שלום לכולם ..
אשמח לקבל עזרה בדבר מאוד מוזר שקרה לי היום .
אז ככה ברשותי פיאט אונו שנת 95 מנוע 1.4 הזרקה - כיום הרכב עובד כבר שנה וחצי והחלטתי להביא אותו למצב תצוגה ע"י שיפוץ כלל הרכב זה התחיל בהורדת הדשבורד ותיקון כל צמות החשמל של הרכב , השתלת מערכת ורמקולים ענקיים בדיפון דלתות ועוד המון דברים ...
כחלק מהשיפוצים הורדתי קרטר שמן כדי לרוקן לחלוטים ( או כמה שאפשר ) את כל השמן הישן מהמנוע ולנקות את המערכת + טיפול מלא שכלל את כל הפילטרים האפשריים ( מקוריים בלבד ) החלפת מצבר ועוד המון דברים ...
לאחר הטיפול האוטו נסע ממש מצויין ממש נהנתי ממנו כמו בימים הטובים .. רק דבר אחד הטריד אותי .. היה מין רעש חריקה מאזור הדיסטורבוטור .. ברוב חוכמתי פתחתי אותו והתחלתי לנקות אותו עם ספריי קרבורטורים וגירזתי את המוט המרכזי שלו ..
לאחר הרכבה בחזרה ככל הנראה התבלבלתי בחוטים של הפלאגים וניסיתי להניע והתחילו כל מני רעשים ופיצוצים מאיזור בית המצערת .. בהתיעצות עם חבר הוסבר לי שכנראה הפלאגים מתו לגמרי לאחרי הבילבול ניקיתי וייבשתי את הדיסטורבוטור ואת כל הגריז שהיה ושוב קניתי סט פלאגים חדש הפעם חיברתי את החוטים כמו שהוסבר לי 1342 עם כיוון השעון ..
אבל לצערי עדין התקלה קיימת .. הרכב מניע ולא נחנק בסרק .. הבעיה היא שאיך שנוגעים בדוושת הגז האוטו מייצר פיצוצים נוראיים מתוך בית המצערת .. ואבל
רק בטורים הנמוכים כלומר כשעולים בטורים הכל נראה תקין לחלוטין .. רק בטורים נמוכים ובנגיעה בדוושת הגז ..
מה עושים ?!?! מצטער על החפירה אבל צריך לדעת רקע לדעתי לפני שמבינים את הסיפור ..
אשמח לעזרה חברים המצב אבוד ניסיתי כבר 3 סטים של פלאגים חדשים .. ועדיין לא יודע מה לעשות .
תודה רבה לכל העוזרים .
