקלקל,אזקניתי מפרוקיה 150ב שקל כולל עבודה.
המחיר נשמע סביר?
matanmelman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-09, 16:10   #4
ronald27
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: fiat tempra
הודעות: 214
מחיר

מחיר טוב מאוד !! בישבלי מנוע פלוס עבודה זה אחלה מחיר
__________________
f/i/a/t tempra 1995 1.6 injector

נוזל קירור מומלץ לכול רכב http://www.fiatclub.co.il/forum/show...2809#post42809

עם הייתי היצרן של פיאט היתי עושה פיאט טמפרה שנת 2009
ronald27 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 16-03-09, 18:05   #5
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
חבר'ה תלמדו חוק בחיים!!!!
תמיד אבל תמיד, קודם כל מבררים מה המחיר של חדש, אחר כך הולכים לפרוקיה.
כבר מספר פעמים שאני קורא פה שאתם קונים מפרוקיה מבלי לדעת בכלל כמה עולה חדש, וככה עושים עליכם רווח. היות ובעל הפרוקיה ממש אבל ממש לא עושה סקר שוק, הוא פשוט זורק מחיר, נתפס נתפס, לא נתפס לא נתפס.

לידיעתך, מנוע חשמלי לנעילה מרכזית חדש עולה 150 ש"ח וזה המחיר היקר ביותר.
לפני חצי שנה מצאתי במערב ראשון עסק להתקנות שמוכר מנוע לנעילה מרכזית ב 85 ש"ח. כמובן חדש בניילון ועם אחריות.

עבודה היא עבודה של 5 דקות, ובדרך כלל אם תקנה מנוע חשמלי חדש אז ההרכבה תיהי חינם.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-03-09, 00:30   #6
matanmelman
Senior Member
 
האווטאר של matanmelman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 176
אז אכלתי אותה.
תמיד פירוקיה נשמע יותר זול.
לפחות בפעם הבאה אני אדע מראש מה לעשות.
matanmelman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 17-03-09, 00:54   #7
saar
מישהו מטפל בך?
 
האווטאר של saar
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: אזור השפלה
הגלגלים שלי: פונטו 90 ELX קבריולט 1600
הודעות: 1,093
הכי חשוב שלמדת, זה הכי חשוב.
וכעת אתה עושה מצווה, כי אתה גם מלמד פה אחרים.
חברים אמרתי בעבר, אני אומר שוב, לפני שהולכים לפירוקיה, חייבים לדעת מהו המחיר של אותו החלק חדש. ככה נדע, אם בפירוקיה זה משתלם, ולעיתים זה ממש קלף מיקוח חזק וטוב. למשל, רדיאטור לאונו חדש ל 1400 סמ"ק עולה 350 ש"ח. בפירוקיה מצאתי אותו ב300 ש"ח, אחרי שאמרתי לו שזה מחיר של חדש, הפלא ופלא הוא הציע לי אותו במאה ש"ח. אז שימו לב!

כמובן שלא רכשתי, היות ורדיאטור קונים רק חדש, אבל אני נותן לכם דוגמא זו למען תבינו את העיניין של חשיבות המידע על מחיר אותו החלק חדש.
__________________
בתקווה שעזרתי, סער
saar מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
נעילה מרכזית בפונטו נהרסה... i12z פונטו - טכני 3 16-11-08 17:18
שאלה ,בקשר לנעילה מרכזית דודו אבוטבול פונטו - טכני 12 23-10-08 10:15
נעילה מרכזית משתוללת bargal אונו - טכני 1 17-10-08 19:07
פיאט אונו - נעילה מרכזית. פורום הגראז' 11 22-12-06 20:14
משאבת בלם מרכזית?? פורום הגראז' 6 14-08-06 20:44


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:39.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד