מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

שלום חדש .עליתי לאיטלקית מצרפתית
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הבמבינה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפנדה שלי!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 29-05-10, 19:11   #1
Andrei
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 7
פונטו שלי מתחמם ומים רותחים

שלום לכולם,
לא מזמן רכשתי את הפונטו שלי דגם 1242 סמ"כ, ידני, מודל 1997, עם לוח שעונים ללא מד חום.
בזמן אחרון (כחודשיים) המנוע מתחמם והמים רותחים, התופעה קורת בעיקר על כביש מהיר לאחר כ-15 דקות נסיעה ורואים את המים משפריצים החוצה ואם עוצרים ברמזור אז משאיר שלולית.
לאחר החלפה של יוניט המאוורר המצב השתפר לתקופה קצרה והתופעה חזרה שוב למרות שהמאוורר מופעל בזמן ותקין.
לאחר מכן ביטלתי את התרמוסטט וזה לא שיפר את המצב להיפך רק החריף לכן הרכבתי תרמוסטט חדש.
בסופו של דבר החלפתי גם משאבת מים, בתקווה אחרונה לשיפור, אך גם זה לא עזר.
חוץ מזה כשקניתי את האותו אמר בעלו הקודם כי לא מזמן החליף את הרדיאטור לחדש ורואים כי הרדיאטור במצב טוב.
כלומר לדעתי כל מה שאפשר היה להחליף הוחלף והמים עדיין רותחים.
כולי מיואש ולא יודע מה לעשות.
אם למישהו יש רעיון מה לעשות אשמח לקבל כל עצה.


נערך לאחרונה על ידי Andrei : 29-05-10 ב 20:44.
Andrei מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 29-05-10, 20:56   #2
Amit
חבר מועדון
 
האווטאר של Amit
 
תאריך הצטרפות: Oct 2007
מיקום: פרדסיה
הגלגלים שלי: פונטו 1250 3 דלתות
הודעות: 678
השאלה מה גורם לרכב להתחמם . נשמע לי כמו בעיית מאוורר . אם היוניט תקין ואין טרמוסטט בעמידה המאורר אחרי על קירור הרדיאטור . בפעם הבאה שזה קורה בדוק אם המאוורר תקין . או ידנית תקצר את שני החוטים שמגיעים אל יוניט החום (על הרדיאטור) . זה אמור להפעיל את המאוורר ידנית .

יש גם מקרה שבו הפלג שמוביל חשמל למערכת המאוורר/יוניט (נמצא מעל היוניט כ 10 ס"מ כלפי מעלה ) המגעים בו מתפייחים ולא תמיד מוליכים חשמל כראוי . אני ממליץ לנתק לנקות עם שופין קטן או נייר זכוכית את המגעים (לנקות עם חומר ניקוי קרבורטורים להסרת שומן ) להמתין דקה ולחבר מחדש .

אצלי היתה תקלה דומה . כאשר התופעה היתה חוזרת פעם בכמה חודשים החלטתי להלחים את כל המחברים ועד היום אין בעיות .

עמית
__________________
נוהג על פונטו דור ראשון 3 דלתות .. הבייבי שלי ..

עצה : מי שאוכל פחות נשאר רזה ומוריד משקל מהרכב ....
Amit מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-10, 21:16   #3
Andrei
Junior Member
 
תאריך הצטרפות: May 2010
מיקום: חולון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 7
הטרמוסטט התקנתי חדש לאחר שגיליתי שהעדרותו לא פותרת את הבעיה והמצב המתואר הוא עם תרמוסטט חדש.
והמאוורר מופעל יפה כשהרכב מונע בעמידה, לעומת זאת לדעתי שבנסיעה היוניט מקורר גם ע"י זרמים של האוויר ואולי לא מופעל בזמן הנכון (בנסיעה לא שומעים אם המאוורר פועל או לא), אבל זה כבר שאלת תכנון של מיקום היוניט ולא נראה לי שזה לא נלקח בחשבון.
Andrei מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-05-10, 23:58   #4
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
בנסיעה האוויר שנכנס מקרר את הרדיאטור. בגלל זה שאלתי אם הוא יונק אוויר לתוך המנוע.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 01:39   #5
uno1.4
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Dec 2009
מיקום: צפון
הגלגלים שלי: uno 1.4I.e.s
הודעות: 202
לפי דעתי הנזילה מהפקק של הרדיאטור.
uno1.4 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 01:50   #6
upetar
חבר מועדון
 
האווטאר של upetar
 
תאריך הצטרפות: Dec 2007
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: טמפרה סטיישן קרבורטור
הודעות: 397
מיכסה מיכל ההיתפשטות אמור לאטום את המכל,נוצר בו לחץ של עד 1באר (וזה גם כתוב על המיכסה).מעל לחץ זה השסטום במיכסה משחרר לחץ.בלחץ כזה טמפרטורת הרתיחה של הנוזל קרור גבוהה יותר ,(ראה סיר לחץ).ניראה לי שתחליף לפקק חדש והבעיה תיפתר.(ואל תנסה ליפתוח את המיכל כשהמנוע חם )
__________________
האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.
upetar מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-05-10, 01:51   #7
ברא
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Oct 2008
מיקום: ארץ חובבי הפיאט
הגלגלים שלי: פונטו ספייס
הודעות: 666
לדעתי ישנו נזק שנגרם לראש מנוע אז דרוש להחליף אטם ראש מנוע ועם מה שאמר לך עמית ולא ישאר לך כלום יכול להיות שמעברי מים בראש אחד סתום אל פלא זה קרה איתי והרכב התחמם או האטם כבר לא במיטבו
ברא מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
פיאט פונטו HSD 97 מתחמם ramboli פונטו - טכני 3 30-04-10 22:35
פונטו S, שנת 1996, מתחמם, כבר לא יודעים מה לעשות miramis פונטו - טכני 10 06-10-09 00:40
מנוע מתחמם...פונטו דור 1 i12z פונטו - טכני 10 15-05-09 22:22
פיאט פונטו - מנוע מתחמם lag5 פונטו - טכני 7 02-12-08 16:04
[פונטו 2001] הרכב מתחמם תחת עומס כבד, ניקוי רדיאטור ? student פונטו - טכני 40 19-08-08 01:21


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:53.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד