![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| טמפרה - טכני טכני - דגמי טמפרה בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#31 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
זהו זה האוטו מוכן.
הכול עובד יופי,נסיעה קצרה לערבי שעשה אחלה עבודה בשיפוץ הראש, והיה מפסוט מהזמבורה (צופר פרה),וסיכמנו למחר בבוקר לכיון השסטומים.ילהה עוד ציפצוף ולהיתראות.התמונות הפעם של המנוע מושלם .
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: fiat tempra
הודעות: 214
|
כול הכבוד
כול הכבוד ידידי אני מצדיע לך ידידי
אחלה של עבודה יש לי שאלה כמה עלה לך הערקה של הפילטר פתוח ? זה באה עם ראש לרק'ב
__________________
f/i/a/t tempra 1995 1.6 injector נוזל קירור מומלץ לכול רכב http://www.fiatclub.co.il/forum/show...2809#post42809 עם הייתי היצרן של פיאט
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
בעינין הפילטר.
הפילטר עולה בערך מ150ש.החלק הכחול על הקרבורטור זה המקורי של הדגם הזה 1993.ובין הפילטר והצינור שמתי חתיכת אגזוז (חדש כמובן)במידה ,נידמה לי שזה של אוטובוס.והבנד שמקבע את הפילטר לשילדה , מחנות חשמל 10ש.הרכבתי את הפילטר כדאי שהמנוע ירגיש טוב ויהיה לו קל לינשום ולשם חיסכון גדול בדלק.בערך 14-15 ק"מ לליטר, סטיישן,(עדין בבדיקה),ואני נוסע רגוע מאוד (כמו אוטובוס).
נערך לאחרונה על ידי upetar : 05-03-09 ב 21:54. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
והבדיקה האמיתית
נסעתי היום עים עוד 3אנשים,ליערות הכרמל ולעין הוד.אין מילים הכול טוב ,המנוע שקט,וחזק,ופועל כמו מכונת תפירה ,וחוץ מהריח של הנפט והגריז שניסרפים מהחום (בהתחלת הנסיעה)הכול מצוין,זהו האוטו חזר למישרה מלאה(אוטו טיולים).
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Senior Member
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
|
יפה מאד נראה שהחזרת את הגברת לימי נעורייה.
כמה דברים קטנים אם אפשר: 1.תוכל להעלות תמונה של המיקום שלשמו בניית את הכלי (אח'לה אילתור, אני הייתי מחמם אותו עם ברנר ואז טובל אותו בשמן). 2.מה עושה את ההבדל בצריכת הדלק בין פילטר האוויר המקורי לנוכחי הפתוח? 3.מיכל העיבוי של הרדיאטור לא נראה טוב נקה אותו (אני עשיתי אצלי בפונטו יצא כמו חדש פתאום רואים את הנוזל שבתוכו ואת גובהו בין מינימום למקסימום) זה גם יוסיף לאסטטיקה שכבר השגת. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
חבר מועדון
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
|
שלום
הכלי ששימש אותי לבסוף זה הכלי השני שיצרתי(ראה תמונה)ומתאים לשורת הברגים שאין גישה עים בוקסה רגילה.הפילטר פתוח זה כמו ההבדל בין לינשום עים מסכת אב"ך לבין לינשום בלי.במנוע קרבורטור ,שמשהו מגביל את האויר יכנס יותר דלק.(כמו צוק)(תאר לעצמך איך זה ליסוע עים פילטר אויר סתום).ומכל העיבוי ניקיתי כבר פעם ונכון הגיע הזמן לנקות שוב.
|
|
|
|
![]() |
| כלי נושא | |
| הצג מצבים | |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| למכירה מכשיר מיוחד לפיתוח תמונות של CANON | תומי_UNO_TURBO | יד 2 | 0 | 21-09-08 20:56 |
| מיוחד: אוטומוטור 2008, דוכן סמל"ת. כל התמונות, כל הזוויות, כל הדגמים | stio | תמונות וסרטונים - פיאט | 5 | 18-05-08 01:00 |
| שבוע מכירות מיוחד של סמל"ת בצפון התקיים בחול המועד סוכות (תמונות) | stio | פיאט כללי | 3 | 12-10-07 11:05 |
| מנוע מחוזק 1400 טיפו \ טמפרה | פורום הגראז' | 2 | 21-04-07 21:29 | |
| ראש מנוע של אונו על טמפרה | פורום הגראז' | 5 | 21-09-06 19:01 | |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד