![]() |
|
![]() |
אונו - טכני טכני - דגמי אונו בלבד. |
גלריה
תמונות מהגלריה
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
מודעות שרות | |
![]() |
![]() |
מועדון פיאט בפייסבוק |
![]() |
|
כלי נושא | הצג מצבים |
![]() |
#1 | |
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Fiat Uno
הודעות: 48
|
ברשותי אונו 92 1400 מספר שאלות..
אז ככה אני חדש פה בפורום..
![]() יש לי מספר שאלות אם אפשר לענות ברצינות.. 1. רציתי לדעת דבר ראשון איך אני מחליף מנורות בתוך הסקלה של האוטו.. פירקתי תסקאלה אבל לא הצלחתי לשלוחף את הלוח מחוגים החוצה הוא לא נשלף.. והאם אפשר לעשות את לוח השעונים יותר יפה? 2. המנורות בתוך הדשבורט איפה שכל הלחצים של המזגן לא עובדות איך אני מפרק את הדשבורט ומחליף מנורות?! תמונה: http://www.silvup.net/img.php?id=2iblu225cm4gbjq.jpg 3. רציתי לדעת אם גם אצלם שאתם צריכים לבלום האוטו מחילף על הכביש במקום לעצור.. 4. הגג אצלי מתחיל להיתקלף יש איזשהו חומר למנוע את המשך הקילוף?! 5. מצאתי מישהו שיש לו נעילה מרכזית באוטו מה שאומר שכאשר הוא נועל את אחת הדלתות הקדמיות כל הדלתות ננעלות.. עכשיו הרכב שלו לפירוק האם אני יכול להתקין את הנעילה המרכזית אצלי באונו?! 6. האם יש מישהו במרכז עם אונו והוא עושה פרוייקטים שנעבוד ביחד? תודה מראש!! ![]() נערך לאחרונה על ידי uno kashi : 01-04-08 ב 15:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
אנחנו תמיד תמיד עונים ברצינות!
1. אני מנחש שאתה מתכוון ללוח שעונים. הלוח שעונים מוחזק ע"י שני ברגי אלן בצדדים שלו, ולפני ששולפים אותו (לפעמים ניתן לשלוף מעט בזהירות) צריך לנתק את הקבל ספידומטר מצידו האחורי. זה נעשה במשיכה קלה של הפלסטיק של הכבל שקרוב ללוח שעונים. משם להוציא את הנורות זה שטויות. 2. שלוף את הידיות של החימום / אוורור. הן נשלפות במשיכה (טמפ', הכנסת אוויר מבחוץ, מהירות מאוורר, וכיוון הזרמת האוויר). אתה תראה שיש שם שני ברגי פיליפס קטנים. פתח אותם והוצא בזהירות את הפנל. שלוף בזהירות את הנורות (הפלסטיק של מעט פריך עם השנים). 3. האוטו שלי לא מחילף בכלל. אני אפילו לא מבין למה התכוונת. שלי פשוט עוצר. 5. אתה יכול גם לקנות מערכת נעילה מרכזית אוניברסלית ולהתקין אצלך באונו. 6. איזה פרוייקטים אתה עושה?
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Fiat Uno
הודעות: 48
|
1. אני מנחש שאתה מתכוון ללוח שעונים. הלוח שעונים מוחזק ע"י שני ברגי אלן בצדדים שלו, ולפני ששולפים אותו (לפעמים ניתן לשלוף מעט בזהירות) צריך לנתק את הקבל ספידומטר מצידו האחורי. זה נעשה במשיכה קלה של הפלסטיק של הכבל שקרוב ללוח שעונים. משם להוציא את הנורות זה שטויות.
אני פתחתי את הברגי אלן שאמרת בצדדים שלו וניסיתי לשלוף אותו.. עכשיו הוא נשלף אבל לא הרבה חצי וזה לא מספיק כי אני צריך להגיע לאחורה של הלוח השעונים.. יש מצב שמשהו מחזיק אותו.. לפני מה שאמרת איך אני מנתק את הקבל ספידומטר מצידו האחורי? לא הבנתי את ההסבר שאמרת.. 2. בעייה מספר 2 נפתרה!! תודה רבהה אחיי!! 3. האוטו שלי לא מחילף בכלל. אני אפילו לא מבין למה התכוונת. שלי פשוט עוצר. התכוונתי מחליק.. הייתי אצל מוסכניק והוא אמר לי שאין לי שום בעייה ככה זה ברכבים ישנים.. האם זה גם אצלכם? 5. אתה יכול גם לקנות מערכת נעילה מרכזית אוניברסלית ולהתקין אצלך באונו. מערכת נעילה אונברסלית זה נעילה עם שלט? אם כן כמה בערך זה יעלה לי? ואני עדיין מעוניין אם אני יכול להעביר את הנעילה המרכזית מהרכב שלו לשלי שאצלו זה בא ככה מהחברה.. ובמה זה כרוך? 6. איזה פרוייקטים אתה עושה? אני לא תותח בפרוייקטים אבל אני עוד מתלמד אני מתעסק באוטו בדשבורט מחליף פנסים שנשרפו מתקן על מיני בעיות בחשמל בא נגיד אני מתנסה ומתלמד על האוטו ולאט לאט לומד.. ואני מעונין לעבוד עם מישהו שמבין וכל זה שנעשה פרוייקטים ביחד.. נערך לאחרונה על ידי uno kashi : 01-04-08 ב 23:35. סיבה: הסתדר.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
1. אם הלוח לא נשלף מספיק בשביל שתוכל לנתק את הקבל ספידומטר, תנתק את קבל הספידומטר מהצד של הגיר. ככה תוכל למשוך את הלוח יותר אליך.
3. האוטו אמור לבלום ישר. בלימה לא ישרה נובעת מהפרשי לחץ גבוהים בבלמים השונים, צמיגים לא תקינים, צורך בכיוון פרונט, ואפילו בגלל סתם הפרשי לחץ אוויר בגלגלים. 5. מחירים אני לא יודע. וכן, אתה יכול לקחת מערכת נעילה מרכזית מאונו אחרת - זה יהיה אבל קצת יותר מסובך. 6. לגבי פרוייקטים - אני מטפל למשל במכוניות שלי לבד, אבל לא חובב גדול של פרוייקטים.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Fiat Uno
הודעות: 48
|
1. איך אני מנתק את הספידומטר מהצד של היגר.. אם אפשר אחי קצת יותר פרוט..
3. הבעייה היא שהגלגלים ננעלים.. והוטו ממשיך להחליק... 5. במה זה כרוך אחי? מה אני צריך לקחת מהאוטו שיש בו נעילה מרכזית? 6. מה זה בשבילך פרוייקטים?! ואם אפשר לדעת איזה אוטו יש לך!? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Administrator
מנהלמנהל
תאריך הצטרפות: Sep 2007
מיקום: מאחורי המסך
הגלגלים שלי: אונו - פונטו - פנדה
הודעות: 3,788
|
1. תסתכל על הגיר. אתה תראה שמקיר האש יוצא מן חוט שמתברג לגיר קרוב לקיר האש. פשוט תבריג אותו החוצה.
3. זה הזמן לצמיגים חדשים. 5. אני לא סגור על רשימת החלקים. תנסה לעקוב אחרי הצמות השונות. 6. יש לי אונו שנת 95' ופונטו שנת 98' ובשתיהן אני עושה את רוב הטיפולים לבד.
__________________
היהודים עם אופטימי - חותכים לפני שיודעים מה הגודל. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Member
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: מרכז
הגלגלים שלי: Fiat Uno
הודעות: 48
|
אחי סליחה על הבורות אבל מה זה קיר האש?
וכל הכבוד שאתה עושה טיפולים לבד.. עוד שאלה שעולה לי בראש... הגג אצלי הצבע שלו לא משהו ותמיד רציתי לשנות לו תצבע עכשיו ראיתי באתר שאיזה אחד שינה את הצבע של הגג יש מצב שאתה מסביר לי איך הוא עשה את זה?! קישור: http://www.fiatclub.co.il/forum/showthread.php?t=1588 אם אתה יכול לפרט לי איך אני מפרק את הגג ואיך אני שם עליו ציפוי חדש ואיזה חומר להישתמש.. נערך לאחרונה על ידי uno kashi : 02-04-08 ב 18:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
נושא | מתחיל הנושא | פורום | תגובות | ההודעה האחרונה |
פיאט אונו מספר בעיות... | matanvip | אונו - טכני | 3 | 08-03-08 16:57 |
מספר שאלות-אונו 1.1 1993 | Bandolero | אונו - טכני | 8 | 07-03-08 17:49 |
פוליס ווקס - מספר שאלות לאחר חיפוש | פורום הגראז' | 9 | 04-06-07 17:21 | |
מת לקנות בראבה , מספר שאלות | פיאט כללי | 4 | 04-05-07 22:41 | |
שלום מספר שאלות | פורום הגראז' | 1 | 17-06-06 13:59 |
פיאט
מוסכים ושרותי רכב
פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד