מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Punto_gt95
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

כן,כן,כן,אתה צודק
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

אחרי ווקס ראשון !!!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Magnifico Punto!
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נחבאת אל השיחים?


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 23-11-12, 09:34   #1
davidka
Senior Member
 
האווטאר של davidka
 
תאריך הצטרפות: Oct 2010
מיקום: בית דגן
הגלגלים שלי: יונדאי אקסנט
הודעות: 327
ראש מנוע החליט לשבוק חיים

שלום לכולם!
הרבה זמן שלא כתבתי כאן, גם מפאת חוסר זמן וגם מפאת זה שהרכב היה בסדר ועשה עבודתו נאמנה בשנתיים האחרונות, אלא ש.........

לפני שלושה חודשים החלה נזילה של מים מהפקק שבין הגיר למנוע. דחיתי ודחיתי כי לא היה לי כסף לממן הורדת גיר וכל העבודה שמסביב.

לפני בקושי חודש, הנזילה הייתה כל כך רצינית, שמעבר לזה שהוספתי כמויות של נוזל קירור (איכותי יש לומר) שהלך לפח, הסטרטר ספג כמות גדולה מהנוזל - ושבק חיים.

כאן כבר לא יכולתי להמשיך ועשיתי את העבודה: הורידו גיר, החליפו קלאץ' חדש, החליפו פקקים, סטרטר משופץ וכל מה שצריך: 2000 ש"ח...

הכל היה נראה סבבה עד שהאוטו הביא לי את הנוק-אאוט שהיה ברור שיגיע ושבגללו תמיד אמרו לי לא לגעת בפיאט: המכונאי סגר נזילה במקום אחד - הלחץ חיפש מקום אחר ואטם הראש נפרץ!
נוזל חודר לצילינדר מס' 1 והרכב מזייף עד שהנוזל מתאדה.

זה רכב שעבר לפני שנתיים וחצי שיפוץ ראש (לפני שנמכר לי). אצלי מעולם לא התחמם ותמיד עם נוזל קירור מעולה. אבל תמיד אמרו לי: שיפוץ ראש בפונטו לא מחזיק. שנתיים שלוש - יקרה לך שוב.

השורה התחתונה היא כזו: אין לי כוונה לתקן את הרכב. מדובר בהשקעה שבשבילי היא כבר לא מקובלת. הרכב יפהפה, מאובזר ושמור (שמתי מודעה ביד 2), אם יש כאן מישהו שרוצה לקנות אותו, אני פתוח להצעות...

הרומן שלי עם פיאט נגמר. אני עובר ליפנית. שקט נפשי וחיסכון של כסף לאורך זמן.
עם זאת,לזכות הפונטו ייאמר שהיא רכב שהישיבה בו נוחה מאד והוא בהחלט זריז ומהנה לנהיגה.
__________________
דוד קלדרון - רע"ן חקירות | רשות האוכלוסין, ההגירה ומעברי הגבול | http://www.piba.gov.il
פתרונות מחשוב ותכנות בסיסי נתונים לעסקים קטנים (VBA/ ACCESS)

נערך לאחרונה על ידי davidka : 23-11-12 ב 19:20.
davidka מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 23-11-12, 09:48   #2
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
בוקר טוב.
שלח לי בה"פ את מס' הנייד שלך.יש מצב שעוד היום תומר שלום לרכב.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 23-11-12, 17:39   #3
mechtech
Senior Member
 
האווטאר של mechtech
 
תאריך הצטרפות: Dec 2011
מיקום: בת-ים
הגלגלים שלי: פונטו S60
הודעות: 276
צטט:
במקור פורסם על ידי davidka צפה בהודעה
שלום לכולם!
הרבה זמן שלא כתבתי כאן, גם מפאת חוסר זמן וגם מפאת זה שהרכב היה בסדר ועשה עבודתו נאמנה בשנתיים האחרונות, אלא ש.........

לפני שלושה חודשים החלה נזילה של מים מהפקק שבין הגיר למנוע. דחיתי ודחיתי כי לא היה לי כסף לממן הורדת גיר וכל העבודה שמסביב.

לפני בקושי חודש, הנזילה הייתה כל כך רצינית, שמעבר לזה שהוספתי כמויות של נוזל קירור (איכותי יש לומר) שהלך לפח, הסטרטר ספג כמות גדולה מהנוזל - ושבק חיים.

כאן כבר לא יכולתי להמשיך ועשיתי את העבודה: הורידו גיר, החליפו קלאץ' חדש, החליפו פקקים, סטרטר משופץ וכל מה שצריך: 2000 ש"ח...

הכל היה נראה סבבה עד שהאוטו הביא לי את הנוק-אאוט שהיה ברור שיגיע ושבגללו תמיד אמרו לי לא לגעת בפיאט: המכונאי סגר נזילה במקום אחד - הלחץ חיפש מקום אחר ואטם הראש נפרץ!
נוזל חודר לצילינדר מס' 1 והרכב מזייף עד שהנוזל מתאדה.

זה רכב שעבר לפני שנתיים וחצי שיפוץ ראש (לפני שנמכר לי). אצלי מעולם לא התחמם ותמיד עם נוזל קירור מעולה. אבל תמיד אמרו לי: שיפוץ ראש בפונטו לא מחזיק. שנתיים שלוש - יקרה לך שוב.

השורה התחתונה היא כזו: אין לי כוונה לתקן את הרכב. מדובר בהשקעה שבשבילי היא כבר לא מקובלת. הרכב יפהפה, מאובזר ושמור (שמתי מודעה ביד 2), אם יש כאן מישהו שרוצה לקנות אותו, אני פתוח להצעות...

הרומן שלי עם מכוניות פיאט נגמר לצערי משום שכחוויית נהיגה, הפונטו היא רכב כיפי ביותר!

מצער מאד לשמוע מקרים שכאלה, אך זה מה שנקרא "עייפות החומר" והחוק הזה פועל גם עלינו, לא רק על הרכבים שלנו..
אחת מהדילמות שבעלי רכבים ישנים יחסית (ולא רק) חווים, היא כאשר מגיעים לפרק בו אנחנו שואלים ת'עצמנו האם כדאי להשקיע שוב פעם בתיקון הרכב, אחרי כל "הלוס פפלין" שכבר השקענו עד כה, או להרים ידיים ולמכור לחלקים ויותר גרוע, למסור את הבימבה שלנו לגריטה במלתעות הברזל ולקבל עבורה כסף לארוחה זוגית.

שיהיה בהצלחה במכירה וברכישת הרכב החדש.
mechtech מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
מנוע נתפס ושבק חיים, מה הייתם עושים במקומי? Carioca פונטו - טכני 33 05-04-11 11:26
טמפרה סטיישן שבקה חיים... IttaiM טמפרה - טכני 19 20-03-11 22:19
הלאנציה (של חיים??) מוצעת למכירה צביקוש23 מכירה 2 06-04-10 18:26
סרטון מציל חיים shachar רכב כללי 0 19-11-07 00:42


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 18:35.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד