![]() |
|
עקוב אחרינו ב-RSS
|
||||||
| אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
|
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
||||||||||
| מודעות שרות | |
|
|
| מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
|
כלי נושא | הצג מצבים |
|
|
#1 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 21
|
מספר בעיות/שאלות - צינור פליטה , כבל , חום מנוע , גיר. אונו 94 EIS
היי ,
פיאט אונו 94 IES תודה על העזרה בשני ההודעות הקודמות להלן עוד מספר שאלות בתקווה לעזרה נוספת מצדכם לצערי המצלמה שלי שווקה חיים ואינה עובדת אז אנסה לתאר אם לא עזר אנסה להשיג מצלמה מחר... 1. חום המנוע נמוך - כאשר אני נוסע נסיעות עירוניות / בינעירוניות המחוג של חום המנוע לא עולה מעבר ל- 60 מעלות ( הקו הראשון) , בעם אני עומד הרבה בפקקים או נוסע לאט מאוד חום המנוע מגיע עד לשני קווים ליד האמצע (נוטה לכיוון ה- 60 ולא לכיוון ה- 140 ) חום מנוע תקין , אבל ברגע שאני מתחיל נסיעה רציפה יחסית חום המנוע יורד (לפי המד לפחות ) לאחר כמה דקות לאיזור ה- רבע בין 60 לחצי , בנסיעה בינעירונית חום המנוע תמיד נמצא מתחת ל- 60 ( כל הנסיעות הבינעירוניות נעשו בשעות הלילה ) מה יכולה להיות הבעיה ? או שזהו מצב תקין מה שלא נראה לי 2. צינור פליטה - לא יודע איך קוראים לזה בדיוק , יש לי צינור בצבע שחור ( צינור גומי ) ממנו יוצא עדים / אוויר , בקצה אחד הוא מחובר למנוע הקצה השני חשוף לו. המיקום בו הוא מחובר מעל הפילטר שמן בערך 10 ס"מ ואז בערך 6 ס"מ ימינה האם הצינור הזה צריך להיות מחובר לאיפה שהוא ? או שככה זה ? 3. כבל - יש את הפלסטיק שמכסה את המנוע מתחתיו נמצא הפילטר אוויר בקצה שלו מתחת יוצא יוצאים שני כבלים כחולים עם קונקטור על הקונקטור רשום B 4 ו A B ואינו מחובר לשום מקום האם ידוע לכם על זה משהו ? לאיפה הוא אמור להיות מחובר ? 4. גיר - איפה אני יכול לראות כמה שמן גיר יש לי ? ומידה ויש צורך להוסיף מאיפה מוסיפים ? זהו בנתיים יותר מידי שאלות לצערי חבל שאח שלי לא בדק את הדברים הללו לפני שקנה מקווה שתעזרו לי עם בעיות אלו בתודה מראש ובברכת לילה טוב נערך לאחרונה על ידי dadaSH : 25-07-14 ב 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Senior Member
|
בקשר לצינור ה"אדים" הוא מיתחבר מתחת לפילטר אויר בחלקו התחתון אם תפרק אותו אתה תבין מיד לאן הוא מיתחבר.
בקשר לשמן גיר יש על הגיר בחלקו הקדמי בורג אלן 12 מ"מ שיושב ישר צריך למלא בעזרת צינור ומשפך עד שמתחיל לצאת מהבורג המדובר ואין דרך לדעת בוודאות כמה שמן יש בגיר כרגע כי אין מדיד אם אתה פותח את הבורג ונשפך שמן גיר אז הכמות תקינה. בקשר לחוטים הכחולים הם שייכים לאיזשהי מערכת שאחראית על זיהום אויר אבל אם הם מנותקים סביר להניח שהמנוע לא פועל "עגול " בסרק ויש עליה וירידה בטורים אלה עם כן עשו מעקף למערכת של הזיהום אויר. בקשר לטמפרטורה זה נישמע כמו טרמוסטט תפוס או טרמוסטט שהורידו אצלך . נ.ב אצלי גם האוטו מיתנהג ככה בנסיעות בינעירוניות. ואצלי יש טרמוסטט אבל נראה לי שהוא תפוס ויש לציין שמנוע שלא עובד בטמפרטורת העבודה שלו צורך יותר דלק . מקווה שעזרתי אסף. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 21
|
צטט:
אני יעדכן בהמשך (כשאחי יחזור ) ירד לרכב ויבדוק .... שוב תודה בברכת סוף שבוע טוב נערך לאחרונה על ידי dadaSH : 25-07-14 ב 17:26. |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior Member
|
אין לי בעיה לצלם לך את זה אבל אני ממש ממש ממש חלש במחשבים ככה שאין לי שמץ של מושג איך מעלים תמונה.
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: תל אביב
הגלגלים שלי: אונו S60
הודעות: 14
|
גנדי
רק לגבי חום המנוע המצב תקין ל-ח-ל-ו-ט-י-ן טרמוסטט מקורי של אונו נותן לחום המנוע להגיע עד לשני קווים מתחת לחצי ורק אז יופעל המאוורר בנסיעה בינעירונית (נורמלית... הילוך 5 במהירות 90 קמ"ש) כאשר המנוע "מתאמץ" פחות, חום המנוע לא עובר את הרבע למעט בנסיעה עם מזגן, אז עובר במדיד אחד או שניים ובהתאם לכך ברור שהמאוורר לא יופעל זה המצב התקין מאז ומעולם מתייחס לתקלות שונות בהתאם לסטטוס הזה בנושא הזה אין לך מה לדאוג |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Junior Member
תאריך הצטרפות: Nov 2009
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 21
|
העלאת תמונות אתה יכול דרך האתר הזה
http://imageshack.us/ להלן הסבר קצר על העלאת התמונות לאתר זה ( היכנס לקישור הבא ) http://img209.imageshack.us/img209/5620/2222ux.jpg בנוגע לטרמוסטט אני מחליף אותו השבוע . האם קניית הטרמוסטט מספיקה או שצריך לקנות עוד גומיה / אטם נוסף ? על הדרך אני גם יחליף את נוזל הקירור קניתי פרסטון ... ויבוצע שטיפה למערכת האם בקבוק אחד יספיק לי ( 3.7 ליטר ) או שצריך יותר . בנוגע לצינור אכן אמור להתחבר מתחת גם יבוצע השבוע בנוגע לשמן גיר , האם אני יכול לעשות זאת לבד בחנייה או שחייב שהרכב יהיה על ליפט ? כמובן שאני שם דלי ליתר ביטחון ואת השמן לוקח לאחד המוסכים בהזדמנות ( כפי שעושה עם שמן מנוע ) תודה מראש נערך לאחרונה על ידי dadaSH : 25-07-14 ב 17:26. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
|
גנאדי אני מיצטער שאני לא הגבתי אני פשוט פה והראש במקום אחר לגמרי סליחה.
את השמן גיר אני אישית ממלא לבד בלי ליפט ובקשר ל 3.7 ליטר נוזל קירור זה יספיק. בקשר לאטם טרמוסטט עולה אולי 5 או 10 ש"ח ומומלץ להחליף אני אישית שמתי שם גם סיליקון R.T.Vשוב מיצטער אני פשוט לא כאן לגמרי הראש עובד שעות נוספות ואני פשוט לא מחובר למציאות. בכל שאלה תוכל לפנות אליי ב 0547800759 אני זמין תמיד ובהצלחה. |
|
|
|
![]() |
|
|
נושאים דומים
|
||||
| נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
| מספר שאלות- פיאט אונו | uno kashi | אונו - טכני | 6 | 21-05-08 12:30 |
| ברשותי אונו 92 1400 מספר שאלות.. | uno kashi | אונו - טכני | 6 | 02-04-08 01:26 |
| פיאט אונו מספר בעיות... | matanvip | אונו - טכני | 3 | 08-03-08 16:57 |
| מספר שאלות-אונו 1.1 1993 | Bandolero | אונו - טכני | 8 | 07-03-08 17:49 |
| אונו שנת 94 מנוע 70 ies בעיות | gil | אונו - טכני | 14 | 01-01-08 18:20 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד