מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

החלפת ג'אנטים בפונטו ספייס שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

500 אבל בגדולללללל
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפיאט שלי 2001
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פונטו SX75 בפוטושופ
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התחדשתי באונו 1400...


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 29-04-11, 15:50   #1
Roi b.e
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
פונטו,96, הוספת וונטה במקביל לוונטה קיימת, אפשרי?

שלום לכולם,
ברשותי פונטו 97 1300. אחת משתיים.
מזגן מקורי.
הרכב מגיע עם וונטה אחת בודדת שיושבת על הרדיאטור מנוע.
הבעלים הקודמים הוסיפו וונטה למעבה המזגן בחזית הרכב.
המזגן מקרר פלאים.
אך יש לי בעיה נוספת של חום מנוע.
בדקתי,חפרתי,החלפתי, הכול, ולא מצאתי את הבעיה.
כנראה, מנוע פגום.
אך אני רוצה להמנע מזה.
מעונין להוסיף וונטה,על רדיאטור המנוע, במקביל לוונטה קיימת שיושבת על מעבה המזגן.
האם הדבר אפשרי?
האם מבחינת חשמל והספק זרם לא תיהיה בעיה, ששלושה ונטות יעבודו בו בזמן, על אותו כבל.
שמקבל פקודות מיוניט שישוב ברדיאטור?
והאם מבחינת אויר, הראה שהוונטה יושבת במקביל לוונטה אחרת, לא אקבל כלום? כי יש כבר וונטה?
עם עדיין לא הבנתם או הסתבכתם מצורפת תמונה.
תודה על העזרה
רועי.

http://up352.siz.co.il/up1/zjnkrxiygzqw.jpg

Roi b.e מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 29-04-11, 19:25   #2
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
מה בדיוק החלפת ומה בדיוק בדקת?
אם הרכב מתחמם קומבינות זה לא הפתרון כאן.
יש לך מזגן מקורי וזה אומר שיש לך מאורר מספיק גדול על הרדיאטור ומקורי.
אם היית אומר שאתה מאמץ את הרכב דרך קבע או גר באיזור חם מאד אז הייתי מבין את הצורך להתגבר
על התחממות הרכב.
אני בטוח שאם תעבור על חלק חלק ממערכת הקירור ברכב ותוודא שכל הרכיבים והחלקים תקינים לא תסבול מבעיות התחממות המנוע.
מה מצב מפלס נוזל הקירור אצלך אתה ממלא בתדירות גבוהה?
מתי הרכב מתחמם ברמזורים? בעליות? תוך כמה זמן מרגע ההנעה הרכב מתחמם? אתה מאמץ אותו? המנוע עובד עם טרמוסטט במערכת הקירור?
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!

נערך לאחרונה על ידי Amit-IL : 29-04-11 ב 19:27.
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-04-11, 20:48   #3
Roi b.e
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
אני התייאשתי מזה.
ןלא מעונין לחזור לקטע של המכלולים,
מה גם שהשלמתי עם זה כנראה מנוע "עייף"
שאלתי היתה,
האם במצב כמו שיש בתמונה,
יש בעיה להוסיף וונטה, במקביל לוונטה קיימת?
האויר שיעבור בוונטה הראשונה יעבור גם בשניה? ללא בעיות?
או שחייב פתח.
תודה, רועי
Roi b.e מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-04-11, 21:03   #4
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
קבל בשתי ידיים את ההצעות של עמית. ואל תחפש לך בעיות.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-04-11, 21:08   #5
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
תגיד רועי לא נמאס לך אתה טוחן על התחממות הרכב הרבה זמן ובפועל מאלתר.
בדוק את שורש הבעיה או החלף: טרמוסטט, יוניט, חום ניקוי או החלפה של רדיאטור כי חדש לא יקר עד 400 ש"ח נגד מהירויות
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 29-04-11, 21:22   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
יאיר שבת שלום.
מה, הרמת את המחיר ?. קודם כתבת 350 ש"ח.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-04-11, 01:43   #7
Amit-IL
Senior Member
 
האווטאר של Amit-IL
 
תאריך הצטרפות: Mar 2009
מיקום: כרמיאל
הגלגלים שלי: PUNTO FUN 2003
הודעות: 640
צטט:
במקור פורסם על ידי Roi b.e צפה בהודעה
אני התייאשתי מזה.
ןלא מעונין לחזור לקטע של המכלולים,
מה גם שהשלמתי עם זה כנראה מנוע "עייף"
שאלתי היתה,
האם במצב כמו שיש בתמונה,
יש בעיה להוסיף וונטה, במקביל לוונטה קיימת?
האויר שיעבור בוונטה הראשונה יעבור גם בשניה? ללא בעיות?
או שחייב פתח.
תודה, רועי
ממש לא ממליץ כבר רשמתי קודם אבל אם אתה מתעקש אז לפי ההגיון הבריא שלי אין טעם להרכיב וונטה על וונטה אלא רק אחת ליד השניה, אם כבר יש לך שתי וונטות האפשרות שלך לרכוש אחת עם הספק גדול מהקיים ולהחליף את אחת מהמורכבות כרגע

יש איזושהי סטיגמה על הפונטו שהרכב מתחמם, אני יודע מניסיון של הרכב הקודם שלי וגם על רכבי ספייס של חברים שטיפלתי להם במערכת הקירור אם הכל תקין ולפי הספר וחלקים איכותיים אין סיבה שהרכב התחמם בנסיעה רגילה וממוצעת וזה מנסיון אישי, גם כשהשאלתי מדי פעם מחברי בעלי הספייס את הרכב לנהיגה שלי הרכב לא התחמם כלל וכלל וזה בנסיעה באזורים הררים בהם אני גר אז עזוב שטויות יש גם מכונאים שהחליטו שמהנדסי הרכב התקינו בפונטו טרמוסטט בטעות והם דואגים להוציאו כי המהנדסים טעו
ובישראל אין צורך בטרמוסטט וזה כמובן בשיא הציניות
__________________
ניסיון ניתן לרכוש, חוכמה לא!!!
Amit-IL מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-04-11, 02:33   #8
Roi b.e
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
אוקיי, אז ככה:

davidmzr,
הבעיות אצלי מאז שקניתי את הרכב, ניסית אך לא הצלחתי לפתור אותם.

yair,
כול כך נמאס לי, כתבתי גם "מיואש",
טרמוסטט כבר אין.
יוניט הוחלף, ואפילו ליוניט נמוך יותר.
רדיאטור נוקה, פנימית וחיצונית.
נגד חום, גם כן,
הוחלפה משאבת מים,
ונוספה וונטה, למעבה מזגן.
אתה לא מתייאש?!

Amit,
מה מצב מפלס נוזל הקירור אצלך אתה ממלא בתדירות גבוהה?- כן!
מתי הרכב מתחמם ברמזורים? - כן בעמידה וגם בנסיעה.
תוך כמה זמן מרגע ההנעה הרכב מתחמם? -בעמידה 10 דקות, בנסיעה 5 דקות. בערך עד החצי.
אתה מאמץ אותו? לא, בדרך כלל ברכב יושב רק הנהג.
המנוע עובד עם טרמוסטט במערכת הקירור? לא.

ביקשתי רק תשובה לשאלה שלי.
ואגב יש לי 2 פונטו, אז שלא תבלבלו.
Roi b.e מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-04-11, 03:05   #9
ארילו
Administrator
מנהלמנהל
 
האווטאר של ארילו
 
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
אם אתה ממלא נוזל בתדירות גבוהה - סימן שיש לך נזילה.
טפל בנזילה (יכול להיות גם ראש מנוע)

בפונטו שלי (וגם באונו) אין איבוד של נוזל קירור בכלל.

אגב, מנוע מתחמם = עובר את החצי ואפילו את השלושת רבעי.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל.
ארילו מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 30-04-11, 03:13   #10
Roi b.e
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Nov 2008
מיקום: ערד
הגלגלים שלי: פיאט
הודעות: 214
פעם בשבועיים, מוסיף קצת מים,
נזילה, אין!
מנוע לא צריך לעבור את הרבע עם הוא בלי טרמוסטט.
ועכשיו בלי טרמוסטט הוא מגיע לחצי.
Roi b.e מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
האם קיימת בארץ פיאט ברקטה dazzler99 פיאט כללי 1 01-04-10 11:53
התקנת מע' הגה כח פונטו דור1 האם אפשרי? אריק שמאי פונטו - טכני 11 02-04-09 18:26
גרנדה פונטו אבארט' שחורה קיימת בארץ שחרון פיאט כללי 26 22-07-08 22:44
אונו טורבו דור שני-קיימת למכירה? מועדון פיאט ישראל 6 28-08-07 16:14
ניצוץ חלש בפלג ??? האם קיימת חיה כזאת ?? פורום הגראז' 11 15-01-07 21:18


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 19:16.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד