![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
החלפת יוניט חום
פונטו ספייס 02 16 שסתומים
האם צריך לנקז מים לפני ? האם צריך לנקז אוויר אחרי (אם לא צריך לנקז מים לפני) תודה |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
תיפתח את היוניט מה שישפך ישפך
אחרי ההחלפה תמלא את החסר תנקז אוויר ותוסיף נוזל קירור אם יהיה צורך בכך
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
תודה יאיר
כמה ישפך ? הרבה או לא רציני ? הוא יושב על הראש כל מה שמעליו ישפך נראה לי לא מעט, אני צודק ? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jan 2009
מיקום: נתניה
הגלגלים שלי: פיאט אונו,יונדאי אקסנט,מיצובישי מאגנום
הודעות: 2,118
|
כל מה שנימצע מעל לאותה הנק ישפך יש מצב שאפילו לא שפך כלל הכל אפשרי ואם אתה יכול שהרכרב יהיה בזוית עם האף כלפי מעלה אז עוד יותר טוב
ואם נשפך לא מאמין שישפך המון אם היוניט היה נימצא על הבלוק באזור השמאבה היתי אומר בודאות שישפך כמעט הכל
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
יפה יאיר צדקת 100%.
נשפך זרזיף קל של איזה 20 מ"ל , עם בוקסה 19 עמוקה יעודית החלפה קלילה של היוניט. ניקוז בסוף ושלום על ישראל. בחודש הקרוב אבדוק אם משהו ישתפר. תודה שוב |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2013
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: punto spice 01
הודעות: 117
|
יש מצב לתמוונה?
מיקום יוניט חום |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2013
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 170
|
אשמח לתמונה , או פירוט על מקום היוניט חום ?
בשביל הידע כללי ! האם זה זהה לדגם ה8v ? תודה. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
|
מה היתה הבעיה בגללה צריך היה להחליף יונית חום ?, ולאיזה שיפור אתה מצפה ?.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום. לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
כן בהחלט יש מצב לתמונה אצרף עד סופשבוע הקרוב כי אין לי כל כך זמן באמצע שבוע בשעות האור.
אצלם גם את היוניט שפירקתי (חברת FAE הספרדית) וגם את זה המורכב (חברת FACET האיטלקית) דוד - ישנן שתי בעיות שאני שובר עליהן את הראש וזה מספק לי מקור טוב להנאה וללמידה. מצד שני זה עולה לי כסף ומשגע לי את המוח אבל את זה אני מזניח לעת עתה. 1. הבעיה ראשונה בגללה החלפתי טרמוסטט למקורי היא נדנודי טמ"פ לא מוסברים - המנוע מגיע לטמ"פ עבודה , נופל 4 סקאלות וחוזר לטמ"פ עבודה. (לא עולה מעל טמ"פ עבודה בכל מקרה) ככה איזה 5-10 פעמים תלוןי אם קר או חם בחוץ ואז ננעל לאמצע. משהו לא תקין ואני עדיין לא מבין מה- כאמור טרמוסטט מקורי , נוזל קירור מקורי, משאבת מים חדשה, רדיאטור חדש וכוס אמא של פיאט חדש. כעת הוחלף יוניט חום ועדיין לא צולח. 2.הבעיה השניה היא צריכת דלק יחסית גבוהה סביב 1:10 עירוני ללא מזגן. עם מזגן אפילו יותר. יוניט חום משוצף לשתי הבעיות ולכן התקדמתי איתו. בעיה 2 אני חושד בחיישן חמצן לפני הממיר כי קראתי שרטיבות במיוחד עם נוזלי קירור מעייפת את החיישן או מוציאה אותו מכלל פעילות (הרכב עבר ראש מנוע) , הצלחתי לעלות גרף של הממתח של החייישן אחרי הממיר (הוא לא זה שהמחשב משתמש בו לכוון יחס אוויר דלק) של שתי מכוניות שלי ושל ההורים, בשתיהן ערכים מוזרים אז אני חושד בגרסה של התוכנה. גרסאות אחרות של התוכנה אינן יציבות. בקיצור לא מצליח לבדוק את מהירות התגובה של ממתח המוצא של החיישן כמו שצריך ולאור עלותו + בוקסה ייעודית מול עלות הבדיקה אני חושב שבחודש הקרוב אמצא זמן ופשוט אחליף אותו. אישתי תהרוג אותי כבר פעם שלישית על ימי שישי שרופים אבל יש לי נשמה של חתולה , הווה אומר עוד 5 חיישנים.
נערך לאחרונה על ידי gibson9655 : 29-03-14 ב 20:53. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Jul 2008
מיקום: דרום
הגלגלים שלי: היה היתה ספייס ולא תהיה יותר
הודעות: 250
|
יש לי תחושה ששתי הבעיות קשורות זו בזו למרות שלא מחייב.
משהו בראש מנוע שנעשה לדעתי לא נעשה בצורה תקינה. עוד פרטים : כל בוקר אני עושה את אותו המסלול עם הרכב לרכבת וחזרה. אם הבוקר לא חם מדי או קפוא מדי, אני יודע מתי בדרך בדיוק יפול המדחום מטה ויחזור חזרה עד שינעל. בנוסף המאורר לא אחראי לזה - גם בעין ווידאתי וגם עם מחשב מחובר בנסיעה- בזמן הקפיצות המאוורר לא נכנס לפעילות לא במהירות הראשונה ולא בשניה שלו. ז"א זה לא אקראי ולכן סביר להניח שהאשם הוא הטרמוסטט אבל הטרמוסטט חדש ומקורי. אחרי חקירה מצאתי שלטרמוסטט של פיאט כמו לטרמוסטטים נוספים יש בראשו פין מתנדנד. אוויר כלוא (הנוצר מאידוי של המי קירור בתוך המערכת) אמור להשתחרר דיו דרך הפין המתנדנד בראש הטרמוסטט ושאמור לחמם בהתאם בהדרגה את המים ברדיאטור ובכך לרכך את התנודות טמ"פ. אלא שאצלי אני מנחש לא מספיק אוור משתחרר טרום הפתיחה של הטרמוסטט ולכן המים ברדיאטור נותרים קרים מדי וזה מתפרש בקפיצות טמ"פ בראש עד שגם הם מתחממים מספיק כדי לסגור חוג. המסקנה - האוויר מהאידוי נותר כלוא או משתחרר ממקום אחר. עכשיו אני מנסה להבין מה בראש מנוע שעשו יכול להיות קשור לכך ואני מתכוון לכל מה שיכול לנקז אוויר במערכת הקירור. זה אגב גם מסביר למה לפני פריצה של אטם ראש הרבה רואים פתאום נפילות טמ"פ. הניחוש הראשון הוא עדיין אטם ראש פרוץ. השאלה אם העבודה שעשו לא היתה טובה ועדיין יש חריצון שדרכו בורח אוויר אבל הוא כל כך קטן שלא בורח מים או משהו בסגנון. (כאמור אין איבוד מים או סממנים אחרים לאטם ראש כמו התחממות, טחינה, אגזוז משתין או ניפוח של המי קירור) יש רעיונות ? |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| החלפת יוניט מאוורר 2 פינים ליוניט 3 פינים | matansab | פונטו - טכני | 4 | 23-09-12 11:48 |
| יוניט שעון לחץ שמן | אלעד ס | 127 - טכני | 17 | 04-08-12 11:28 |
| יוניט מאוור | s_nadav | פונטו - טכני | 18 | 14-06-09 02:50 |
| יוניט שמן מזייפת | פורום הגראז' | 20 | 22-01-07 19:57 | |
| יוניט לחץ שמן | פורום הגראז' | 2 | 15-12-06 12:26 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד