מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

מאזדה 3 2006
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ובכן - נעים להכיר חברים יקרים.
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

קצת מייק-אפ ;)
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו HGT


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 30-07-09, 17:25   #11
ido
Senior Member
 
האווטאר של ido
 
תאריך הצטרפות: Jun 2008
מיקום: אזור
הגלגלים שלי: גאלאנט
הודעות: 616
הכל תקין. הרכב הניע קשה בגלל שהוא הניע ישר עם מאוורר עובד.
ido מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-07-09, 18:01   #12
Caveman
Super Moderator
מנהל
 
האווטאר של Caveman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: APESS
הודעות: 4,200
צטט:
במקור פורסם על ידי פונטו S צפה בהודעה
לCaveman תחשוב שוב ותבין למה המנוע היתחמם כשהוא ניכבה.
אני בהחלט מבין לאן אתם חותרים, אני רק טוען שפיזיקלית זה לא נכון. ואם כן, ההבדל זניח מאוד.
__________________
My Car: Mk3B APESS

הכללים לכתיבת הודעות בפורום. נא לקרוא.
Caveman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-07-09, 18:21   #13
*ניר*
חבר מועדון
 
האווטאר של *ניר*
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: ירושלים
הגלגלים שלי: hgt
הודעות: 240
אני חושב שתקין
כי גם אם המאוורר עובד אחרי כיבוי הרכב ומקרר את הנוזל קירור,
הנוזל קירור עצמו לא זז ואז הוא לא מקרר כלום.
אני חושב שקוראים לזה חום סמוי או משהו בסגנון
*ניר* מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-07-09, 20:23   #14
matanmelman
Senior Member
 
האווטאר של matanmelman
 
תאריך הצטרפות: Sep 2008
מיקום: חיפה
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 176
בסוף נסיעה אני מכבה את המזגן ופותח את הדלת כדי לשמוע אם המאוורר עובד,אם הוא עובד אני מחכה עם מנוע דלוק עד שהמאוורר יפסיק כדי שיקרר את המנוע.למרות שגם אחרי כיבוי המנוע המאוורר ממשיך לעבוד עוד קצת, זה לא נראה לי כל כך מועיל בגלל שהמשאבת מים מפסיקה לעבוד.
אני חושב ששווה לחכות עוד חצי דקה אחרי נסיעה בחום המעיק כדי להבטיח קירור של המנוע בצורה מיטבית.
matanmelman מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-07-09, 22:28   #15
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
לא הגיוני

אצלי בפונטו דור ראשון גם אחרי כיבוי המנוע המאוורר ממשיך לפעול עד שהוא מגיע לטמפרטורה הרגילה וכך זה צריך להיות תקין.
נראה לי מצב שמנוע כבוי והמאוורר לא ממשיך לפעול זה מצב לא תקין גם בכל רכב דור 2 -3.
ועובדה שהדר אומרת כשניסתה להפעיל את המנוע הוא לא התניע משמע מנוע תפוס.
אני מאמין שחויתם רכב שפועל ללא מאוורר ונוסעים עוד הרכב נעצר ונתפס עד לקירורר המנוע.
אני ממשיך בגירסתי פיאטים עובדים על חום של 80 מעלות ואם המאוורר לא פועל בשיא החום וללא
מאוורר עלול לגרום לנזק לאטם ראש.
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-07-09, 23:23   #16
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
פיאטים עובדים על חום של 90 מ"צ (יוניט 87-92), במידה ואתה התקנת יוניט של 80 מ"צ ו/או ביטלת את התרמוסטט, הריי שהמנוע לא פועל בטמפ' עבודה ולכן הוא לא מתחמם בכיבוי. אגב, בפאביה איך שאתה מכבה את המנוע המאוורר נכבה מיד.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-07-09, 23:25   #17
צביקוש23
מנהל
 
האווטאר של צביקוש23
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פתח תקוה
הגלגלים שלי: פיאט 127 , פיאט מריאה
הודעות: 1,416
שלח הודעה דרך MSN ל צביקוש23
לעולם אבל לעולם אין להוסיף מים למנוע כל עוד הוא חם .
ומכיוון שציינת שהוספת מים לאחר כמה דקות אז לאחר כמה דקות לא הגיוני שהמנוע הספיק להתקרר.
מקווה שלא גרמת נזק למנוע.
__________________
מועדון החמש - מועדון הרכב הקלאסי והאספנות בישראל
Israel Classic & Collectors Vehicle Club - The 5 Club

מועדון פיאט ישראל
Israel Fiat Club

הרכבים שבבעלותי: FIAT 127 900L 1979 / FIAT QUBO 1.4 2013
צביקוש23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-07-09, 23:44   #18
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
[quote=yair068;51608]אצלי בפונטו דור ראשון גם אחרי כיבוי המנוע המאוורר ממשיך לפעול עד שהוא מגיע לטמפרטורה הרגילה וכך זה צריך להיות תקין.
נראה לי מצב שמנוע כבוי והמאוורר לא ממשיך לפעול זה מצב לא תקין גם בכל רכב דור 2 -3.
ועובדה שהדר אומרת כשניסתה להפעיל את המנוע הוא לא התניע משמע מנוע תפוס.
אני מאמין שחויתם רכב שפועל ללא מאוורר ונוסעים עוד הרכב נעצר ונתפס עד לקירורר המנוע.
אני ממשיך בגירסתי פיאטים עובדים על חום של 80 מעלות ואם המאוורר לא פועל בשיא החום וללא
מאוורר עלול לגרום לנזק לאטם ראש.
גיא בוא נדייק המאוורר פועל בחום של 87-92 מעלות ז"א שטמפ' רגילה היא פחות מזה.אני אמרתי שבכיבוי המאוורר ממשיך לפעול.
אגב אם מוציאים את הטרמוסטט בתחילה יקח זמן עד שיגיע לטמפ' רגילה וכשיגיע לא יעזור חום המנוע יהיה בסביבות ה-80 מעלות.
ולשאר אל תעצבן אותי על טעויות משלמים אמרתי נחכה לסוף שנה והמחירים ממשיכים לעלות הוזלות יהיו על 1400 סמ"ק.
ועוד נקודה שהדליקה אותי אין חגורת טיימינג בסקודה שלך אלה שרשרת
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-07-09, 23:58   #19
stio
כתבנו בצפון
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: :
הודעות: 3,444
במידה ותוציא החוצה את התרמוסטט ייקח זמן עד הגעת המנוע לטמפ' עבודה (כי יש מעבר מים תמיד), אבל בסופו של דבר המנוע אמור להגיע ל- 92° ורק אז המאוורר אמור להידלק ולהוריד את הטמפ' ל- 87°. בנסיעה עירונית חום המנוע נע בין 87-92, רק בנסיעה בין עירונית חום המנוע יכול לרדת לאיזור 80°.

אגב, המהירות הגבוהה במזגנים המקוריים באונו ובפונטו פועלת מ- 97° עד 92°, וכבר קרה לי שהמאוורר באונו החליט לפתוח בשביתה איטלקית על המהירות הנמוכה, ולא הבנתי למה מד החום מעל לחצי קצת.

אם אתה קונה את הפאביה, אל תקנה את ה- 1400, זה אומנם 16V אך רק 87 כ"ס. הפאביה 1600 עם גיר אוטומט 6 הילוכים, עולה סביבות 100K (לדגם הפשוט, מנוע 105 כ"ס). אני קניתי את ה"ספורט" בגלל שאמא שלי נדלקה על המושבים שם.
בנוגע למערכת תזמון אתה צודק- יש שם שרשרת, אתה יודע כמה כסף אני חוסך על תחזוקה במצב הזה? בכללי הפאביה סוסת עבודה, אני עכשיו חזרתי מטבריה, רק חצי שעה לכל כיוון ועוד היו אנשים שהפריעו לי...

בנוגע להנחות אני ידעתי שלא יהיה כלום, רק מעלים את המחיר, מזל שקניתי את הרכב בזמנו. רק אני מרחם על המוסכניק שטיפל לי באונו כל השנים, במהלך השנים הוא בנה וילה על חשבוני ועכשיו הוא נקלע לקשיים כלכליים בגלל שהפסקתי להכניס לו כסף.

נערך לאחרונה על ידי stio : 31-07-09 ב 00:04.
stio מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 31-07-09, 01:38   #20
Ron_Dadon
Senior Member
 
האווטאר של Ron_Dadon
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: עכו
הגלגלים שלי: Punto ELX 16V
הודעות: 632
שלח הודעה דרך ICQ ל Ron_Dadon שלח הודעה דרך MSN ל Ron_Dadon Send a message via Skype™ to Ron_Dadon
צטט:
במקור פורסם על ידי matanmelman צפה בהודעה
בסוף נסיעה אני מכבה את המזגן ופותח את הדלת כדי לשמוע אם המאוורר עובד,אם הוא עובד אני מחכה עם מנוע דלוק עד שהמאוורר יפסיק כדי שיקרר את המנוע.למרות שגם אחרי כיבוי המנוע המאוורר ממשיך לעבוד עוד קצת, זה לא נראה לי כל כך מועיל בגלל שהמשאבת מים מפסיקה לעבוד.
אני חושב ששווה לחכות עוד חצי דקה אחרי נסיעה בחום המעיק כדי להבטיח קירור של המנוע בצורה מיטבית.
גם אני עושה את זה, באם הנסיעה הייתה ללא מזגן.
לאחר נסיעה עם מזגן, לוקח לרכב הרבה יותר זמן עד שהוא מכבה את המאוורר (אני אישית ניסיתי את זה, החנתי את הרכב, כיביתי את המזגן, וחיכיתי שהמאוורר יכבה - לקח כ-3 דקות).
__________________
Fiat Punto Spice 2001 ELX Auto'
Ron_Dadon מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה


כלי נושא
הצג מצבים

חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
בעיית התחממות בפיאט פונטו שנת 97 דגם SX 1300 david266 פונטו - טכני 7 13-04-09 12:17
בעיית התחממות גיא127 טיפו - טכני 5 07-04-09 22:18
בעיית התחממות. ronip פונטו - טכני 9 03-08-08 23:26
בעיית התחממות פורום הגראז' 4 08-08-07 11:23
בראבו - בעיית התחממות חוזרת (ערוך) בראבו - טכני 19 31-05-07 18:04


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:57.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד