מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

Uno Kashi
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הפונטו החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

פיאט פונטו ספייס 2001 SX
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

תוצאה של 6.5 שעות של התברסות על הפונטו.


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 18-04-11, 10:04   #1
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
מאווררים במהירות גבוהה בHGT

אתמול בכמה הזדמנויות במשך היום נכנסו לפעולה המאווררים במהירות הגבוהה.
לא חסר לי מיים ,הרדיאטור נקי ,והגז במזגן בכמות הנכונה .
היתה במשך היום קפיצה קלה של שעון הטמפרטורה אל מעל המרכז בכמה מילימטרים ,
למספר שניות .ומיד המחט חזרה למרכז.
יכול להיות שבגלל היום המאד חם או שזה מצריך בדיקה עמוקה יותר ?
ועוד תופעה מוזרה,
לפעמים שאני מכבה את הרכב כשהוא חם {ולא משנה אם היום חם או קר}ומניע לאחר מספר דקות ,
המחט עוברת את מרכז שעון החום והמאווררים עובדים במהירות הגבוהה
אני מכבה מיד. מניע שוב והכל תקין .מישהו נתקל בתופעה הזאת ?
__________________
only the turbo guys have the ability to disappear
turbo guy מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 18-04-11, 10:17   #2
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
גם לי זה קרה בקיץ שעבר וגם אתמול, לדעתי תקין.
כיבוי הרכב לאחר נסיעה בטמפ' עבודה ואז הנעה מחדש גורמת למאווררים לעבוד במהירות גבוהה לשתי דקות והמחט עולה מעט מעל החצי ולאחר מכן הכל חוזר להיות רגיל
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-11, 11:06   #3
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
ליאור נחש, למה התופעה קוראת ?.
דוד.

חג אביב שמח ומהנה לחברי הפורום ולמנהלים.

נערך לאחרונה על ידי davidmzr : 18-04-11 ב 11:18. סיבה: חג שמח.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-11, 11:34   #4
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
דוד, תפסת אותי במערומיי

אולי משהו שקשור לטרמוסטט?
אולי בגלל שאחרי כיבוי הרכב, הוא מתחמם יותר עקב כך שהוא לא מקבל קירור ובהנעה הוא מפצה על כך? סתם השערות של הדיוט

חג שמח
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-11, 11:37   #5
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
אלה אינם השערות, יש משהוא במה שאמרת.
הסיבה לתופעה:
כאשר אתה מכבה את המנוע, נוצרת פעולה הפוכה של מעבר חום מהבלוק למים.
במצב שהמנוע פועל, המים בבלוק קרים יותר מחום הבלוק, משום שהמשאבה מזרימה מים קרים יותר מהחלק התחתון של הרדיאטור. בעת כיבוי המנוע, הבלוק מוסר את חומו למים שמפעילים את החיישנים, עד שמשאבת המים שוב מזרימה ומקררת אותם, או עד שהמים מתקררים מעצמם בעת דימום מנוע יותר ממושך. שעון החום ויונית החום מקבלים יותר חום, עד שמגיעים מים קרים יותר מהמשאבה. אותה תופעה קוראת גם על הרדיאטור כאשר מכבים מנוע ואין זרימה של אוויר וזרימת מים.
לא צריך לכבות את המנוע ולהדליק שוב.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-11, 11:48   #6
ליאור23
Senior Member
 
האווטאר של ליאור23
 
תאריך הצטרפות: Mar 2010
מיקום: אשדוד
הגלגלים שלי: z750L
הודעות: 1,538
תודה על ההסבר דוד, ששאלתי במוסך לפשר התופעה הזאת כל שאמרו לי הוא שזה תקין ושאני לא ידאג מזה. אבל הסבר לא נתנו לי
__________________
יום שעובר ללא חיוך הוא יום מבוזבז
ליאור23 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 18-04-11, 12:03   #7
turbo guy
Senior Member
 
האווטאר של turbo guy
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: ...
הגלגלים שלי: ...
הודעות: 392
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
אלה אינם השערות, יש משהוא במה שאמרת.
הסיבה לתופעה:
כאשר אתה מכבה את המנוע, נוצרת פעולה הפוכה של מעבר חום מהבלוק למים.
במצב שהמנוע פועל, המים בבלוק קרים יותר מחום הבלוק, משום שהמשאבה מזרימה מים קרים יותר מהחלק התחתון של הרדיאטור. בעת כיבוי המנוע, הבלוק מוסר את חומו למים שמפעילים את החיישנים, עד שמשאבת המים שוב מזרימה ומקררת אותם, או עד שהמים מתקררים מעצמם בעת דימום מנוע יותר ממושך. שעון החום ויונית החום מקבלים יותר חום, עד שמגיעים מים קרים יותר מהמשאבה. אותה תופעה קוראת גם על הרדיאטור כאשר מכבים מנוע ואין זרימה של אוויר וזרימת מים.
לא צריך לכבות את המנוע ולהדליק שוב.
דוד.
איזה קטע יא אללה ,
עכשיו דיברתי עם המכונאי שלי וקיבלתי כמעט את אותו הסבר .
פשששש,דוד ,אהבתי את הבקיאות אח שלי ..
__________________
only the turbo guys have the ability to disappear
turbo guy מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
ההגה רועד במהירות גבוהה danielamram8 בראבה - טכני 4 01-10-10 15:01
דליפת אוויר במהירות גבוהה aribrukman007 בראבה - טכני 13 27-03-10 17:40
מאוורר רדיאטור לא עובד במהירות נמוכה+ בעיה במהירות שנייה stio אונו - טכני 13 01-08-08 15:34
פונטו ספייס רועדת במהירות גבוהה (ערוך) פורום הגראז' 3 15-06-07 15:02
רעידות בספייס במהירות גבוהה (ערוך מן הסתם) פורום הגראז' 16 21-05-07 06:35


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 00:49.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד