מועדון פיאט ישראל  

חזור   מועדון פיאט ישראל > פורום טכני > פונטו - טכני
עקוב אחרינו ב-RSS

פונטו - טכני טכני - דגמי פונטו בלבד.

גלריה
תמונות מהגלריה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

ה-Evo החדשה שלי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

הגלריה של הפונטו החדשה
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

האונו שהייתה לי
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

נפלאות הווקס
לחץ על התמונה בשביל גרסא גדולה יותר

שם:  
צפיות: 
גודל:   

התברסות קצרצרה לפני טיסה


מודעות שרות
shimshon
ofer katzav ad


מועדון פיאט בפייסבוק


תגובה
 
כלי נושא הצג מצבים
ישן 09-04-11, 23:48   #1
קליין
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
חיישן טמ"פ

שלום
היום שמתי לב שהמד מעלות שמראה בפונטו לא מתייצב במחוון
יורד מתחת לחצי ועולה שוב
מדובר בפונטו 01 מה יכול להיות
תודה ושבוע טוב
קליין מנותק  
הגב עם ציטוט
ישן 10-04-11, 00:32   #2
ben_david7
Senior Member
 
האווטאר של ben_david7
 
תאריך הצטרפות: Apr 2010
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פונטו 1.1 , פגו' 306
הודעות: 455
לא הבנתי אותך...
הרכב מגיע ל-90 מעלות לאחר מכן יורד קצת וחוזר?
תקין לחלוטין כשהרכב מגיע ל-90, הטרמוסטט נפתח עובר מים בכל מעברי המים (בראש מנוע,בלוק מנוע וסעפת יניקה) ומקררים את המנוע+ הוונטה מתחילה לעבוד.
הרכב קצת מתקרר בערך 80 ושוב מתחמם ל-90 וזה שוב קורה.
אני לא מדייק במעלות כי כל אחד זה שונה.
אצלי גם ככה
__________________
שהדוושה בריצפה הלב בתקרה!
ben_david7 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-11, 11:27   #3
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
חברים, אתם מערבבים בין חיישן טמפרטורה ליונית חום.
דוד.
__________________
שאלות בנושאים טכניים נא לפרסם בפורום.
לכעוס ולהעלב הם, להעניש את עצמך על טעותם של אחרים.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-11, 15:42   #4
ronesbones
Senior Member
 
האווטאר של ronesbones
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: הרצליה
הגלגלים שלי: Punto Evo
הודעות: 142
במידה והטמפרטורה יורדת תוך כדי נסיעה וחוזרת לחצי במצב עמידה, זה סימפטום לטרמוסטט תפוס במצב פתוח.
הדבר גורם למנוע לעבוד לא בטמפרטורת העבודה שלו וגורם לביצועים פחות טובים וצריכת דלק מוגברת.
__________________
לא למדתי לקח, קניתי עוד איטלקיה
ronesbones מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-11, 19:12   #5
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
כמו שאמר בן בנסיעה מהירה ירד לרבע בעמידה ביום חם טיפה מתחת לחצי.
במצב כזה אין בעייה לטרמווסטט
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-11, 20:36   #6
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
נכון מה שבן כתב.
אבל גם מה שכתב ronesbones נכון.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-11, 21:27   #7
yair068
Senior Member
 
האווטאר של yair068
 
תאריך הצטרפות: Dec 2008
מיקום: ראשון לציון
הגלגלים שלי: פיאט פונטו
הודעות: 3,222
אך ביום קריר יקח לו הרבה זמן עד שהמנוע יכנס לטמפ' עבודה .
ז"א במצב תקין אחרי 10 דקות במצב סרק מד טמפ' יציב על מתחת לחצי
בכלל נראה לי מוזר שטרמוסטט בפיאט יתפס במצב פתוח אחד למליון
דוד כמה ראשי מנוע שיפצתה בגלל טרמוסטט תקול סגור
yair068 מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-11, 21:45   #8
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
יאיר, ronesbones כתב: "זה סימפטום לטרמוסטט תפוס במצב פתוח." בשונה מטרמוסטט במצב סגור.
בלי קשר ל"תקלה" שכתב קליין.
הוא צודק טכנית.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 10-04-11, 23:08   #9
קליין
Senior Member
 
תאריך הצטרפות: Apr 2008
מיקום: יבנה
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 297
צטט:
במקור פורסם על ידי davidmzr צפה בהודעה
יאיר, ronesbones כתב: "זה סימפטום לטרמוסטט תפוס במצב פתוח." בשונה מטרמוסטט במצב סגור.
בלי קשר ל"תקלה" שכתב קליין.
הוא צודק טכנית.
דוד.
הרכב ביצע ראש מנוע והוחלף טרמוסטט והחום תמיד הייה יציב לחצי לאחר שהתחמם
רק עכשיו שמתי לב שלפעמים המד חום ברכב לא מתייצב ויורד ועולה בעדינות
אך לא עובר את החצי
לפי דעתי זה נראה כמו איזה חיישן של המחוון ?
יש פיתרון ?....
קליין מנותק   הגב עם ציטוט
ישן 11-04-11, 10:39   #10
davidmzr
Senior Member
 
האווטאר של davidmzr
 
תאריך הצטרפות: May 2008
מיקום: רחובות.
הגלגלים שלי: פונטו
הודעות: 6,029
סביר להניח שאתה צודק, בנוסף אפשרות למגע רופף.
דוד.
davidmzr מנותק   הגב עם ציטוט
תגובה



חוקי פרסום הודעות
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is פועל
סמיילים הם פועל
[IMG] הקוד הוא פועל
קוד HTML הוא כבוי
עבור לפורום

נושאים דומים
נושא מתחיל הנושא פורום תגובות ההודעה האחרונה
חיישן טמ"פ ben_david7 פונטו - טכני 31 11-04-11 15:31
פונטו 98 נכשלה בטסט על חיישן חמצן.מהיכן לקנות חיישן חמצן?[מקורי עולה 870-1000 ש"ח] shay2828 פונטו - טכני 11 08-08-10 12:50
חיישן סל"ד ולמבדה! moty003 פונטו - טכני 9 29-12-09 16:10
זיהוי חיישן (כ"ע) yhoda1234 פונטו - טכני 3 28-06-09 18:15
כך צוות לוח "יד 2" מייעצים: "פונטו ELX לא אמינה, לא סחירה, הגיר נוטה לתקלות" stio פיאט כללי 14 24-09-08 09:00


כל הזמנים קבועים כ GMT +3. השעה כרגע היא 02:45.


Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
FIAT CLUB ISRAEL ©

פיאט מוסכים ושרותי רכב פורום טכני לרכב
אתר רכב הכולל פורום רכב, שימושון רכב, אינדקס מוסכים לחיפוש מוסך ועוד